現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 創意台內。

高登主頁 » 討論區 » 創意台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
[好耐冇見過]一人幾張有趣圖片 (9)
1001 個回應
IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)


IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)

D客識返轉頭就ok 啦#hoho#


https://scontent-sjc3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-0/s600x600/183987301_10165312924145215_7825658502854410916_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=4jMjqQLdxwgAX8YKOd6&_nc_ht=scontent-sjc3-1.xx&tp=7&oh=ab95d69c46d863a619801c0ab1dbbefc&oe=60BF6F30


IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)

D客識返轉頭就ok 啦#hoho#


我屬於最痛苦嗰個
無興趣同時無天分 所以學同理解會好吃力

你要明白 對於一個完全唔想理電腦既人黎講
每件事都好神奇 等如魔法
點解部腦可以做到嘢 ? 我唔知 亦唔想知
總之正路㩒依個制就出依個結果
一出意外就企喺度 連點樣問問題都唔知


IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)

D客識返轉頭就ok 啦#hoho#


我屬於最痛苦嗰個
無興趣同時無天分 所以學同理解會好吃力

你要明白 對於一個完全唔想理電腦既人黎講
每件事都好神奇 等如魔法
點解部腦可以做到嘢 ? 我唔知 亦唔想知
總之正路㩒依個制就出依個結果
一出意外就企喺度 連點樣問問題都唔知


其實依個整Server既經歷對自己好有益
甚至講係由男仔變男人既過程

以前出事 叫救命就有屋企人幫
到自己知道自己唔出手 問題就一直喺度唔會好
首先會建立自信 繼而擁有面對問題既勇氣
之後咪先攤開件事去分析

舉個例
電視睇唔到 點解睇唔到?
好啦 原因係無信號 咁你就會搵到原來電視信號係得兩個來源
咁就睇下咩台睇到 咩台睇唔到
咁究竟係大廈天線有問題?電視有問題定電線有問題?

一步步咁去分析 就算解決唔到問題 叫救命都叫得準啲吖:)


https://upload.hkgolden.media/comment/3bqhqwfl.sxhsbbx2uon.yfumgnifdro.gq5.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/13ssewyr.zuqy3fj0ykz.nezipkp0eii.gl2.jpg


大概就係小智覺得比卡超識講比卡超,拆開佢d發音應該可以組成第二d句子,所以幫佢特訓
https://upload.hkgolden.media/comment/fgjpoaxj.fmxa4npxpsa.zsvk14yfjib.rqe.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/0ihtaot3.vymwweoifcd.a0pioe0cetq.4yu.jpg


IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)

D客識返轉頭就ok 啦#hoho#


我屬於最痛苦嗰個
無興趣同時無天分 所以學同理解會好吃力

你要明白 對於一個完全唔想理電腦既人黎講
每件事都好神奇 等如魔法
點解部腦可以做到嘢 ? 我唔知 亦唔想知
總之正路㩒依個制就出依個結果
一出意外就企喺度 連點樣問問題都唔知


其實依個整Server既經歷對自己好有益
甚至講係由男仔變男人既過程

以前出事 叫救命就有屋企人幫
到自己知道自己唔出手 問題就一直喺度唔會好
首先會建立自信 繼而擁有面對問題既勇氣
之後咪先攤開件事去分析

舉個例
電視睇唔到 點解睇唔到?
好啦 原因係無信號 咁你就會搵到原來電視信號係得兩個來源
咁就睇下咩台睇到 咩台睇唔到
咁究竟係大廈天線有問題?電視有問題定電線有問題?

一步步咁去分析 就算解決唔到問題 叫救命都叫得準啲吖:)

#hoho# #hoho#
我係可以做自己興趣嘅工作,不過咁亦容易d工作會太上心,有時係會影響埋自己個身心狀態......
https://upload.hkgolden.media/comment/b1tmzhmw.bwddzdxbtj4.43woa0kx455.qw4.jpg


https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/32411114_256534835093271_7533346863085256704_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=osWFoCMDGfMAX8AlK8N&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=ae5d071bbd46b66b70a7759b8e22cfa4&oe=60BFF2A8


https://i.imgur.com/U1b7XKn.jpg


https://i.imgur.com/BtuqIFT.jpg


https://i.imgur.com/Eknt8D7.jpg


https://i.imgur.com/hSTjeAw.jpg
https://www.throwbacks.com/content/images/2018/06/placeholder-title.jpg


https://i.imgur.com/yq6RYlv.png


https://scontent.fhkg4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/34592967_265812990832122_4865677615375056896_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-3&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=VRHyv-Gm5xAAX82-FNM&_nc_ht=scontent.fhkg4-1.fna&oh=aee4032a3ab37c2a62e1b502e404fce3&oe=60C0D11E


https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/38496514_319893752090712_913234781569810432_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-3&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=3UW3dQ1aLmEAX_vaUrs&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=a6fdebee2bf3026d1281ced16757aad8&oe=60C11D65


https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/51068937_421689741911112_4440070481172758528_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-3&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=A5YHJG0aO_QAX9vYMcZ&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=88b5e2834eb2bf54f74a0aef43d4a582&oe=60C1EAC2


塔科馬海峽吊橋,共振效應
https://upload.hkgolden.media/comment/mziah25f.blbqxv51l32.d2zziktaukf.5hj.gif


https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/62177575_490943738319045_5551941564537765888_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-3&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=EVdhaJAPnRwAX-Gtqgg&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=05bd55db79a8cdaf4bf020740d511767&oe=60BFCCF7


https://upload.hkgolden.media/comment/guywvcoz.mncp45luebm.a5ygkkuxswj.puj.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/2n3iyodu.c1g01zkmckp.3mqijasnwuv.flf.jpg


岩岩先知高登圖網上升到10MB。不過都係出唔到我張gif


https://upload.hkgolden.media/comment/wjypnz4t.vuqcmq4f4fp.refk2ky2lu0.usp.jpg


IT範圍好闊,估大家條IT路,都係一步步咁『撐』出嚟,好多時仲係迫出嚟[sosad] [sosad]
https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/118209414_610271633194632_5248606550653605238_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=imdT2saSIxoAX_LtVVn&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=0fef5b9f46d799cad4774d9daa49b9b0&oe=60C00755

我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識[sosad] 難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野

我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我 ;-) ;-)

D客識返轉頭就ok 啦#hoho#


我屬於最痛苦嗰個
無興趣同時無天分 所以學同理解會好吃力

你要明白 對於一個完全唔想理電腦既人黎講
每件事都好神奇 等如魔法
點解部腦可以做到嘢 ? 我唔知 亦唔想知
總之正路㩒依個制就出依個結果
一出意外就企喺度 連點樣問問題都唔知


其實依個整Server既經歷對自己好有益
甚至講係由男仔變男人既過程

以前出事 叫救命就有屋企人幫
到自己知道自己唔出手 問題就一直喺度唔會好
首先會建立自信 繼而擁有面對問題既勇氣
之後咪先攤開件事去分析

舉個例
電視睇唔到 點解睇唔到?
好啦 原因係無信號 咁你就會搵到原來電視信號係得兩個來源
咁就睇下咩台睇到 咩台睇唔到
咁究竟係大廈天線有問題?電視有問題定電線有問題?

一步步咁去分析 就算解決唔到問題 叫救命都叫得準啲吖:)

對一樣野無興趣就特別難學甚至唔想學係正常, 但有時係逼出黎
同D未入過廚房, 沖杯麵會成塊蓋撕落黎既人一樣,要自己一個去讀書時就唔識都要試下煮
奶幾次野就可以煮到D擺得入口既野出黎[sosadgood]
我外甥都係有事就縮埋叫我整果類人, 但有時急起上黎等唔到我過去就自己黎
舊年中左 windows update bug 部機D燈唔識熄, 然後自己試fix 連 bios 都update 埋
有打黎問幾句但主要係佢自己整
最尾部腦用得返但熄機時依然著燈, 隔一排突然停電, 部腦熄左隔一陣開返就突然無晒事[sosad] [sosad]
但我外甥都幾高興, 因為係難得體驗黎, 對我地黎講係洗1次機
但對佢黎講係渣過一次高達 haha


https://scontent.fhkg4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/32411114_256534835093271_7533346863085256704_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=osWFoCMDGfMAX8AlK8N&_nc_ht=scontent.fhkg4-2.fna&oh=ae5d071bbd46b66b70a7759b8e22cfa4&oe=60BFF2A8

.......[sosad]


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 創意台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 5:01
今天貼文總數: 306 | 累積文章數目: 7,502,374

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.