我係自己有興趣之後摸摸下
之後公司有免費進修課程, 有 mcse 但要由最低階讀上去
由咩叫 CPU, ram rom 開始認識
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
難就唔難但徙時間, 到我唔撈果陣都未捱完D初級野
我冇入過公司,係只係自己做維修,好彩係積落班客仲耐唔耐會搵吓我

D客識返轉頭就ok 啦

我屬於最痛苦嗰個
無興趣同時無天分 所以學同理解會好吃力
你要明白 對於一個完全唔想理電腦既人黎講
每件事都好神奇 等如魔法
點解部腦可以做到嘢 ? 我唔知 亦唔想知
總之正路㩒依個制就出依個結果
一出意外就企喺度 連點樣問問題都唔知
其實依個整Server既經歷對自己好有益
甚至講係由男仔變男人既過程
以前出事 叫救命就有屋企人幫
到自己知道自己唔出手 問題就一直喺度唔會好
首先會建立自信 繼而擁有面對問題既勇氣
之後咪先攤開件事去分析
舉個例
電視睇唔到 點解睇唔到?
好啦 原因係無信號 咁你就會搵到原來電視信號係得兩個來源
咁就睇下咩台睇到 咩台睇唔到
咁究竟係大廈天線有問題?電視有問題定電線有問題?
一步步咁去分析 就算解決唔到問題 叫救命都叫得準啲吖

對一樣野無興趣就特別難學甚至唔想學係正常, 但有時係逼出黎
同D未入過廚房, 沖杯麵會成塊蓋撕落黎既人一樣,要自己一個去讀書時就唔識都要試下煮
奶幾次野就可以煮到D擺得入口既野出黎
我外甥都係有事就縮埋叫我整果類人, 但有時急起上黎等唔到我過去就自己黎
舊年中左 windows update bug 部機D燈唔識熄, 然後自己試fix 連 bios 都update 埋
有打黎問幾句但主要係佢自己整
最尾部腦用得返但熄機時依然著燈, 隔一排突然停電, 部腦熄左隔一陣開返就突然無晒事
但我外甥都幾高興, 因為係難得體驗黎, 對我地黎講係洗1次機
但對佢黎講係渣過一次高達 haha