
D人話捉錯處, 張圖到底有幾唔對路我數唔晒
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
1.火牛放燈膽,係燈膽當fuse用?
2.atx牛試開著係short綠同黑線,佢咁用支鉗夾住成堆線做乜春!
3.又用手楂住隻牛,雖然佢冇插main,係唔會電親...
4.lan線只係干擾分你心去睇,冇用。
5.塊板好似冇back I/O,好假都係影幅相用.....
open PSU+燈膽 = wtf
拎鉗同托牛對手個角度異常奇怪
火牛插果個位架咩
條友係想剪線定夾斷自己手指
MB I/O 位唔對
做咩MB 果度有風扇, CPU 係邊位架咩
整緊野做咩擺條lan cable 阻向左走向右走住晒
個髮型+表情
整張o甘既stock photo 趕客
真係好向左走向右走唔合理
其實兩位大哥嘅砌機知識
係睇書學定係邊砌邊衰邊學?
我係拆左部舊機研究, 然後上網睇兩野之後膽粗粗自己買parts 返黎砌
自己砌第一部燒左兩次底板
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好彩可以換
成功砌到1部之後就知道其實好易
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
但都係普通識砌機果類, 要搞太複雜我唔得
又係咁
以前間公司One man band 我從來唔理個server櫃
同出左事之後就一定係我整 老闆剩係俾錢
久而久之就會久病成醫
VPN server ups firewall VoIP 全部都識哂
唔敢講精 但報價唔會被人呃得多
最緊要自己落手搞過, 點講呢, 我係由用都唔識用自己亂搞搞到識砌
我果陣係唔識到以為send 個file 俾人自己呢個會無左hahaha
so 好多野就算自己無搞過都知道係咩回事, server 我唔識起, 但run 過 ftp 會有個概念係咩黎
如果有D要退役又行得既舊機最好拎黎亂搞一通, 會學好多野