主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 遊戲台內。

有關解封部份帳號之事宜

早前收到各會員反映一些朋友的帳號可能因誤會導致被封,CEO與管理員團隊商討後,重新審核並決定解封部分只輕微觸犯版規、懷疑被駭的帳號。所有可得到解封的帳號(包括登入電郵及備用電郵)將會收到我們發出的通知,如有用戶收到電郵而未能正常重新登入,可以到「聯絡我們」(http://forum8.hkgolden.com/contactus.aspx)提供你用作註冊的電郵地址、後備電郵地址予我們跟進。

香港高登討論區管理員團隊
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
跳至第

發起人
仲有冇OG迷喺度
143 個回應
灌腸洛克人

小學時玩c3, OGS同OGG,等咗接近20年終於由千記出隻正比例嘅

https://upload.hkgolden.media/comment/qdf30kpw.yoonmxr5c2d.mt35tw4rnnm.dml.jpg

應該冇OG迷唔鐘意呢隻 [sosad]


#good2#5    #bad#3  
標籤:
https://upload.hkgolden.media/comment/ngn05fkv.ir2v11k1iql.g0prpmhcbfu.sng.jpg

好型 :-( :~(


:~( 外傳結局成堆人拍拍籮友走哂
將來應該無機會回歸


呢隻應該唔會翻了 :-( :~(
DD隻垃圾出翻佢搞到我都玩翻陣
而家佢個無雙高攻永動機定位比阿呆代咗
但呢隻真係型好多
漫畫合體技我都未睇過 :-( :~(

最鐘意真係佢兩個同Time Diver #love# #kill#


有,仲等緊笨大出OG3:~(


有可能嘅
不過應該唔會短時間內
聽啲友又話邊個邊個家掛名唔實做
又呢樣嗰樣
人事問題未搞好應該唔會出

其實班CV都可能急過我哋
你睇泰勇氣,唔係一線VA
但Kovure算係佢代表作,況且佢Twitter都叫自己做Kovure Gordon [sosad] [sosad]
應該想靠個角色再翻兜賺下人氣


我係
我老餅鍾意較舊嗰找批:極殊兵,轟格殊,Cybaster嗰咋


極殊同肥轟我都鐘意
風魔就真係好一般
話曬我唔係嗰個年代玩起
再加上而家OG風魔真係好廢
Cyflash係有用但一集比一集冇用嘅價值
所以對佢真係冇乜感覺

舊原創鐘意基利亞姆同白河愁 ^3^


如果入修羅神要雙入,不過好貴:~(
早排入左pose+隻勇者王已經冇位:-(


呢隻入得過呀講真
入住紅先啦
咁耐都只係出過壽屋 GK嗰堆又少
神化變咗人面反而冇咁型


奪魂同拔刀會唔會出正比例呀.:-(
拔刀好似連SD 都冇:~(


奪魂,唉
最鐘意嘅其中一隻
但壽屋嗰隻係亞諾舒華身 + 山田涼介對腳
出到咁唔知為乜


點解仲有人講OG3
OG外傳之後已經係第二次OG仲邊度嚟隻OG3[???]al


少少名嘅嘢啫唔好咁又嬲啦 [sosad]
可能嗰位巴打慣咗口
好過分唔到DMC同DmC班友 [banghead]


點解仲有人講OG3
OG外傳之後已經係第二次OG仲邊度嚟隻OG3[???]al

大雷鳳、真龍虎王、真SRX仲未出番係OG:~(


DiS唔該
我隻volks Werkbau等到股關節爆埋都未出


壽屋比例 :o)

https://upload.hkgolden.media/comment/wll1dyeo.s4mkq1vuduu.fnv3elyvcwh.koz.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/qahfbdol.ob5tzd4qrvr.z32jjdtglip.dmd.jpg

真係唔知監修堆友有咩問題
係去到EXEXBEIN嗰期先正常翻啲


無啦
MD舊角一部新機都無:o)


呢隻game 其實係數值做人
古鐵同超軍神馬向左走向右走呢堆真係頂咗好耐都仲上到前線

如果你講舊角新機嘅話
肥轟改同極殊RV都算係咁啦我覺得


壽屋比例 :o)

https://upload.hkgolden.media/comment/wll1dyeo.s4mkq1vuduu.fnv3elyvcwh.koz.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/qahfbdol.ob5tzd4qrvr.z32jjdtglip.dmd.jpg

真係唔知監修堆友有咩問題
係去到EXEXBEIN嗰期先正常翻啲


兩張圖我既模型都有
修羅我買左成品,其實唔算太差.


但係奪魂真係....Hi Auntie,我完全冇心機砌,SD 好似一盒特別版一盒普通:o)


修羅個模其實正 係個身長比例差
修羅我都有買 不過已經掉咗了 [banghead]


我係
我老餅鍾意較舊嗰找批:極殊兵,轟格殊,Cybaster嗰咋


極殊同肥轟我都鐘意
風魔就真係好一般
話曬我唔係嗰個年代玩起
再加上而家OG風魔真係好廢
Cyflash係有用但一集比一集冇用嘅價值
所以對佢真係冇乜感覺

舊原創鐘意基利亞姆同白河愁 ^3^

Me2


識貨 :P


白騎 龍虎虎龍王 #yup#


E姐 :~(
楠葉 :P [bouncer]


我唔係迷
淨係知ps3 隻og coffin of the end
二手碟難搵到喊
最後俾我見到諗都冇諗買咗

係咪對戰果隻OG+ DLC版本 我有果隻啊 收藏用^^


反而想搵翻當年Alpha 3全新嚟儲 O:-)


我都未開始玩有呢隻的og系列.... :~(
只是係wsc 機戰玩過。

https://upload.hkgolden.media/comment/bwvoee2q.rucvnet0ya5.e4ettqxd23h.job.png


玩下啦
OG外傳佢同吼太(新任羅亞)做男主位
未神化之前啲動畫同性能有玩c3嘅應該都會睇得好開心
神化之後更加正
不過真係唔鐘意神化塊面 [sosad]
而且佢神化同c3嗰隻係完全唔同樣 新design 嚟


我係
我老餅鍾意較舊嗰找批:極殊兵,轟格殊,Cybaster嗰咋


極殊同肥轟我都鐘意
風魔就真係好一般
話曬我唔係嗰個年代玩起
再加上而家OG風魔真係好廢
Cyflash係有用但一集比一集冇用嘅價值
所以對佢真係冇乜感覺

舊原創鐘意基利亞姆同白河愁 ^3^

Me2


識貨 :P

幾年前隻新古蘭修喺某間wonderland見過一次
之後就無見過,好後悔當時無買:-(


新古好大隻
古蘭修設定上係重裝
但volks嗰隻改瘦咗不過都好霸氣
我有一隻今晚影俾你哋睇
應該係暫時我最鐘意嘅古蘭修商品

[offtopic]
以前細個睇屋企買嘅電擊hobby
一有OG機啲玩具設料都會留起同狂睇
因為一直喺普通玩具鋪未見過實物
點知有次同老竇行賊船見到拉美亞(我OG女神,另一個係楠葉)部弓天使,嗰時即刻心心眼
話曬我第一次機戰就係A [sosad]
即刻問老竇可唔可以買比我
點知問完價原來好貴所以冇買到

而家大個咗都只係買翻古蘭修同Werkbau
但其實我想要埋別西路同雙界皇帝,不過搵唔到

有冇巴打都有買volks OG系列呀~ 分享下 :P


無啦
MD舊角一部新機都無:o)


呢隻game 其實係數值做人
古鐵同超軍神馬向左走向右走呢堆真係頂咗好耐都仲上到前線

如果你講舊角新機嘅話
肥轟改同極殊RV都算係咁啦我覺得

其實2OG已經開始唔夠力[sosad]


完全唔覺
只係弱過以前但都好大力
我真係仲用佢上到前線打
大家打法唔同 :)

當然唔會夠第二次OG阿呆變態
但MD阿呆nerf咗都仲係前鋒 O:-)


由細到大都想買SRX
讀書時期出過一款分開3隻推出
砌好哂可以拆件合體
當時好似賣1500蚊一隻


你講嗰隻srx volks神物到前排千記未出之前都仲賣到4500-6k
雖然其實係拆換件變形
但當年可以做到咁真係已經超勁 #hoho#
Volks真係唔係流


等緊笨大出 古蘭修 [sosad] [sosad]

今個月定下個月好似係曉擊霸,之後我估是 計都羅喉劍:-(

依啲先cap到我哋依輩水嘛


之前隻極殊兵幾好,反而古鐵,魔裝歷來都有出,無咩吸引力


極殊型呀
不過開叔出咗之後又覺得綠色型過黑色


我唔係迷
淨係知ps3 隻og coffin of the end
二手碟難搵到喊
最後俾我見到諗都冇諗買咗

係咪對戰果隻OG+ DLC版本 我有果隻啊 收藏用^^

唔係 佢講呢隻
https://www.mobygames.com/images/covers/l/439718-super-robot-taisen-og-saga-masou-kishin-f-coffin-of-the-end-playstation-3-front-cover.png
你果隻DLC係DP
https://i.ebayimg.com/images/g/coIAAOSwU6tjEMKT/s-l500.jpg
基本上比白河愁Fans玩
EX愁之章改編而成O:-)


有隻類似GVG 果隻有冇買?
我玩左兩鋪就封左麈[sosad]

邊隻@_@

ACE?

應該係上面封面果隻IB[sosad]
冇玩都feel到伏

我當時玩到白金左對戰果隻


IB睇片都覺伏..
反而ACE2同3正
幾鐘意GunArk同GraveArk呢兩部機


https://upload.hkgolden.media/comment/tiyeksht.bgpjjxlcjpn.zcs1wriovht.qqk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ntbynbv5.4yyy5l13ofy.bojydc43sjd.i1k.jpg

難怪OG要改設定
c3版正常比例Seven到 :o)


靈帝都走咗, 無㗎喇:-(


水木聖誕老人 :~( :~(


等緊笨大出 古蘭修 [sosad] [sosad]

今個月定下個月好似係曉擊霸,之後我估是 計都羅喉劍:-(

依啲先cap到我哋依輩水嘛


之前隻極殊兵幾好,反而古鐵,魔裝歷來都有出,無咩吸引力


極殊型呀
不過開叔出咗之後又覺得綠色型過黑色

亡靈好多架仔噴左MK2[sosad] [sosad]


我仲未識分mk2同量產mk2
但綠色喺OG外傳開始真係好勁


等緊笨大出 古蘭修 [sosad] [sosad]

今個月定下個月好似係曉擊霸,之後我估是 計都羅喉劍:-(

依啲先cap到我哋依輩水嘛


之前隻極殊兵幾好,反而古鐵,魔裝歷來都有出,無咩吸引力


極殊型呀
不過開叔出咗之後又覺得綠色型過黑色

亡靈好多架仔噴左MK2[sosad] [sosad]


我仲未識分mk2同量產mk2
但綠色喺OG外傳開始真係好勁

極難分 好細分只有左手 三枝釘 原型MK2 係可以拔出既等離子刀 量產MK2 係FIX死左三枝釘成等離子打樁機

而等離子打樁機構思 如果根據機戰既劇情線性 係由古鐵既轉輪式打樁機衍生出黎


咁Rider Kick係邊隻用, Type S?
我第一次見極仔係A 嗰時覺得普通嘅量產機 玩埋啲垃圾血滴子
之後第一次用係GBA OG 仲記得佢個等離子捧捧會彈三粒波先出
之後OGs又得翻出電冇咗啲波波
嗰時都仲係冇乜感覺
但OG外傳綠色有新技就鐘意咗
之後先睇翻原來係眼鏡廠最早嘅原創機 :P
跟住就愛上咗菠蘿總帥


等緊笨大出 古蘭修 [sosad] [sosad]

今個月定下個月好似係曉擊霸,之後我估是 計都羅喉劍:-(

依啲先cap到我哋依輩水嘛


之前隻極殊兵幾好,反而古鐵,魔裝歷來都有出,無咩吸引力


極殊型呀
不過開叔出咗之後又覺得綠色型過黑色

亡靈好多架仔噴左MK2[sosad] [sosad]


我仲未識分mk2同量產mk2
但綠色喺OG外傳開始真係好勁

極難分 好細分只有左手 三枝釘 原型MK2 係可以拔出既等離子刀 量產MK2 係FIX死左三枝釘成等離子打樁機

而等離子打樁機構思 如果根據機戰既劇情線性 係由古鐵既轉輪式打樁機衍生出黎


咁Rider Kick係邊隻用, Type S?
我第一次見極仔係A 嗰時覺得普通嘅量產機 玩埋啲垃圾血滴子
之後第一次用係GBA OG 仲記得佢個等離子捧捧會彈三粒波先出
之後OGs又得翻出電冇咗啲波波
嗰時都仲係冇乜感覺
但OG外傳綠色有新技就鐘意咗
之後先睇翻原來係眼鏡廠最早嘅原創機 :P
跟住就愛上咗菠蘿總帥

綠色格鬥招係型[jerk]cl


Rushing Dandy :P


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 7/12/2023 20:40
今天貼文總數: 646 | 累積文章數目: 7,206,152

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2023 HKGolden.com. All Rights Reserved.