主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

有關解封部份帳號之事宜

早前收到各會員反映一些朋友的帳號可能因誤會導致被封,CEO與管理員團隊商討後,重新審核並決定解封部分只輕微觸犯版規、懷疑被駭的帳號。所有可得到解封的帳號(包括登入電郵及備用電郵)將會收到我們發出的通知,如有用戶收到電郵而未能正常重新登入,可以到「聯絡我們」(http://forum8.hkgolden.com/contactus.aspx)提供你用作註冊的電郵地址、後備電郵地址予我們跟進。

香港高登討論區管理員團隊
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
高登主頁 » 討論區 » 財經台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
創學研究院同學會(3) 之 先達收賣王
1001 個回應
https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(


不要分那麼細
雨狗同mon post狗都係食屎狗

大家嘅說話創仔會mon post收到
即係好似燒街衣咁而家佢冇account單向渠道
得閒嘅就幫佢盡量覆一兩下


[sosad] [sosad] [sosad]
可唔可以問下佢攪本地代購咁耐
有冇做過一單生意?

你講緊佢啲嗰啲蝕錢代購戲飛?
先達搬運工? 定係gidt卡買apple嘢再貴過旋轉拍賣平台其他人轉售?


就代購戲飛先啦#yup#

做唔成生意嘅話唔係早幾日咁點蝕錢[sosad]


[sosad] 我以為佢係用買番黎既平價換飛券再去買梅艷芳既飛咋
咁多唔多先?


真心想回購now tv acc

創sir block我whatsapp

麻煩幫幫我

創仔話叫你Stop la
最衰你累到佢眾叛親離

係呢個post 傻的嗎 自己pm左 以為自己大人物

屈我偷睇[sosad]


真心想回購now tv acc

創sir block我whatsapp

麻煩幫幫我

創仔話叫你Stop la
最衰你累到佢眾叛親離

係呢個post 傻的嗎 自己pm左 以為自己大人物

屈我偷睇[sosad]

雨果老哥就真害創啦[sosad]


見到另一個post講mon post狗最愛嘅apple gift card回15%
不過我唔會話係邊個post 因為我知賺硬嘅佢唔會做;-)


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

練下姜濤聲,幫女fans 錄音都夠發達


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

大佬你係email都要打對波出嚟先得㗎

除咗識夾腸拎到啲咩出嚟呀[sosad]


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

大佬你係email都要打對波出嚟先得㗎

除咗識夾腸拎到啲咩出嚟呀[sosad]

其實直播佢點創富都係一個賣點黎


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

大佬你係email都要打對波出嚟先得㗎

除咗識夾腸拎到啲咩出嚟呀[sosad]


Hi,, 創直播叫雞夾腸即課1000. 拍片就係要拍呢D:-[


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


果次佢去長州直播獅子開大口話要12000蚊? 創都唔希罕YOUTUBE幾美仙廣告收入[sosad]


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

大佬你係email都要打對波出嚟先得㗎

除咗識夾腸拎到啲咩出嚟呀[sosad]


Hi,, 創直播叫雞夾腸即課1000. 拍片就係要拍呢D:-[

我估唔止
應該送雞錢仲有錢攞走


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


果次佢去長州直播獅子開大口話要12000蚊? 創都唔希罕YOUTUBE幾美仙廣告收入[sosad]

如果佢去長洲個日係直播同村姑野外扑野
我諗120蚊都有機會有嘅
不過隨時比人報警話發現野豬交配
比漁農署捉去人道毀滅


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


果次佢去長州直播獅子開大口話要12000蚊? 創都唔希罕YOUTUBE幾美仙廣告收入[sosad]

如果佢去長洲個日係直播同村姑野外扑野
我諗120蚊都有機會有嘅
不過隨時比人報警話發現野豬交配
比漁農署捉去人道毀滅

好賤呀你[banghead]
我鍾意


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


果次佢去長州直播獅子開大口話要12000蚊? 創都唔希罕YOUTUBE幾美仙廣告收入[sosad]

如果佢去長洲個日係直播同村姑野外扑野
我諗120蚊都有機會有嘅
不過隨時比人報警話發現野豬交配
比漁農署捉去人道毀滅

好賤呀你[banghead]
我鍾意

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


https://www.bilibili.com/video/BV1GP4y1j78V

創你不如學下佢拍片等人課金
人地唔止有點擊分紅
仲有女網友間唔時課金一百
雖然你冇佢咁靚仔
但話你喺高登響晒朵
點都有D外快收入
符合你多管道收入原則#yup#

叫過幾百次佢拍片:-(

是L但啦 就算拍左都應該冇人理架喇 睇佢patreon就知愛創力得把口

佢D料夠好笑
夠詳細
大家好想睇架, 同睇高登一樣咋嘛


果次佢去長州直播獅子開大口話要12000蚊? 創都唔希罕YOUTUBE幾美仙廣告收入[sosad]

如果佢去長洲個日係直播同村姑野外扑野
我諗120蚊都有機會有嘅
不過隨時比人報警話發現野豬交配
比漁農署捉去人道毀滅

好賤呀你[banghead]
我鍾意

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

野豬會咬人架喎[shocking]lm


見到另一個post講mon post狗最愛嘅apple gift card回15%
不過我唔會話係邊個post 因為我知賺硬嘅佢唔會做;-)


創仔係96折
咁耐都未發市:-(


一日冇上百幾個post
仲以為隻mon post肥狗上水
點知原來係禿狗xx(


10蚊野包郵#yup#


10蚊野包郵#yup#


又黎蝕賣麥記現金券再自己原價去食. 唔知賺咩既創富大法[sosad]


呢幾日做咩咁熱鬧[sosad] [sosad]


10蚊野包郵#yup#


又黎蝕賣麥記現金券再自己原價去食. 唔知賺咩既創富大法[sosad]

冬日美食節入場票[sosad]
有2張飛係手寧願賤賣都唔約村姑去[banghead]
BTW睇黎創又冇晒錢係唔知邊到摷D垃圾券出黎賣[sosad] [sosad] [sosad]


10蚊野包郵#yup#


又黎蝕賣麥記現金券再自己原價去食. 唔知賺咩既創富大法[sosad]

唔搵村姑去?


10蚊野包郵#yup#


又黎蝕賣麥記現金券再自己原價去食. 唔知賺咩既創富大法[sosad]

唔搵村姑去?

同村姑去呢啲展咪又要洗錢比村姑屈買嘢
創就醒啦 唔去


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 財經台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 17/5/2022 12:37
今天貼文總數: 492 | 累積文章數目: 7,004,847

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2022 HKGolden.com. All Rights Reserved.