主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

【再負荊請罪】全新高登官方app HKG正式上架 會員永久免廣告
是咁的,2016年年尾,我因為忽略會員對手機程式o既需求,做o左一個不明智o既決定,加上一直未有好好回應會員平日訴求,最終令唔少會員不滿。事件並唔單單影響我,亦影響一直以來熱愛高登o既每一名網民,為此再向各位表示衷心歉意。:-(

或者有巴打會講,寫好隻app自然會有人回家。我唔否認自己曾經都抱過呢種僥倖心態,但沉思過後,我明白其實只係寫好一隻app並不足夠,要為高登會員做o既事情實在太多,包括提升網速同改善伺服器穩定、維護自由o既討論空間、鼓勵會員參與創作及討論等。因為,高登最珍貴o既係每一位會員,所以落足心力滿足會員訴求係高登o既首要任務。 ......
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
跳至第

發起人
有空中服務員在網上坤比人鬧播毒
402 個回應
一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

精神分裂,而家又俾人鬧,之前又唔俾人鬧[sosad]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

精神分裂,而家又俾人鬧,之前又唔俾人鬧[sosad]


龍門搬爛了:o)


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


出篇廢文係度吠 咁把炮遞信辭工啦廢閪空雞空鴨[sosad] [sosad] [sosad]


其實郁D就叫人地辭工嘅人真係好向左走向右走傻的嗎, 辭工之後係唔係你比錢養佢先? 係嘅你先好講:o)

咁俾佢感染班人係咪佢養?周街走害到既人係咪佢會負責?[sosad]


嘩唔講真係唔知你成世人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嫁喎[sosad] [369] [banghead]

拎covid同感冒比?訓向左走向右走醒未呀傻仔[sosad]


哦嘩依家又講到covid好嚴重啦? 你打左針未呀傻的嗎仔? :o)


打左針咪又係中,你就真係傻的嗎仔[369]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

精神分裂,而家又俾人鬧,之前又唔俾人鬧[sosad]


龍門搬爛了:o)

躝啦Hi Auntie,正一垃殺


出篇廢文係度吠 咁把炮遞信辭工啦廢閪空雞空鴨[sosad] [sosad] [sosad]


其實郁D就叫人地辭工嘅人真係好向左走向右走傻的嗎, 辭工之後係唔係你比錢養佢先? 係嘅你先好講:o)

咁俾佢感染班人係咪佢養?周街走害到既人係咪佢會負責?[sosad]


嘩唔講真係唔知你成世人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嫁喎[sosad] [369] [banghead]

拎covid同感冒比?訓向左走向右走醒未呀傻仔[sosad]


哦嘩依家又講到covid好嚴重啦? 你打左針未呀傻的嗎仔? :o)


打左針咪又係中,你就真係傻的嗎仔[369]


隔離左咪又係中, 睇埋前文後理先啦, 人地講打針係講緊防疫政策嘅問題

一時又講到打晒針乜都得拍晒電視廣告, 轉個頭Hi勁人地空少周圍行

點知過兩日發覺原來定堆濕勁政策出黎嘅高官都係周圍走[sosad]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

精神分裂,而家又俾人鬧,之前又唔俾人鬧[sosad]

同政府一勁樣, 要人地付責, 自己唔洗付責, 精神分裂[sosad] [369] [banghead]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


根本就應該要21日啦,比你居家又周圍走
宜家仲扮慘


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]


樓主膠B滾滾來


其實仲信做足防疫措施就唔會爆係真心傻的嗎定弱智?只要全世界未清零,有人入境遲早都有機會傳開。大陸重嚴咪一樣大把人中招


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


其實仲信做足防疫措施就唔會爆係真心傻的嗎定弱智?只要全世界未清零,有人入境遲早都有機會傳開。大陸重嚴咪一樣大把人中招


終於都有人講個重點出黎[sosad]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]

偷走條友係咪?答#yup# #yup#


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]

偷走條友係咪?答#yup# #yup#


你可唔可以唔好咁痴線呀, 人地開post條友唔係出左去條友喎

人地話自己離鄉別井關乜向左走向右走出街條友事呀[sosad] [369] [banghead]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]

偷走條友係咪?答#yup# #yup#


你可唔可以唔好咁痴線呀, 人地開post條友唔係出左去條友喎

人地話自己離鄉別井關乜向左走向右走出街條友事呀[sosad] [369] [banghead]

哦 想分開計呀?
官駛唔駛分開計?
警察駛唔駛分開計?
兜啦繼續兜啦[sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead]


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]

偷走條友係咪?答#yup# #yup#


你可唔可以唔好咁痴線呀, 人地開post條友唔係出左去條友喎

人地話自己離鄉別井關乜向左走向右走出街條友事呀[sosad] [369] [banghead]

哦 想分開計呀?
官駛唔駛分開計?
警察駛唔駛分開計?
兜啦繼續兜啦[sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead]


你究竟知唔知你自己幾Seven嫁[sosad] [369] [banghead]

依家係你自己講錯野Seven向左走向右走左兜向左走向右走左成日, 人地Hi勁你根本Hi錯人果陣仲要係度死撐

好好地認個低威話自己Seven向左走向右走左算啦, 無謂越兜越Seven啦:o)


出篇廢文係度吠 咁把炮遞信辭工啦廢閪空雞空鴨[sosad] [sosad] [sosad]


其實郁D就叫人地辭工嘅人真係好向左走向右走傻的嗎, 辭工之後係唔係你比錢養佢先? 係嘅你先好講:o)

依家個空少違反規定出去食飯播毒令omicron走入社區隨時爆第五波

市民抱怨同指責空中服務員話佢地唔守規矩係無可厚非,而且既然係你地(你可以話個別例子,但我覺得唔止一單,大家都係當無嘢咁四圍走,係剛好呢次爆到)
既然錯就應該要受,唔係跳出黎話點慘

唔係養唔養既問題喎


依家個問題就係有班傻的嗎仔郁D就話你咁向左走向右走唔滿意咪唔好撈囉

但係個問題係叫人唔好撈果個又唔係比錢養人果個, 講經咩:o)

你講既情況既前設係條友如果辭左就冇辦法再搵過第二份喎,有冇咁無能呀?

如果唔係,所謂「東家唔打打西家」啫,辭左搵過第二份咪得囉

如果你話咩經濟問題冇份工會死,咁咪唔好辭囉,但氣就要受,鬼叫你窮,頂硬上囉

一般怨其實冇咩所謂,始終人係要宣洩一下不滿既情緒,但用呢樣黎反證其實自己好慘,空少冇錯,唔應該Hi就係有問題囉


咁我叫你依家辭工搵過份先啦, 拿拿臨啦你咁係威係勢嘅下個月好快D上到新工啦

心諗叫人辭職就個個都識, 講果個係咪年年都辭職? :o)

再問多你一次

一個人唔想周圍飛 除咗唔做空中服務員仲有咩方法?


依家唔係講緊飛唔飛係唔係空中服務員嘅問題, 依家係講緊做任何工係唔係話辭工就辭工嘅問題

叫人辭工講咋嗎實簡單嫁, 講果個係唔係自己都可以話辭工就辭工先? :o)

talk the talk walk the walk. 樓上條蛋散又要唔去打針又要講到covid好嚴重咁嘅款咪正正就係道德向左走向右走囉

高地邊個唔識企, 打左針先好同我講野啦:o)


你死撐完未呢? 左dul 右dul , 鬼唔知打份工唔係話辭就辭。但問題唔係去返最基本問題? 飛雞又要飛,又要怨,有人迫佢架咩? #ng#


出篇廢文係度吠 咁把炮遞信辭工啦廢閪空雞空鴨[sosad] [sosad] [sosad]


其實郁D就叫人地辭工嘅人真係好向左走向右走傻的嗎, 辭工之後係唔係你比錢養佢先? 係嘅你先好講:o)

咁俾佢感染班人係咪佢養?周街走害到既人係咪佢會負責?[sosad]


嘩唔講真係唔知你成世人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嫁喎[sosad] [369] [banghead]

拎covid同感冒比?訓向左走向右走醒未呀傻仔[sosad]


哦嘩依家又講到covid好嚴重啦? 你打左針未呀傻的嗎仔? :o)

乜我有講過covid唔嚴重咩?[sosad] 死傻閪為拗而拗[sosad] 你係篇文主角呀?[sosad] [sosad] [sosad]


我問你打左針未呀傻的嗎仔, 答唔出呀? :o)

我有冇打針都唔會影響你傻的嗎既事實架啦[sosad] [sosad] [sosad]
駁唔到想扯開話題呀?喂一句講哂你隻傻閪空少係咪負責哂望月樓所有食客既生計先?如果有人係手停口停踢向左走向右走左入隔離營係咪你條廢閪負責養呀Hi Auntie?你自己自私就得??#yup#


哦明啦, 姐係你就覺得covid好嚴重, 但係自己又唔要去打針, 之後要Hi勁班打晒兩針嘅人傳比社區呀?

嘩你唔只傻的嗎咁簡單, 直頭係精神分裂[sosad] [369] [banghead]

做咩避開哂d問題呀,唔係好向左走向右走正義問人係咪養條空少架咩,望月樓受影響既人又唔理喇?[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

依家係你自己都答唔到人地問你嘅野, 句句就spin黎spin去[sosad] [369] [banghead]

邊個傻閪spin去問我有冇打針?[369]
答啦嘛Hi Auntie正義向左走向右走,依家受影響市民係唔向左走向右走係條自私空少養呀?佢無向左走向右走執行隔離周街走係咪有錯呀?講乜向左走向右走野打唔打針呀?重點係佢無隔離呀Hi Auntie[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


嘩又講到打唔打針唔重要咁嘅款啦? 嘩你一時講到covid好嚴重, 一時又講到唔打針wfc

好難觸摸喎ching[sosad] [369] [banghead]

你唔向左走向右走知打左針都要照做隔離?所以有冇打針根本唔係重點,你弱向左走向右走智定係文盲呀[sosad] [sosad] [sosad]


嘩依家重講到話打唔打針都唔再係重點啦?

前幾分鐘先話covid好嚴重洪水猛獸, 過幾分鐘就話打針唔重要啦自己唔洗打你班人打晒佢啦:o)

打完就唔會中?_?cl


都係果句啦, 原來你地咁大個人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嘅:o)


仲要死撐?? Hi Auntie !!
幾時感冒要呢度封果度封,舖頭冇得做生意,一般小市民就連出街食個飯都唔得?! Hi Auntie仲起度強詞奪理 [fuck]


你死撐完未呢? 左dul 右dul , 鬼唔知打份工唔係話辭就辭。但問題唔係去返最基本問題? 飛雞又要飛,又要怨,有人迫佢架咩? #ng#


你自己都講左啦[sosad] 我不嬲都係果句話郁D叫人辭職呢個行為其實好傻的嗎

講咩我死撐姐你依家係認同我個論點, 你諗清楚你自己想點先啦


一路就係度怨你自己市民身份要隔離21日

之後話人地點解覺得隔離21日呢D防疫措施傻的嗎勁

但係又要人地隔離3日果班同佢一齊隔離21日

咁你想點姐精神分裂含向左走向右走狗[sosad] [369] [banghead]

我唔想隔21日選擇唔飛,佢唔想離鄉背井最好就辭職,簡單明白?[sosad] [sosad] [sosad]

佢Hi防疫政策無話唔得喎,不過佢自己本身就係既得利益者,航空業豁免推行左大半年喇喎[369] 唔係你偷走會出事?無出事既話咪繼續偷雞囉,明未呀兩位文盲廢人?[sosad]


都係果句, 咁你Hi乜向左走向右走人開post姐:o)

賣慘離鄉別井唔Hi得?[sosad] [sosad] [sosad]


呢個又係你嘅閱讀理解出問題

人地講緊離鄉別井係因為你D防疫條例搞到人地除左返工之外就係隔離

你自己一知半解以為人地平時無事無幹返工都係隔離離鄉別井[sosad] [369] [banghead]

Seven夠未呀究竟? :o)

笑向左走向右走死,離鄉別井咪講緊佢份工要飛囉,隔Auntie咩[sosad] [sosad] [sosad] 局長入竹篙灣係咪離鄉別井呀文盲[sosad]


你究竟明唔明人地講緊乜[sosad]

人地依家疫情就係返工->隔離->返工->隔離, 講離鄉別井係講緊無返屋企

平時人地返工係返工->屋企->返工

明未呀傻的嗎[sosad] [369] [banghead]

家居隔離無番屋企?今次條友係邊度隔離話?答我?#yup#


呢條友唔係家居隔離條友呀嗎, 你有無睇人講話自己返完工要入隔離酒店7-14日姐[sosad] [369] [banghead]

偷走條友係咪?答#yup# #yup#


你可唔可以唔好咁痴線呀, 人地開post條友唔係出左去條友喎

人地話自己離鄉別井關乜向左走向右走出街條友事呀[sosad] [369] [banghead]

哦 想分開計呀?
官駛唔駛分開計?
警察駛唔駛分開計?
兜啦繼續兜啦[sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead]


你究竟知唔知你自己幾Seven嫁[sosad] [369] [banghead]

依家係你自己講錯野Seven向左走向右走左兜向左走向右走左成日, 人地Hi勁你根本Hi錯人果陣仲要係度死撐

好好地認個低威話自己Seven向左走向右走左算啦, 無謂越兜越Seven啦:o)

慘 打成堆廢話都回應唔到?
官分唔分開計?警察分唔分?答啦嘛[369] [369] [369] [369]


出篇廢文係度吠 咁把炮遞信辭工啦廢閪空雞空鴨[sosad] [sosad] [sosad]


其實郁D就叫人地辭工嘅人真係好向左走向右走傻的嗎, 辭工之後係唔係你比錢養佢先? 係嘅你先好講:o)

咁俾佢感染班人係咪佢養?周街走害到既人係咪佢會負責?[sosad]


嘩唔講真係唔知你成世人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嫁喎[sosad] [369] [banghead]

拎covid同感冒比?訓向左走向右走醒未呀傻仔[sosad]


哦嘩依家又講到covid好嚴重啦? 你打左針未呀傻的嗎仔? :o)

乜我有講過covid唔嚴重咩?[sosad] 死傻閪為拗而拗[sosad] 你係篇文主角呀?[sosad] [sosad] [sosad]


我問你打左針未呀傻的嗎仔, 答唔出呀? :o)

我有冇打針都唔會影響你傻的嗎既事實架啦[sosad] [sosad] [sosad]
駁唔到想扯開話題呀?喂一句講哂你隻傻閪空少係咪負責哂望月樓所有食客既生計先?如果有人係手停口停踢向左走向右走左入隔離營係咪你條廢閪負責養呀Hi Auntie?你自己自私就得??#yup#


哦明啦, 姐係你就覺得covid好嚴重, 但係自己又唔要去打針, 之後要Hi勁班打晒兩針嘅人傳比社區呀?

嘩你唔只傻的嗎咁簡單, 直頭係精神分裂[sosad] [369] [banghead]

做咩避開哂d問題呀,唔係好向左走向右走正義問人係咪養條空少架咩,望月樓受影響既人又唔理喇?[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

依家係你自己都答唔到人地問你嘅野, 句句就spin黎spin去[sosad] [369] [banghead]

邊個傻閪spin去問我有冇打針?[369]
答啦嘛Hi Auntie正義向左走向右走,依家受影響市民係唔向左走向右走係條自私空少養呀?佢無向左走向右走執行隔離周街走係咪有錯呀?講乜向左走向右走野打唔打針呀?重點係佢無隔離呀Hi Auntie[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


嘩又講到打唔打針唔重要咁嘅款啦? 嘩你一時講到covid好嚴重, 一時又講到唔打針wfc

好難觸摸喎ching[sosad] [369] [banghead]

你唔向左走向右走知打左針都要照做隔離?所以有冇打針根本唔係重點,你弱向左走向右走智定係文盲呀[sosad] [sosad] [sosad]


嘩依家重講到話打唔打針都唔再係重點啦?

前幾分鐘先話covid好嚴重洪水猛獸, 過幾分鐘就話打針唔重要啦自己唔洗打你班人打晒佢啦:o)

打完就唔會中?_?cl


都係果句啦, 原來你地咁大個人下下感冒都會Hi勁人地傳染比你嘅:o)


仲要死撐?? Hi Auntie !!
幾時感冒要呢度封果度封,舖頭冇得做生意,一般小市民就連出街食個飯都唔得?! Hi Auntie仲起度強詞奪理 [fuck]


呢度封果度封係政策嘅問題喎師兄[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 8/8/2022 18:14
今天貼文總數: 576 | 累積文章數目: 7,036,805

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2022 HKGolden.com. All Rights Reserved.