主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

【再負荊請罪】全新高登官方app HKG正式上架 會員永久免廣告
是咁的,2016年年尾,我因為忽略會員對手機程式o既需求,做o左一個不明智o既決定,加上一直未有好好回應會員平日訴求,最終令唔少會員不滿。事件並唔單單影響我,亦影響一直以來熱愛高登o既每一名網民,為此再向各位表示衷心歉意。:-(

或者有巴打會講,寫好隻app自然會有人回家。我唔否認自己曾經都抱過呢種僥倖心態,但沉思過後,我明白其實只係寫好一隻app並不足夠,要為高登會員做o既事情實在太多,包括提升網速同改善伺服器穩定、維護自由o既討論空間、鼓勵會員參與創作及討論等。因為,高登最珍貴o既係每一位會員,所以落足心力滿足會員訴求係高登o既首要任務。 ......
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
跳至第

發起人
無線:警方懷疑 3 籌集約 1,400 萬元,私吞餘下約 700 萬
334 個回應
過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦


過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦

私吞餘下約 700 萬, 之後洗黑錢
全港報紙踢爆晒, 死撐都無用


過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦

私吞餘下約 700 萬, 之後洗黑錢
全港報紙踢爆晒, 死撐都無用

係人都知你係五毛,死撐都冇用#yup#


過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦

私吞餘下約 700 萬, 之後洗黑錢
全港報紙踢爆晒, 死撐都無用

係人都知你係五毛,死撐都冇用#yup#

哈哈 , 笑死 [369]
看來講中害, 要屈5毛 #hehe#


過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦

私吞餘下約 700 萬, 之後洗黑錢
全港報紙踢爆晒, 死撐都無用

係人都知你係五毛,死撐都冇用#yup#

哈哈 , 笑死 [369]
看來講中害, 要屈5毛 #hehe#

你出去開個post問 有角幻也我係唔係五毛,有咩一眼睇到曬,唔使拗#yup# #yup#


唔駛講咁多喇
而家結論就係你Hi黃大大力
藍就關你向左走向右走事#bye#

笑向左走向右走到我gapgap聲[369]
又谷勁氣又講唔贏又想攞尾彩[369]

你先在乎輸一贏啫
我係黎搵結果#bye#

#189話完完向左走向右走到依家嘅人同我講自己唔在乎[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
你搵條向左走向右走結果咩傻仔
你同我拗嘅野關結果向左走向右走事咩[sosad]
仲係到扮[sosad] [sosad] [sosad]
笑向左走向右走到我[sosad] [sosad] [sosad]

得閒咪講兩句囉
可能你好在乎啦
你唔明點解關結果事就好好思考下#bye#

得閒去做其他野啦傻仔
我在乎啱先唔會走咗去睇其他野唔覆你啦
我返嚟覆你你仲快過我覆[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

順帶一提個討論完咗好耐啦
由我出現個時已經無人講野㗎啦
搵結果[sosad] [sosad] [sosad]
唔在乎[sosad] [sosad] [sosad] 笑向左走向右走死我[sosad] [sosad] [sosad]

我得閒鍾意做乜你又管
我係咪在乎又要你話事[sosad]

完左?
上面隻有角幻也先又黎料咋喎
莫講話停左十零廿個鐘啦
個post停左兩個月都隨時有人挖返出黎講
我都唔知你點判斷係完左[sosad]

你想贏既俾你贏啦
反正我知道你Hi黃大大力
藍就關你向左走向右走事就得#bye#

你得閒有大把post回
你在唔在乎唔係我話事
我只係陳述你嘅情況咋喎[sosad]
又話唔在乎,又話得閒先入嚟
我啱啱覆你就秒回我
Set咗提醒定係咁f5呀?[sosad]
然後話自己唔在乎[sosad] [sosad] [sosad]

一早講咗唔向左走向右走係你同我嘈,個post沉向左走向右走咗啦[sosad]
又唔向左走向右走記住人講野
一係就歪曲人講野[sosad]

贏乜向左走向右走啫[sosad]
我依家純粹笑緊你咋[sosad]
贏定輸洗你判斷?[sosad] [sosad] 自大向左走向右走[sosad]

得啦
你話點就點
我而家知你Hi黃大大力
藍就關你向左走向右走事已經夠#bye#

乜向左走向右走野我話點就點,講咗呢啲野唔係你話事㗎啦?
你都真係幾有趣[369]
三句唔埋兩句就自打嘴巴
又話自問合情個理[369]

點解我去咗「有幾多手足坐監後悔」post唔多見到你嘅?
你唔係會Hi藍大大力?
大大個藍post係到我等睇你表演呀
[sosad] [sosad] [sosad]

你話自打嘴巴咪自打嘴巴囉
冇咩問題#bye#

而家大家見到你Hi黃大大力
藍就關你向左走向右走事
就係咁#bye#


過咗咁多日仲係到打泥醬摔角
咪勁理班好樣啦
佢哋話有咪有洗囉
有聽佢節目都知佢係乜嘢人
無謂坳

老千

言下之意你係有聽佢節目啦
咁佢依家分別有邊幾個節目呀?
無料扮四條
Stop la啦

私吞餘下約 700 萬, 之後洗黑錢
全港報紙踢爆晒, 死撐都無用

係人都知你係五毛,死撐都冇用#yup#

哈哈 , 笑死 [369]
看來講中害, 要屈5毛 #hehe#

你出去開個post問 有角幻也我係唔係五毛,有咩一眼睇到曬,唔使拗#yup# #yup#

條Seven Head皮中文又差
文法又差,講嘢九唔答八
證明五毛質素每況愈下
想當年垃圾炒飯都仲頂到有咁上下質素嘅point 出嚟
呢條蛋散,返去進修下先啦


https://upload.hkgolden.media/comment/j2mucabd.11xlcvyielm.ggbkia1gurw.tmu.jpg
#hehe#

612, 星火, 由黃媒來講就最好
10.26 大揭露【踢爆人血饅頭】612星火詐騙集團食盡手足鮮血! 無恥吳靄儀仲想繼續呃錢!

https://www.youtube.com/watch?v=IYwav-RtmXo&t=1s


#yup#


段野你post多次做正義的事咩
而家咪問緊啲資金來源點好樣犯罪所得呀[369]

你傻的嗎 私吞捐款, 咪犯罪所得

再買股票 , 咪洗黑錢 , 你傻的嗎架


真係斷正

咁係直接告挪用公款呀傻人:o)

洗黑錢

洗黑錢(英語:Money laundering),亦稱洗錢、清洗黑錢,或正其名資金洗淨,指將透過犯罪或其他非法手段所獲得的金錢、偽鈔,偽幣,經過合法金融作業流程之類的方法私下操作,以「洗淨」為看似合法的資金。洗錢常與經濟犯罪、毒品交易、恐怖活動及組織犯罪、武器買賣、人口販運、海盜、賭博、偷渡等重大犯罪有所關連,也常以跨國方式進行。

https://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%B4%97%E9%8C%A2

#hehe#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/1/2021 19:05
今天貼文總數: 686 | 累積文章數目: 6,802,004

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2021 HKGolden.com. All Rights Reserved.