主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

有關整合forum 1~15事宜

高登討論區定於下星期三(14/6)將forum1~15整合為http://forum.hkgolden.com,屆時有部分未獲授權的第三方app與瀏覽器plugin或會受到影響。不便之處,敬請原諒。
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
跳至第

發起人
其實話人「送頭」係可恥嘅
217 個回應
個件35+智障仔之前自稱焦土派喎,跟住又話學生應該搵錢移民喎[sosad] 同佢講logic做正義的事咩[sosad]


出咗事就叫送頭
無出事就叫醒爬

咁如何避免抗爭嗰陣出事????_? ?_? ?_?

原來你嘅邏輯係咁簡單[sosad]

咁好簡單啫,即係你支持前線繼續衝啦
Hi Auntie推人去死殺人兇手:)

搞笑

按照你邏輯
唔出嚟抗爭咪唔會出事囉

仲要提埋你
係依家警暴濫權狀態下
即使唔係前線嘅和理非依然都會有出事嘅風險

即係你支持前線繼續衝啦?

你條問題係引導式

你咁問同 咁你支持人去送死啦? 無分別

如果係set死條問題
抗爭=送死
咁仲支唔支持抗爭
嚟引導人地答唔支持
因為無人會想送死

當然
你條問題單純係問個「衝」字
無講「衝完」嘅後果係乜嘢
而「衝」字又係代表咩意思
我理解唔到


一大堆口水我都費事睇 我剩係想知點解你個思維咁簡單

得2個選擇[???2]cl 一係出 一係唔出[sosad]
呢個世界邊有咁簡單

該出既時候出 唔該出既時候就唔出 先有最好既效果
依家出去無用既咪叫唔使出囉 一次2次3次唔聽咪話你送頭囉

剩係以為不斷猛出去 愈出得多就愈會嬴 唔出去就會輸 呢d低階思維[sosad] 我都唔知講乜好


落雨要帶遮 唔知會唔會落雨就無得好講啦
依家落緊大雨 叫你帶遮 都係唔帶衝出去耷雨 呢d係咪叫馬後砲啊 聰明仔?


一大堆口水我都費事睇 我剩係想知點解你個思維咁簡單

得2個選擇[???2]cl 一係出 一係唔出[sosad]
呢個世界邊有咁簡單

該出既時候出 唔該出既時候就唔出 先有最好既效果
依家出去無用既咪叫唔使出囉 一次2次3次唔聽咪話你送頭囉

剩係以為不斷猛出去 愈出得多就愈會嬴 唔出去就會輸 呢d低階思維[sosad] 我都唔知講乜好

點先叫該出 幾時又唔該出?一句帶過就算呀[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]
上年六月大圍捕該唔該出?係咪送頭?
立法會困獸鬥該唔該出?係咪送頭?


一大堆口水我都費事睇 我剩係想知點解你個思維咁簡單

得2個選擇[???2]cl 一係出 一係唔出[sosad]
呢個世界邊有咁簡單

該出既時候出 唔該出既時候就唔出 先有最好既效果
依家出去無用既咪叫唔使出囉 一次2次3次唔聽咪話你送頭囉

剩係以為不斷猛出去 愈出得多就愈會嬴 唔出去就會輸 呢d低階思維[sosad] 我都唔知講乜好

總之出事就係叫送頭囉
乜唔係咩
點為之係「非送頭場合」
無人知架喎

馬後炮就有


一大堆口水我都費事睇 我剩係想知點解你個思維咁簡單

得2個選擇[???2]cl 一係出 一係唔出[sosad]
呢個世界邊有咁簡單

該出既時候出 唔該出既時候就唔出 先有最好既效果
依家出去無用既咪叫唔使出囉 一次2次3次唔聽咪話你送頭囉

剩係以為不斷猛出去 愈出得多就愈會嬴 唔出去就會輸 呢d低階思維[sosad] 我都唔知講乜好

點先叫該出 幾時又唔該出?一句帶過就算呀[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]
上年六月大圍捕該唔該出?係咪送頭?
立法會困獸鬥該唔該出?係咪送頭?

和你sing都係送頭


出咗事就叫送頭
無出事就叫醒爬

咁如何避免抗爭嗰陣出事????_? ?_? ?_?

原來你嘅邏輯係咁簡單[sosad]

咁好簡單啫,即係你支持前線繼續衝啦
Hi Auntie推人去死殺人兇手:)

搞笑

按照你邏輯
唔出嚟抗爭咪唔會出事囉

仲要提埋你
係依家警暴濫權狀態下
即使唔係前線嘅和理非依然都會有出事嘅風險

即係你支持前線繼續衝啦?

你條問題係引導式

你咁問同 咁你支持人去送死啦? 無分別

如果係set死條問題
抗爭=送死
咁仲支唔支持抗爭
嚟引導人地答唔支持
因為無人會想送死

當然
你條問題單純係問個「衝」字
無講「衝完」嘅後果係乜嘢
而「衝」字又係代表咩意思
我理解唔到

Hi 你講咁多托咩[sosad]
你一係支持
一係唔支持
連講句野都驚,係到依依哦哦[sosad]


個件35+智障仔之前自稱焦土派喎,跟住又話學生應該搵錢移民喎[sosad] 同佢講logic做正義的事咩[sosad]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?


個件35+智障仔之前自稱焦土派喎,跟住又話學生應該搵錢移民喎[sosad] 同佢講logic做正義的事咩[sosad]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

你之前仲話如果上網反政府係犯法就唔上網喎,應該叫你條廢閪做移民焦土投降派先岩[sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead]


個件35+智障仔之前自稱焦土派喎,跟住又話學生應該搵錢移民喎[sosad] 同佢講logic做正義的事咩[sosad]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

你之前仲話如果上網反政府係犯法就唔上網喎,應該叫你條廢閪做移民焦土投降派先岩[sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead] [sosad] [369] [banghead]

Wow,講開想知你做過啲咩抗爭?
勁up派?[sosad] [369] [banghead]
你幾時上街呀?[369]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未?


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

搬?邊到搬?

係你地將所有人歸類係送頭先㗎喎[sosad]
所以成件事好簡單
即係你地支持繼續要衝
不過好笑嘅係又唔敢認[369]

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]

Seven到唔敢接[sosad]


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#

Sor勁
我起碼罷工依家無咗份工:~(
好彩叫有啲錢:~(

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]


好奇一問你咁正義
你5月27日,國歌法個日
你係到做緊咩?

我幫你答啦,全日都係高登做鍵盤戰士呀[sosad]
[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#

Sor勁
我起碼罷工依家無咗份工:~(
好彩叫有啲錢:~(

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]

岳義士出黎個陣你係邊呀??_? ?_? ?_?
無左份工又係咪無意義既送頭呀[sosad] [369] [banghead]


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#

Sor勁
我起碼罷工依家無咗份工:~(
好彩叫有啲錢:~(

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]

岳義士出黎個陣你係邊呀??_? ?_? ?_?
無左份工又係咪無意義既送頭呀[sosad] [369] [banghead]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未呀?
我都罷過工,你呢?[369]


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#

Sor勁
我起碼罷工依家無咗份工:~(
好彩叫有啲錢:~(

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]

岳義士出黎個陣你係邊呀??_? ?_? ?_?
無左份工又係咪無意義既送頭呀[sosad] [369] [banghead]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未呀?
我都罷過工,你呢?[369]

哎唷唷 又做影印機[369] [369] [369]


睇下條垃圾個龍門搬黎搬去幾向左走向右走好笑[sosad] [sosad] [sosad] #good#


https://upload.cc/i1/2020/05/29/qUoCHN.png

做勝利球迷真係咁有滿足感咩?呀岳義士「戰死」個陣你有無出黎呀?無呀?二百萬人遊行呢?哈哈哈哈[369]
投降派由頭到尾縮係屋企無向左走向右走敵啦[sosad] #good#

Sor勁
我起碼罷工依家無咗份工:~(
好彩叫有啲錢:~(

Btw印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?[369]

岳義士出黎個陣你係邊呀??_? ?_? ?_?
無左份工又係咪無意義既送頭呀[sosad] [369] [banghead]

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未呀?
我都罷過工,你呢?[369]

哎唷唷 又做影印機[369] [369] [369]

好簡單啫,因為你唔敢答,我咪copy囉[369]
好奇一問你咁正義
你5月27日,國歌法個日
你係到做緊咩?

我幫你答啦,全日都係高登做鍵盤戰士呀[sosad]
[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]


岳義士就唔叫送頭,和你sing就叫送[sosad] [sosad] [sosad] 焦土弱智仔[sosad] 繼續做影印機洗走你dSeven碌logic啦#good# #good# #good#


岳義士就唔叫送頭,和你sing就叫送[sosad] [sosad] [sosad] 焦土弱智仔[sosad] 繼續做影印機洗走你dSeven碌logic啦#good# #good# #good#

原來你指岳義士送頭[sosad]
明向左走向右走晒[sosad]


岳義士就唔叫送頭,和你sing就叫送[sosad] [sosad] [sosad] 焦土弱智仔[sosad] 繼續做影印機洗走你dSeven碌logic啦#good# #good# #good#

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未呀?


岳義士就唔叫送頭,和你sing就叫送[sosad] [sosad] [sosad] 焦土弱智仔[sosad] 繼續做影印機洗走你dSeven碌logic啦#good# #good# #good#

印象中你反泛民 又反熱狗
HiSeven乜都唔做
反對焦土
唔敢答支持人上街
今日全日係高登勁up
唔知你乜派呢又?
係咪Seven到唔敢講?[369]

Btw你意思係咪即係支持人繼續上街?唔應該懼怕被捕?唔應該懼怕被打?唔應該懼怕失去前途?

答到未呀?

即係咁

人地有無出都好
都唔應該恥笑出咗事嘅人係送頭


岳義士就唔叫送頭,和你sing就叫送[sosad] [sosad] [sosad] 焦土弱智仔[sosad] 繼續做影印機洗走你dSeven碌logic啦#good# #good# #good#

原來你指岳義士送頭[sosad]
明向左走向右走晒[sosad]

我邊句話佢送頭?[???]
即係你支持岳義士出黎衝,搞到依家帶罪係身無哂前途[sosad] [sosad] [sosad] [???]
用番你d垃圾logic咋 自打嘴巴[sosad] [sosad] [sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 4/7/2020 4:49
今天貼文總數: 559 | 累積文章數目: 6,703,917

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2020 HKGolden.com. All Rights Reserved.