主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

將已解封的舊帳戶升級高級會員

我們上年12月曾解封部分只輕微觸犯版規或懷疑被駭的帳戶,但有會員反映一些於2009年前登記的舊帳戶在解封後未有自動升級為高級會員,現在我們已將該批帳戶升級,謝謝。
精選文章
DeerGamer
New App Android IOS
跳至第

發起人
有藍田高登廢老俾老母公開槍斃
24 個回應
小范

https://upload.cc/i1/2020/01/22/Xg2mOV.png


#good2#78    #bad#1  
標籤:
廢老=樓主

:-(


https://upload.cc/i1/2020/01/22/Xg2mOV.png

藍田邊個位置?

聽講係平田邨


正WOR 想偷

磨過丁都要?@_@ @_@

識食食呢D[sosad]lm


本來唔慘 俾樓主post左出黎
毒向左走向右走應該嚇到即刻趕返屋企[sosad] [sosad]

fb度見到
唔記得補link搵唔返[sosad]


點解d廢老咁鐘意公眾地方周圍曬野 一好天打下波周圍掛滿晒被 底褲 胸圍 咸魚 海味 乜Seven都有:o) :o) :o)

以前既時代要殺蝨殺菌係曬太陽
但而家既香港[banghead]


有無巴打睇頭睇腳就知道出自邊套野?_? :) :-]


最左應該係玉藻前
跟住左四似戀選巧克力
其他判斷唔到O:-) O:-)

高手#adore#


有無巴打睇頭睇腳就知道出自邊套野?_? :) :-]


最左應該係玉藻前
跟住左四似戀選巧克力
其他判斷唔到O:-) O:-)

右二惠惠
右三島風

左三《閃亂神樂》雲雀
右一《Kancolle》愛宕

即使高登變左老人院
依然卧虎藏龍#adore#


成千蚊張都捨得晾出街?
定係淘寶貨?_?

因為晾條友唔係物主[sosad] [sosad]

真係咁寶貝就拎去乾洗啦[sosad]lm

咁貴@_@


條鐵通咁鬼污糟xx(
我先唔會放出去曬

但你呀媽會#yup#lm


其實我覺得老婆枕套真係日本十大偉大發明之一,我好愛班老婆:P3lm
https://upload.cc/i1/2020/01/22/Rb4cKL.png

嘩Hi[shocking]
萬毒心經呀[shocking]


其實我覺得老婆枕套真係日本十大偉大發明之一,我好愛班老婆:P3lm
https://upload.cc/i1/2020/01/22/Rb4cKL.png

抱枕都無乜野,我覺得意識上最露骨係「射TAPESTRY」[sosad]cl

咁,咁都冇乜野
你講嗰啲咩嚟?@_@


右二係巡音ルカ啊[sosad] [sosad] [sosad]
惠惠邊係雙腳黑絲[sosad]

https://upload.cc/i1/2020/01/22/rHFYzM.jpg

你啱, 仲諗緊畫師無理由改服裝[sosad]
但係巡音已有十年歷史, 唔會先估係佢[banghead]

咁都估到#adore#

你當老人院d人真係唔係老人啊[sosad]

睇對腳就估到, 高手黎 #adore#


其他部位難講,腳呢家野高登認第一冇人敢認第一

#adore#


FB有人估左4個
https://www.facebook.com/groups/acgzone/permalink/3674815225869783/
Norman Wong 大抱枕:
左-> 右
1. 雲雀 (閃亂神樂:https://amzn.to/2RfNC0z)
2. 住吉千里(恋と選挙とチョコレート: 電撃G's magazine Vol 18 : https://amzn.to/37hw2in)
3. 未確定
4. 島風 (艦隊collection)
5. 未確定(上面巴打確認左係巡音ルカ)
6. 愛宕 (艦隊collection)

有冇巴打估埋第3個? #adore#

我應該喺呢條link見到
多謝補link#adore#


好多人好似開心大發現咁樣 [sosad] [sosad]

睇黎閣下見多識廣#hehe#


好多人好似開心大發現咁樣 [sosad] [sosad]

睇黎閣下見多識廣#hehe#

因為呢啲嘢隔一排就有

我以為日本仔先有咁犀利
香港我以為都係一兩張
但圖中有8張
仲勁過我睇日本仔見過嗰啲[sosad]


好多人好似開心大發現咁樣 [sosad] [sosad]

睇黎閣下見多識廣#hehe#

因為呢啲嘢隔一排就有

我以為日本仔先有咁犀利
香港我以為都係一兩張
但圖中有8張
仲勁過我睇日本仔見過嗰啲[sosad]

玩得都唔會一兩個咁少啦[sosad]

但據樓上講
正版既話唔係廉價玩意喎


好多人好似開心大發現咁樣 [sosad] [sosad]

睇黎閣下見多識廣#hehe#

twitter成日都見架啦
唔喺香港咋嘛 [sosad] [sosad]

日本我都係見5-6張[sosad]


係我見識少定點?
我覺得引左唔少不得了既人出黎[sosad]


係我見識少定點?
我覺得引左唔少不得了既人出黎[sosad]

無既你平時少去動物台啫
同埋毒向左走向右走錢真係最易呃
我都因為屋企堆珍藏要搬出去住[sosad]

長見識了#adore#


變咗動物台鬥毒大會:-(

我退下了:-(


https://upload.cc/i1/2020/01/22/G3IY90.jpg
搵到啦,Easy啦#yup# [slick]

#adore# #adore#

#adore# #adore#


睇黎物主都幾雜食,睇黎係深度毒向左走向右走@_@ @_@

物主喜歡大奶奶[bouncer] [bouncer]

yeS#good#bg #hoho#bg #yup#bg

原來係你[shocking]


:~(


呢個post好向左走向右走多毒向左走向右走xx( xx( xx(

笑什麼


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/10/2020 19:41
今天貼文總數: 745 | 累積文章數目: 6,760,709

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2020 HKGolden.com. All Rights Reserved.