現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登
106 個回應
屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg

呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?[sosad]


依啲證據係你想屈我係法輪功轉移你同中圖Seven咗嘅視線,點知你自己唔覺意自爆咗自己就係法輪功所以好嬲,所以要不停咁問我法輔功嚟。

同埋你都係解釋唔到,點解你會陪個大陸仔鬼佬用支付寶仲返埋大陸喎!


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D

下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?@_@

有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!:D


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D

下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?@_@

有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!:D

姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦[369]


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg

呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?[sosad]


依啲證據係你想屈我係法輪功轉移你同中圖Seven咗嘅視線,點知你自己唔覺意自爆咗自己就係法輪功所以好嬲,所以要不停咁問我法輔功嚟。

同埋你都係解釋唔到,點解你會陪個大陸仔鬼佬用支付寶仲返埋大陸喎!

唔小心爆左你用簡體機係我Seven左?[sosad]
邊隻字有話陪佢返?[369] 原來又唔識廣東話[sosad]


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg

呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?[sosad]


依啲證據係你想屈我係法輪功轉移你同中圖Seven咗嘅視線,點知你自己唔覺意自爆咗自己就係法輪功所以好嬲,所以要不停咁問我法輔功嚟。

同埋你都係解釋唔到,點解你會陪個大陸仔鬼佬用支付寶仲返埋大陸喎!

唔小心爆左你用簡體機係我Seven左?[sosad]
邊隻字有話陪佢返?[369] 原來又唔識廣東話[sosad]

我都小心踢爆咗原來你識睇簡體字,第一次俾我踢爆你識睇又要扮唔識睇,你自己希蠢到即刻鬼拍後尾枕證明咗你自己就係大陸仔,仲話自己係讀名校喎!真係冇自信到一個極點!:D


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D


督爆左佢係大陸仔,之後就屈我係大陸仔
督爆左佢係法輪功,就屈我係法輪功
仲有冇第2招呀[sosad]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D

下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?@_@

有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!:D

姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦[369]

點屈你?證據呢?
定係你想我話你自爆係法輪功,所以你就係大陸仔嚟?:D


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


督爆左佢係大陸仔,之後就屈我係大陸仔
督爆左佢係法輪功,就屈我係法輪功
仲有冇第2招呀[sosad]

我踢爆咗你呀大陸仔,你就話我自己跟爆我係大陸仔。
你自己自爆阿法輪功成員,我就話踢爆我係法輪功。

自己又冇證據,就嬲到自己開topic想屈多次,點知又衰埋,仲不停咁幻想我好嬲好嬲。

你啲智商係咪真係得咁嘅水平?[sosad] #good#


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D

下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?@_@

有好多聽完中國敘事就以為自己係專家嘅發明家,最後都好似你咁黐Q咗線嘅,我明㗎!:D

姐係冇例證啦,姐係又老屈,我夠話係你邏輯都得啦[369]

點屈你?證據呢?
定係你想我話你自爆係法輪功,所以你就係大陸仔嚟?:D

r晒頭,要我搵證據証明你講既邏輯係我,你真係無厘頭過周星馳d戲[sosad]


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]


張圖有黃絲帶?[sosad]


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]

玩到癲左

酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住, 深圳練法輪功 )


陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]

玩到癲左

酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住, 深圳練法輪功 )

笑死,張圖黃色衫就係黃絲,我話ikea都得啦,法輪功果然練壞腦[sosad]


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]

根據你嘅邏輯,見你咁向左走向右走嬲咁否認,證據好向左走向右走確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。#yup#


陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人Hi,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]


張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我Hi法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩向左走向右走殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好向左走向右走嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,向左走向右走黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話Hi法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]

根據你嘅邏輯,見你咁向左走向右走嬲咁否認,證據好向左走向右走確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。#yup#

ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:30
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.