現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登
106 個回應
唔怪之 講同事實可以完全相反

原來法法輪功人士

唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢

真大陸佬戴綠帽 [369]

佢話佢用簡體機唔係大陸仔,識睇簡體先係大陸仔,問ai話香港人口普查96%人識睇
又話我成日Hi法輪功,所以係法輪功fans
佢真係當呢度d人好似佢d教徒咁弱智[sosad]

咁100% 係 法輪功

佢係深圳人, 職業包裝工

佢連上環係舊區佢都唔知道, 連香港小學絕大多數廣東話都唔知道
100%係大陸


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎向左走向右走[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。#ng#


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎向左走向右走[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。#ng#

我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機[sosad]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎向左走向右走[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。#ng#

我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機[sosad]

咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?:D
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?:D


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎向左走向右走[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。#ng#

我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機[sosad]

咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?:D
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?:D

我向左走向右走黃絲緊係比黃絲針對架,但你d大話傻的嗎到黃絲都唔信[369]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#

我香港打工姐,你比人爆左係大陸仔就要拖埋全香港落水@_@ 不過都岩既,我一直當香港人係中國人[sosad]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎向左走向右走[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻勁。#ng#

我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機[sosad]

咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?:D
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?:D

我向左走向右走黃絲緊係比黃絲針對架,但你d大話傻的嗎到黃絲都唔信[369]

咁點解你會玩到全高登都知佢係傻㗎阿魯卡撐你呢?:O
我自問都唔係黃嘅,都要向左走向右走你兩嘢又點解呢?:D

你貼張着黃色衫嘅法輪功成員,就話我係法輪功係咪有病呢?:D

點解你唔Hi勁個用支付寶嘅鬼佬係大陸仔呢?:D

就算人哋係大陸仔又點好樣?你又支持大陸又反大陸,好向左走向右走矛盾喎!:D


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

你係美國華人 , 月入8萬,
中學band幾咩所謂 好多年前


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg

呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?[sosad]


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D


有睇我幾年前同教皇互Hi既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

笑死

你讀英基都有得屈大陸仔

你國際學校, 都有得屈band5中學


有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢

冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣[sosad]

我估係法輪功

9成啦,唔小心Hi左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學[sosad]

咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜勁呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?:D

下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?@_@


屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲:~(

依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/y3ubidnu.hb3tdfz34rb.ljjizyydfn0.3yu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xbkt35wj.ecodcbrblcl.zzeu5u4mfek.5yk.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/ocezo3gn.2yax2a3nhqg.ygfvfzssp32.0tf.jpg

呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?[sosad]

笑死


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:29
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.