現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 娛樂台內。

跳至第

發起人
其實張衛健唱歌都幾好聽,點解唔做歌手?
9 個回應
小馬蛇後援會

#good2#1    #bad#2  
標籤:
因為單靠唱歌搵唔夠佢食
佢最大既商業價值係佢拍劇
佢拍劇就爭取埋唱主題曲同插曲
佢拍小寶與康熙
你睇個女主角陣容?

唔係主題曲
佢出過幾多隻碟?


林心如咁靚女既


林心如咁靚女既

呢套劇當年hit到


push


林心如咁靚女既

呢套劇當年hit到

但係魔改到Hi Hi


點解唔做歌手

https://i.ytimg.com/vi/at3t7dfxRs4/hqdefault.jpg

https://i.ytimg.com/vi/mTmAhkcLRgE/hq720.jpg?sqp=-oaymwE7CK4FEIIDSFryq4qpAy0IARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD8AEB-AH-CYAC0AWKAgwIABABGGUgUSg8MA8=&rs=AOn4CLBv_VGs_5FWdSkd4qxYmohFUGrmdw

未出世 [???]


失去戀愛的裝作很瀟灑,得到戀愛的痛得沒說話


新秀冠軍,但係果陣做歌手要靚仔,佢無O:-)


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:26
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.