現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

跳至第

發起人
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
152 個回應
阿創賭馬唔係嘛, 之前仲話無興趣, 真係無句真


創狗Hi Auntie,借財仔叫雞賭錢,閪冧[369] [369] [369] [369]


尾場 2/5號獨贏

尾場跑出 3,5,1

你今晚啲波馬真係順到 [banghead] [banghead] [banghead]


https://upload.hkgolden.media/comment/lpnnpjek.h43p4lzhbv0.a4buqtvqeq3.hmo.jpg

痴向左走向右走線[sosad]


暫時輸 350 不過有條4串15未踢


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]

創狗智商真係唔過70


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

有6 7條過關未踢


包莖軒, 你實況係咪咁款?[bomb] [bomb] [bomb]
https://upload.hkgolden.media/comment/vsz4hlmv.mzc0nz4k2jn.t4gyrko2erc.rhe.png


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)


輸得順:~(


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]

創狗智商真係唔過70

話曬都係大學生
點解創爺可以講野咁廢[sosad]cl


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)

牠唔貼飛,冇得揀啲黎跟 :-( :-( :-(


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)

牠唔貼飛,冇得揀啲黎跟 :-( :-( :-(

咦,原來有貼喎,㨂啲玩下先 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/lzwk2j3a.x5lc3qm10y4.buiiq4tznhz.5q2.png


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg

慢生,創狗好耐無捐咁多錢買運
6月月曆又特登唔影
現實又有大鑊嘢發生
高登伯又可以競猜


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg


肯定捱唔到7月7日出糧啦#hehe#


創狗個冚家鏟日日有黃泉100蚊供養#yup#


今日6場預測

b組 瑞士 波斯尼亞
c組摩洛哥 巴西
a組 韓狗 墨西哥


暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg

慢生,創狗好耐無捐咁多錢買運
6月月曆又特登唔影
現實又有大鑊嘢發生
高登伯又可以競猜

可能綷純係想加強買波買馬嘅運遮
依家真係唔信,李周同差佬會做到乜嘢#ng#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:28
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.