現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

跳至第

發起人
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
152 個回應
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦


明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦

從經濟角度睇 全叔比錢佢叫雞係好浪費
爽1分鐘就射 全叔都捱得耐過佢#ng#
結論全叔自己拎錢去叫雞仲抵O:-)


明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦

點呀個二手飛機杯仲係免費
創蛇咁鍾意點呀個福相
拎黎沾下D福氣都好呀
試過唔岩用咪三手賣出去, 又賺


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏


中可靠大師位置


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

4 號唔知去左邊 [369]


真心Hi 你冚族啊社會垃圾創
同training撞時間搞到要改機票+放live飛[fuck] [fuck]


https://upload.hkgolden.media/comment/lpnnpjek.h43p4lzhbv0.a4buqtvqeq3.hmo.jpg

喂 阿創 你真係傷殘喎[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

人妻都笑你喎創[banghead]


笑佢性無能要靠幻想解決O:-)
真唔真就唔知喇O:-)


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

應該係打飛機打1分鐘:-( :-( :-(


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價


800 dup+坐爆,無其他?


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價


800 dup+坐爆,無其他?

冇了


今晚啲波馬順到。。。


今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]


尾場 2/5號獨贏


今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?


[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計


今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]

100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題


[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

咁點樣順呀?銀行界c朗[sosad]


[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

你今日入左幾多錢落戶口
依家戶口幾多錢丫qf5[sosad]


[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

咁點樣順呀?銀行界c朗[sosad]

所以話牠弱向左走向右走智
牠今日入左 1000 落馬會
多過 1000 就係贏嘅,少過 1000 就係輸啦

虛火話齋,呢隻畜生就係上黎摟𨳒 [fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl

牠屎窟痕,就去大南街公廁啦[noic]cl [noic]cl [noic]cl


今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]

100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題

牠用份強運,好好做工,已經好過好多人[god]cl [god]cl [god]cl


今晚啲波馬順到。。。


信心番曬來


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:28
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.