現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

跳至第

發起人
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
152 個回應
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資

我就冇乜所謂[sosad]dw 反正我依家有套穩定投資策略[sosad]dw
進入真正開源節流

AMZN閪冧左3星期[fuck] [fuck]
重倉ram股果啲睇路[slick]

DRAM 51入完,62走晒了


牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了

都支持pm院友分享下:-( [sosad]


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

5號,獨贏 46,位置 15.5
收返 61.5
龜頭軒贏左 1.5 :-[ :-[ :-[


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

傻人唔識買馬咪贏馬輸錢[bomb]


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5

你契爺比0.1 你又唔執?


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

5號,獨贏 46,位置 15.5
收返 61.5
龜頭軒贏左 1.5 :-[ :-[ :-[

個半寄信都唔夠…[sosad]


第四場4號 本領非凡 獨贏


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5

勁!想學賭馬


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5

勁!想學賭馬


窮都咁都唔向左走向右走去搵工
重大言不慚話想學賭馬
本都無, 賭條向左走向右走咩~


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5

勁!想學賭馬


窮都咁都唔向左走向右走去搵工
重大言不慚話想學賭馬
本都無, 賭條向左走向右走咩~


佢做到1上270先再講學人買馬啦#oh# :o)


Hi Auntie肥創成世求求其,叫雞都你求向左走向右走其[sosad]


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5

會唔會打賞騮蛇


流蛇,創狗打賞100比你當你乞衣[sosad] [sosad] [369] [369]


第四場4號 本領非凡 獨贏

跑第 6 [369] [369] [369]


阿創借財仔都仲好食好住[sosad]

等得你得閒黎 我餓死了

咁都冇餓向左走向右走死你
實在太可惜喇:-( :-(


KFC肯抵deal 50蚊6件雞
我想食12件,下次先挑戰18件


想問創,第一次入賭場就1上49?[???]


想問創,第一次入賭場就1上49?[???]

唔係O:-)


創去左邊度叫雞??_?


想問創,第一次入賭場就1上49?[???]

唔係O:-)

有沒有創第一次入賭場分享#adore#


想問創,第一次入賭場就1上49?[???]

唔係 第一次輸


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近


想問創,第一次入賭場就1上49?[???]

唔係 第一次輸

邊個帶你去架#hoho#


創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

唔去建興[???]


KFC肯抵deal 50蚊6件雞
我想食12件,下次先挑戰18件

食4件都夠,6件同12件雞翼一樣濟


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:28
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.