現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

跳至第

發起人
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
152 個回應
13100找咗$100呀,真係好開心#yup#
要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟#adore#

找左接近1%
還款率高:-[


阿創借財仔都仲好食好住[sosad]

等得你得閒黎 我餓死了


好彩流sir唔似你
否則等得你還錢都餓死了:-(


13100找咗$100呀,真係好開心#yup#
要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟#adore#

你就咪再咁天真食硬佢半年份賤津啦:)fn
做野逼佢清左條數去啦
學9叔話 你由睇表演到依家表演埋一份:-(


不如去polymarket開個盤#yup#


海狗拉左上一線搜查間舖


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)


阿創借財仔都仲好食好住[sosad]

等得你得閒黎 我餓死了

中午$54海南雞飯


海南雞#good#


好過我:-(
我食41蚊茶餐咋:-(


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)


可能有捐錢,運黎啦#yup#


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)


馬仔唔勁篤3重彩?都賠好多架喎


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲


第二場中11號位置


中左少少,又嚟認屎認屁喇[sosad]


牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了


聽日一於落金雞掃樓#yup#
掃返幾皮嘢嚟應急#yup#


牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了

創概念馬


牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了


好危險[sosad] [sosad]


牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了

創概念馬

創蛇賭運回歸#yup#


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中向左走向右走咗我其中一隻[sosad] [banghead]


創狗有無係馬會大叫
上上上


創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資


鬍鬚佬又借咗錢? [???]
黃家又要還錢, 抵死啦[sosad] [sosad] [sosad]


創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資

我就冇乜所謂[sosad]dw 反正我依家有套穩定投資策略[sosad]dw
進入真正開源節流


傻的嗎 創幾時死xx( xx( xx(


創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資

我就冇乜所謂[sosad]dw 反正我依家有套穩定投資策略[sosad]dw
進入真正開源節流

AMZN閪冧左3星期[fuck] [fuck]
重倉ram股果啲睇路[slick]


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#


今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:28
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.