現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
旺角玩具店不出貨拒退款 海關接26人舉報涉款近10萬男東主被捕
75 個回應
又係傳媒報道完先做野:o)


之前有個客上去追貨,店主報警拉左個客話佢恐嚇[sosad]

先報警者勝


拉走個客咪冇人煩O:-)


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#


可能訂貨太少 跟本派唔到貨
只係靠收訂頂住現金流

冇貨派!貪d人覺得退錢麻煩買佢怕!:o)

佢仲以為可以搞到啲客民事告佢好麻煩。佢個一萬幾千,上小額告佢唔使乜錢,最多嘥時間。


黑店 xx(


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過


https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512775850233856412036.jpeg/2-Wf__ELhsgKSg4tZXmJHlaGpMGGEf7pAGxmGgBsZho?v=w1280
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512778048180224218460.jpeg/YEAkPhZ8Xj5yl5k3AE3TjBSruWUQvbYfd3yIwVF8iME?v=w1280

劉先生表示,於2022年11月下旬在涉事店舖預訂一隻「時雨羽衣」VTuber(虛擬YouTuber)模型,價格為1,250港元,店方當時已全數收取訂金,原定2023年5月發貨。不過,其訂單狀態長期顯示「備貨中」,店方社交平台亦未有更新到貨情況。

[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146513459312070656389412.jpeg/ujneIuhEbahXwruibaeRbib5JK0NAA25qJCmv46Qpr8?v=w1280[img]

直至2024年2月,劉先生向店方查詢,對方回覆指3月會發貨,但其後仍未有消息。至4月再追問時,店方稱當月已出貨一批貨品,並按客人銀行轉帳「入數」次序安排,劉先生暫未輪候到。到6月再查詢時,店方則指仍有約10名客人排在前面,可選擇繼續等待或退款。劉先生當時未有選擇退款。
[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146522607689011200657839.jpeg/DCbq2lcRTqzn9HDjZdnRnvskFOa-LON3YQZg2EcGYNg?v=w640[img]
雙方周旋約半年後,至2024年11月,劉先生終因長期未收到貨品而要求退款,並於12月5日成功收回款項,之後未再光顧該店。他亦表示,身邊有朋友同樣曾遇到拖貨情況,指該店經常以預訂方式出售產品,但發貨時間不確定,甚至長期未有明確時間表。

岩岩search下日本網
大把全新平過1,250啦[sosad]


唔知有冇人記得以前信和2樓中間巷仔果間
我諗都成十幾年前
當年個老闆講明執笠走數報哂警都冇用
有人都係蝕訂換佢間鋪d貨或者退3分1訂金好似係咁上下xx(
企硬唔退又唔換貨果班最後渣都冇:o)
估唔到依家政府會做野拉人[sosad]


間野出名口臭成日Hi客,唔明點解咁多人仲幫襯,M底?
平少少任人Hi 傻的嗎9[sosad]


https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512775850233856412036.jpeg/2-Wf__ELhsgKSg4tZXmJHlaGpMGGEf7pAGxmGgBsZho?v=w1280
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512778048180224218460.jpeg/YEAkPhZ8Xj5yl5k3AE3TjBSruWUQvbYfd3yIwVF8iME?v=w1280

劉先生表示,於2022年11月下旬在涉事店舖預訂一隻「時雨羽衣」VTuber(虛擬YouTuber)模型,價格為1,250港元,店方當時已全數收取訂金,原定2023年5月發貨。不過,其訂單狀態長期顯示「備貨中」,店方社交平台亦未有更新到貨情況。

[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146513459312070656389412.jpeg/ujneIuhEbahXwruibaeRbib5JK0NAA25qJCmv46Qpr8?v=w1280[img]

直至2024年2月,劉先生向店方查詢,對方回覆指3月會發貨,但其後仍未有消息。至4月再追問時,店方稱當月已出貨一批貨品,並按客人銀行轉帳「入數」次序安排,劉先生暫未輪候到。到6月再查詢時,店方則指仍有約10名客人排在前面,可選擇繼續等待或退款。劉先生當時未有選擇退款。
[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146522607689011200657839.jpeg/DCbq2lcRTqzn9HDjZdnRnvskFOa-LON3YQZg2EcGYNg?v=w640[img]
雙方周旋約半年後,至2024年11月,劉先生終因長期未收到貨品而要求退款,並於12月5日成功收回款項,之後未再光顧該店。他亦表示,身邊有朋友同樣曾遇到拖貨情況,指該店經常以預訂方式出售產品,但發貨時間不確定,甚至長期未有明確時間表。

岩岩search下日本網
大把全新平過1,250啦[sosad]

擺明就係黑開班客訂金又唔派貨
總有人嫌麻煩既追左幾次退唔到當跌錢條好樣咪袋袋平安
估唔到個朵咁臭2026仲有人中伏


唔知有冇人記得以前信和2樓中間巷仔果間
我諗都成十幾年前
當年個老闆講明執笠走數報哂警都冇用
有人都係蝕訂換佢間鋪d貨或者退3分1訂金好似係咁上下xx(
企硬唔退又唔換貨果班最後渣都冇:o)
估唔到依家政府會做野拉人[sosad]

初時賣漫畫, 之後賣埋膠
執果時上過報紙定點, 話拉大隊報驚丫嘛, 最後O:-)
不嬲都話福地係無咩燒肺者權益, 下下都商孽狗分踢你走
呢單條肥狗都諗住你奈佢唔何:o)

脷伸: 非苦主, 不過見太多執笠走數, 有得唔訂都唔訂


睇電視個傻佬好有自信覺得

訂佢憑本事拎,退唔到款就係因為你地問題

係你地其中一個客搞佢俾人凍acc,無錢退

就算退都唔會退搞事搵開電視個個



:o) :o) :o) :o) :o)


唔知有冇人記得以前信和2樓中間巷仔果間
我諗都成十幾年前
當年個老闆講明執笠走數報哂警都冇用
有人都係蝕訂換佢間鋪d貨或者退3分1訂金好似係咁上下xx(
企硬唔退又唔換貨果班最後渣都冇:o)
估唔到依家政府會做野拉人[sosad]

初時賣漫畫, 之後賣埋膠
執果時上過報紙定點, 話拉大隊報驚丫嘛, 最後O:-)
不嬲都話福地係無咩燒肺者權益, 下下都商孽狗分踢你走
呢單條肥狗都諗住你奈佢唔何:o)

脷伸: 非苦主, 不過見太多執笠走數, 有得唔訂都唔訂

係有上過報紙不過我搵唔返篇報導[sosad]
我自己都同佢訂野好幾年
早期係正常既仲可以簡貨
試過十幾盒擺係度俾我簡
佢有一樣野Hi Hi個訂價係浮動
初時都仲係佢寫個範圍入面有時仲平左
去到佢執之前果一兩年幾次都收貴左之後就冇幫襯
好在果陣走得早如果唔係我都係苦主之一[sosad]
btw以前冇咁多渠道買figure都係靠呢d鋪頭仔
依家可以直接網上訂就方便好多
係驚運輸整爛:o)


我都係旺角訂左玩具不過無比人走數
呢幾日去拎隻天火神飛鷹#yup#cl


https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512775850233856412036.jpeg/2-Wf__ELhsgKSg4tZXmJHlaGpMGGEf7pAGxmGgBsZho?v=w1280
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146512778048180224218460.jpeg/YEAkPhZ8Xj5yl5k3AE3TjBSruWUQvbYfd3yIwVF8iME?v=w1280

劉先生表示,於2022年11月下旬在涉事店舖預訂一隻「時雨羽衣」VTuber(虛擬YouTuber)模型,價格為1,250港元,店方當時已全數收取訂金,原定2023年5月發貨。不過,其訂單狀態長期顯示「備貨中」,店方社交平台亦未有更新到貨情況。

[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146513459312070656389412.jpeg/ujneIuhEbahXwruibaeRbib5JK0NAA25qJCmv46Qpr8?v=w1280[img]

直至2024年2月,劉先生向店方查詢,對方回覆指3月會發貨,但其後仍未有消息。至4月再追問時,店方稱當月已出貨一批貨品,並按客人銀行轉帳「入數」次序安排,劉先生暫未輪候到。到6月再查詢時,店方則指仍有約10名客人排在前面,可選擇繼續等待或退款。劉先生當時未有選擇退款。
[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260624/1146522607689011200657839.jpeg/DCbq2lcRTqzn9HDjZdnRnvskFOa-LON3YQZg2EcGYNg?v=w640[img]
雙方周旋約半年後,至2024年11月,劉先生終因長期未收到貨品而要求退款,並於12月5日成功收回款項,之後未再光顧該店。他亦表示,身邊有朋友同樣曾遇到拖貨情況,指該店經常以預訂方式出售產品,但發貨時間不確定,甚至長期未有明確時間表。

岩岩search下日本網
大把全新平過1,250啦[sosad]

啱啱睇一睇價,定價19800円,可能太多貨、炒唔起,中古賣18000円、有啲有盒傷15000都有

加上訂貨時邊個知有冇得炒
19800円=1000HKD,加上運費,咁大件集運都可能要100,訂價1250,如果正經做生意,一件執100~150蚊,其實合理#ass# #ass#

條友收咗錢冇去供應商度落訂,走去賭馬輸曬?_? ?_?
就算冇落訂,當食空訂,依家價跌咗,走去BID啲17000~18000円返嚟找數,賺得仲多#cn#


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過

10年前幫襯5月玩具訂黑色戰鬥服綾波麗figure
過去拎貨個時佢話我過左期限為由吞左我件貨:o)


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過

10年前幫襯5月玩具訂黑色戰鬥服綾波麗figure
過去拎貨個時佢話我過左期限為由吞左我件貨:o)

我果單可能有十幾年前
又係搵個理由黑勁我件貨
我上去嘈左幾次先肯退訂[sosad]
果陣佢地仲係得3樓果間


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過

10年前幫襯5月玩具訂黑色戰鬥服綾波麗figure
過去拎貨個時佢話我過左期限為由吞左我件貨:o)

最後?


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過

10年前幫襯5月玩具訂黑色戰鬥服綾波麗figure
過去拎貨個時佢話我過左期限為由吞左我件貨:o)

最後?

個時個人呆下呆下
唔夠膽同佢嘈
最後仲幫襯間黑店買多樣野先走:o)
而家諗起都覺得自己個時傻的嗎勁:o) :o)


唔知有冇人記得以前信和2樓中間巷仔果間
我諗都成十幾年前
當年個老闆講明執笠走數報哂警都冇用
有人都係蝕訂換佢間鋪d貨或者退3分1訂金好似係咁上下xx(
企硬唔退又唔換貨果班最後渣都冇:o)
估唔到依家政府會做野拉人[sosad]

初時賣漫畫, 之後賣埋膠
執果時上過報紙定點, 話拉大隊報驚丫嘛, 最後O:-)
不嬲都話福地係無咩燒肺者權益, 下下都商孽狗分踢你走
呢單條肥狗都諗住你奈佢唔何:o)

脷伸: 非苦主, 不過見太多執笠走數, 有得唔訂都唔訂

係有上過報紙不過我搵唔返篇報導[sosad]
我自己都同佢訂野好幾年
早期係正常既仲可以簡貨
試過十幾盒擺係度俾我簡
佢有一樣野Hi Hi個訂價係浮動
初時都仲係佢寫個範圍入面有時仲平左
去到佢執之前果一兩年幾次都收貴左之後就冇幫襯
好在果陣走得早如果唔係我都係苦主之一[sosad]
btw以前冇咁多渠道買figure都係靠呢d鋪頭仔
依家可以直接網上訂就方便好多
係驚運輸整爛:o)

2/1/2026 send SMS叫人20/3前搵佢退3成訂,然後15/1就執向左走向右走咗:o)
嗰時手上有十幾張單蝕咗千幾蚊,之後有大半年要成日mon住信和買返啲figure:o)
今日呃我一千幾百,以後買膠買到10萬8萬都係amiami/amazon訂,唔向左走向右走俾班賤種賺#bye#
而且分分鐘日本運過嚟都平過佢地,又慳車錢時間去拎貨[sosad]


只會幫襯孤仔,咁耐都無中過伏


10幾年前喺現時點2樓俾個肥仔老闆走咗幾張訂
最初話鋪頭漏水 搬哂貨返倉 結果人去鋪空:o)

之後自己上amiami 訂O:-)


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#


我係超級驗屍官
成日訂土人
基本上佢有貨 唔岩換到岩為止 信和1樓班staff好好
不過2樓果班就好向左走向右走串


全香港最好一定係孤仔

明眼人同5月都要企埋一邊

孤仔真心靠得住#good#

五月好多年前中過伏之後冇幫襯過
依家全部孤
精品都好多年冇去過

五月以前都係玩唔俾貨收埋自己炒列入過黑店名單
唔知點解之後反而做大咗[sosad]


大把呢d雞棚收訂做定期

訂口罩年代咪係咁囉
收哂你啲錢做個定期,到期咪話做唔到退返錢
但啲息就袋袋平安啦

珍,如果一億5利半年都2球半免費代代平安[sosad]cry


「現在唔會同你爭拗,任何嘢直接到法庭講」[sosad]lm


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:29
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.