高登討論區 HKGolden
高登新聞部
出街小心,比呢啲車撞唔知點計
出街小心,比呢啲車撞唔知點計司機負責.大劣所有車廠都無 L3
出街小心,比呢啲車撞唔知點計司機負責.大劣所有車廠都無 L3無人駕駛喎
出街小心,比呢啲車撞唔知點計司機負責.大劣所有車廠都無 L3無人駕駛喎香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.
出街小心,比呢啲車撞唔知點計司機負責.大劣所有車廠都無 L3無人駕駛喎香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險
出街小心,比呢啲車撞唔知點計司機負責.大劣所有車廠都無 L3無人駕駛喎香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險L2 係司機負責, L3 係公司負責, 大劣所有車廠都未去到 L3, 公司係負唔到責, 入司機數搵條友坐司機位要佢揹鑊, 人工低邊個肯做. 出高人工既話, 正正經經請個司機啦, 搞無人駕駛托Seven咩