現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 吹水台內。

跳至第

發起人
而家好似有四間公司喺香港測試緊無人駕駛,到底未來會點發展?
19 個回應
王家晴老豆

Uber
Didi
蘿蔔快跑
曹操出行


#good2#0    #bad#0  
標籤:
https://upload.hkgolden.media/comment/twk5zc0r.wy103yfsuay.2twz3ugdxde.tvt.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/twk5zc0r.wy103yfsuay.2twz3ugdxde.tvt.jpg


放心:有香港人替代中國人試!去吧!


除非有路權優先 如果唔係唔駛旨意繁忙時間有車會讓佢


出街小心,比呢啲車撞唔知點計


Uber用tesla?


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎


對的士司機有無影響?


無司機係咪平D先


LM


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.


未來會有4間公司破產執笠


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.


公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險#cn#


https://upload.hkgolden.media/comment/423mmqmz.43klznlquhx.b4wfdiv5zr4.1mx.png


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.


公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險#cn#

L2 係司機負責, L3 係公司負責, 大劣所有車廠都未去到 L3, 公司係負唔到責, 入司機數

搵條友坐司機位要佢揹鑊, 人工低邊個肯做. 出高人工既話, 正正經經請個司機啦, 搞無人駕駛托Seven咩


target locked 港豬, 碌多兩碌


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

大陸果D唔係搖距控制咩


出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.


公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險#cn#

L2 係司機負責, L3 係公司負責, 大劣所有車廠都未去到 L3, 公司係負唔到責, 入司機數

搵條友坐司機位要佢揹鑊, 人工低邊個肯做. 出高人工既話, 正正經經請個司機啦, 搞無人駕駛托Seven咩

有個職位叫做

安全員

即係搵呢一個職位嘅人做替死鬼

法規上面規則於此人


歸責此人


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 6:12
今天貼文總數: 312 | 累積文章數目: 7,502,939

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.