現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 吹水台內。

跳至第

發起人
Kam 拎出沒注意,4萬幾當自己中產 >_<
35 個回應
Daddy幾多

42歲 >_<

Threads 都好多妹豬用「>_<」


最近屋企工人係我無同意既情況下偷左雪櫃兩包檸檬茶飲
其實我係佢入職前已經同佢講左只可以飲水
原因唔係因為錢 係為佢健康著想

又唔見佢為自己健康著數 [sosad]

工人:我為老細健康着想,我幫你飲咗佢,如果老細口渴,我幫你針水


明明慘過綜援戶:)2fn :)2fn

咪囉:~( :~(


中年破產:-(


中年冚家產[sosad]


明明慘過綜援戶:)2fn :)2fn

就係囉
當佢一個人搵 45000
一個老婆,兩個細路,即係四個人洗
供樓差餉管理費減 15000,家庭傭工減 5000
返 25000,4個人洗,人均 6250
呢啲叫中產?

如果佢一條友,唔洗請家庭傭工,供樓差餉管理費都係 15000
咁一條友洗 30000
就似樣好多喇 :) :) :)


宜家141
屋企返工全套服務喇
有興趣搵TG dd78958


我$2身家已經當自己富好啦[sosad]cry
因為[369]cry 大把呆仔差很行幾球
冇對決冇傷患[censored2]fn


而家啲人諗法真係好唔同,以前中產係社會上最慘嗰批,福利又攞唔到,又唔係真正有錢人,中產係無嘢值得炫耀、冒認㗎喎?


正苦教得幾好,搵超過兩萬就已經當自己中產。

入息中位數係2萬
2萬唔叫中產叫乜?_?

利申:中產[slick] ,出糧日食m記會加大#yup#

中產係同世界俾定係圍內國家比較[sosad]


大陸已經係高薪[sosad] [sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:29
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.