現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
保安入學試題目流出!保安全卷僅3題 網民:難過寫PhD論文
62 個回應
答案係b呀b呀


識哩d入職老底可達20000-25000


識哩d入職老底可達20000-25000

三大畢業入職起碼要5-60k
唔係真係會比A-Z笑你kam向左走向右走


有冇人係唔唱abc 歌就無辦法順序列晒英文字母

順序唔難,反而中間抽隻字問下一個上一個係咩字要諗好耐。:-(

[sosad]yup


最多咪A至H座/室?使向左走向右走識晒26個字母咩?:-(
而且通常都係大階,未見過用細階座號室號。

https://img.house730.com/2022/12/12/0ae40a21682a4f2a844f73d667a9499a.jpg?x-oss-process=style/720x540_c.webp


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

@_@ #adore#

高登神童出現了[shocking] [yipes] [yipes]

#adore# #adore# #adore#


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ


嘩 勁到咁?:)fn


請用30至100中文字介紹自己

本人 XXX,__ __ 學歷,能操流利中英文,無不良嗜好,自小對保安有濃厚興趣。

(31 字,不連標點)


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ


嘩 勁到咁?:)fn

素晴らしい


請用30至100中文字介紹自己

本人 XXX,__ __ 學歷,能操流利中英文,無不良嗜好,自小對保安有濃厚興趣。

(31 字,不連標點)

已超越 PhD 論文質素


第二條是將指定的大階英文字母寫成細階,題目列出了5個英文字母,分別為:M、G、B、F、D;

這題才是「終極大佬」

#adore#


其實有咩好笑
要咩程度要求就有咩程度既試題
我記得考車牌車時要求識字
所以要作篇30字報考原因既文出黎
又怕比人笑?

要睇到車牌


英文字母我淨係識4個
F、U、C、K
:-( :-( :-(


下次可以出條

國安法對本法保安行業的影響



一帶一路對香港保安行業帶來什麼機遇


成日數到mnopq之後就唔記得[bomb] [bomb] [bomb]


[quote]https://upload.hkgolden.media/comment/ptddyci5.1b5sort4dml.cj4un252qku.wge.jpg
有大學生女網民在網上發文,高調宣布「大學生準備成為專業保安員」,並附上一張她參加保安培訓課程入學測試的試卷照片,意外曝光保安入學試的考題,引來大量網民圍觀熱議。

該保安課程屬政府認可的保安培訓證書課程,提供的機構為一間知名物業管理及保安服務的公司,資料顯示,該保安公司屬本港一間上市地產集團的全資附屬公司

好大機會係~CITY 城市~ !!!!

係得 米高黃 同 勾鼻JOHN 呢D~水雷炮屎忽鬼~會攪呢D野扮"高級"呃公司/正苦錢......... #hehe#


英文字母我淨係識4個
F、U、C、K
:-( :-( :-(


夠用


唔係40題mc咩

https://iili.io/CuHB4t9.png

以前好似無入學試

班專才有機會連英文都唔識[shocking] [shocking]


英文字母我淨係識4個
F、U、C、K
:-( :-( :-(


夠用

密瓜樹

我都係識多你幾隻字[sosad] [sosad]


最多咪A至H座/室?使向左走向右走識晒26個字母咩?:-(
而且通常都係大階,未見過用細階座號室號。

宜家d新樓可能得英文名


其實有咩好笑
要咩程度要求就有咩程度既試題
我記得考車牌車時要求識字
所以要作篇30字報考原因既文出黎
又怕比人笑?

咪係囉

不過香港人係咁
正經社會大事就冇聲,唔識邏輯,唔明成本效益
芝麻綠豆嘢衝出嚟認天才,唔係點叫港豬


https://upload.hkgolden.media/comment/ptddyci5.1b5sort4dml.cj4un252qku.wge.jpg

"e.g." 呢個應該係最深既字[censored] [sosad]


最多咪A至H座/室?使向左走向右走識晒26個字母咩?:-(
而且通常都係大階,未見過用細階座號室號。

身份證啩..

一係地址一係身份證
恭喜上面入唔到學[sosad]


貼試題 fail啦
大學生喎


最多咪A至H座/室?使向左走向右走識晒26個字母咩?:-(
而且通常都係大階,未見過用細階座號室號。

身份證啩..

一係地址一係身份證
恭喜上面入唔到學[sosad]


唔開心…:-(


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:30
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.