現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
粵式酒樓數目大減 京滬菜反增長 議員倡政府參考鄰近地區經驗保留本地文化
110 個回應
無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我5次[sosad]bug [sosad]bug [sosad]bug


https://scontent-hkg1-2.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/491901531_10161477016663425_6021841851514061737_n.jpg?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx960x540&ctp=s960x540&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=mlW7UPHOdWYQ7kNvwHEN6i7&_nc_oc=AdpGuVDhhTnXhLjtZHqkE2Y1JFF78ONlbSghGv7dnbQkGzUQgEnjTL40uFRiKI8zqFs&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg1-2.xx&_nc_gid=Vh9dgw3SEYLrv5Blaqc5tg&_nc_ss=79289&oh=00_Af9MkZnUQiKMhzqLblrzclo53SquqcoWopE2ARpLOFIFyQ&oe=6A400AAB

一個安心出殯一個外賣勁加錢(走塑),邊返到轉頭[sosad]bug #hehe#bug


諗起都唔開胃

稻香果類

無人店
自助熱水
廠預製點心
搭枱

明明得半滿至7成滿都要強制搭枱你就食向左走向右走埋我果份啦[fuck]bug [fuck]bug [fuck]bug [fuck]bug


點解唔參考莞式服務?_?

點參考?叫碟腸粉個點心婆幫你口爆埋??


前幾日去富臨食晚飯,$12茶位,前菜$XX, 白飯$15碗,碑酒$38支。CLSxx( xx( xx(


識去去海港稻香,富臨食飯一定貴[sosad]


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我5次[sosad]bug [sosad]bug [sosad]bug

唔使半年,呢三個月最少4次


以芾都有京滬菜
問題唔係主流
而家酸辣麻辣湘辣周街都係xx( xx( xx( xx( xx( xx( xx(


太放任

[369]yup [369]yup [369]yup [369]yup

呢樣真
呢句嘢害咗唔少中式飲食業界
後生仔少咗好多幫襯
但其實黃家和好似做批發[banghead] [banghead]


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我5次[sosad]bug [sosad]bug [sosad]bug

唔使半年,呢三個月最少4次

晚飯計唔計?半年都幾次啦
一個人百幾蚊,其實平過食韓燒


以芾都有京滬菜
問題唔係主流
而家酸辣麻辣湘辣周街都係xx( xx( xx( xx( xx( xx( xx(

更加大鑊嘅係乜式食肆都好
都要加酸菜魚、雞煲xx( xx( xx( xx(


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 16:38
今天貼文總數: 450 | 累積文章數目: 7,503,077

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.