現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
粵式酒樓數目大減 京滬菜反增長 議員倡政府參考鄰近地區經驗保留本地文化
110 個回應
以前香港多上海嘢食 大排檔都有小籠包


老野先食[sosad]

粵菜就真係老野先食啦
後生識食就會食京滬菜啦

我老豆老母同班friend食飯都鐘意食京滬


粤菜酒樓要保育[sosad]

市民北上消費成風


老野先食[sosad]

粵菜就真係老野先食啦
後生識食就會食京滬菜啦

我老豆老母同班friend食飯都鐘意食京滬

太向左走向右走油膩


唔講食物質素 入到去成堆廢老拎住份馬經日咳夜咳見到都掉頭走


唔多啦
班低端廢老去晒大家樂大快活
去酒樓飲早茶果班通常企理d


同樣一條屋邨
兩者客路真係有啲分別
唔係一個人嘅話,我都唔會去大家樂大快活


巿場決定,有咩客就有咩鋪頭。。。


所以我強調,如果要推廣粵菜,就要吸納識得欣賞粵菜、肯試嘅客源
北方客就唔係咁嘅

多人去酒樓、食點心,老闆自然鬆手啲,咁先至有後生入行


香港平均$40一個點心,另外每個茶位$8,埋單仲有加一#oh# 兩個人一盅兩件$150普普通通。
但…依家大陸飲廣東茶都唔平,都係普通預制菜,大概連匯率$128,一樣係搶錢。


香港平均$40一個點心,另外每個茶位$8,埋單仲有加一#oh# 兩個人一盅兩件$150普普通通。
但…依家大陸飲廣東茶都唔平,都係普通預制菜,大概連匯率$128,一樣係搶錢。


出貨慢

一布腸粉得二三碟


以前車仔煎野都要慢慢等

定搶


老野先食[sosad]

粵菜就真係老野先食啦
後生識食就會食京滬菜啦

傻的嗎
有時一條友走去食
當中式壽司郎咁食
點心舖方便但質素始終唔似係茶樓食
晚市就真係好耐未食過


飲茶點心要去溫哥華
班友而家先嚟大發現 [sosad]


粤菜酒樓要保育[sosad]

蛇就真係少

https://www.youtube.com/watch?v=Sqg_p_LTiVY


元朗多粥店O:-)


但不好食

蛇都仍有一兩間


粥店d炸両都預制,淋渒渒;已經以前腸粉外薄薄包裹 淋美味醬, 咬落外脆內軟:~(


飲茶點心要去溫哥華
班友而家先嚟大發現 [sosad]

我去多倫多食豬潤粥,好正:P :P
之前唔太鍾意食豬潤,佢哋真係無得頂
豬潤最重要新鮮靚料,返嚟香港食過幾間,豬潤都無咁靚


巿場決定,有咩客就有咩鋪頭。。。


所以我強調,如果要推廣粵菜,就要吸納識得欣賞粵菜、肯試嘅客源
北方客就唔係咁嘅

多人去酒樓、食點心,老闆自然鬆手啲,咁先至有後生入行


香港人都寧願食唐記嗰類點心都唔會食嗰啲茶樓點心
香港茶樓酒樓問題都唔止係價錢質素問題

後生入唔入行做飲食(做邊款飲食)就更加係另外一個問題,以前旺嗰陣都少有入行係會走去做粵菜廚房佬/點心佬/茶記


大陸仔都笑香港無哂特色
超哥仲日日北上消費


粤菜酒樓要保育[sosad]

市民北上消費成風


唔北上嗰啲都唔向左走向右走食#bye#cl 寧願去食日本嘢同向左走向右走Hi冰室


大陸仔都笑香港無哂特色
超哥仲日日北上消費

唔係「笑」
係詛咒/拜神祈禱
未成真,佢地想成真
或引香港人自我實現佢哋嘅詛咒預言


呢個post都無人推介香港邊間茶樓酒樓好,飲食台呢幾年應該都無乜推介。
我哋$2車長者都少去咁呢行邊有運行#bye#cl


諗起都唔開胃

稻香果類

無人店
自助熱水
廠預製點心
搭枱


諗起都唔開胃

稻香果類

無人店
自助熱水
廠預製點心
搭枱

制度化係咁架喇


點解唔參考莞式服務?_?


搭和諧號
去廣州飲茶#yup#


太放任

[369]yup [369]yup [369]yup [369]yup


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 15:37
今天貼文總數: 437 | 累積文章數目: 7,503,064

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.