現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
粵式酒樓數目大減 京滬菜反增長 議員倡政府參考鄰近地區經驗保留本地文化
110 個回應
啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?

其實川菜係麻,並唔係辣

唔知幾時開始中菜變左麻辣,加埋social media 搞到外國人宜家都覺得真正既中菜係多油多辣


用黎掩飾d疆屍肉同地溝油


而家先講 肺炎前已經入侵緊又唔講#ng#


XG本身就係龍頭

淪落到參考鄰近地區經驗 [sosad] [sosad]


XG本身就係龍頭

淪落到參考鄰近地區經驗 [sosad] [sosad]

30年前叫美食天堂
而家乜都話要「學吓人啦」
最慘學埋晒啲壞手勢

我去過一間上海嘢,又水煮魚又酸菜魚,仲可以揀辣度
Hi Auntie永不錄用:-[


想要返多啲廣東粉麵粥鋪


粤菜酒樓要保育[sosad]


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


現在多左點心店

我現在在tko 已有一間


點心店有時反而貴過酒樓同唔一定好食[sosad]


酒樓好多預製

我學過整點心


其實睇你食唔食得出預製,食唔出咪當正常[sosad]

有D又唔可以預製例如蛋散,係觀塘鱷魚仔大廈食過間好L好食


所謂預製好多時不用即整

腸粉便要即時整

用手放牛肉放叉燒


蒸飯亦要即蒸


XG本身就係龍頭

淪落到參考鄰近地區經驗 [sosad] [sosad]

30年前叫美食天堂
而家乜都話要「學吓人啦」
最慘學埋晒啲壞手勢

我去過一間上海嘢,又水煮魚又酸菜魚,仲可以揀辣度
Hi Auntie永不錄用:-[


蔡瀾話現在無濃油赤醬正宗上海菜


前幾日去富臨食晚飯,$12茶位,前菜$XX, 白飯$15碗,碑酒$38支。CLSxx( xx( xx(


唔講食物質素 入到去成堆廢老拎住份馬經日咳夜咳見到都掉頭走


老野先食[sosad]


想要返多啲廣東粉麵粥鋪


粥現在好少

大師傅完全唔掂

我發現坑口一田前面日式麵執左


想要返多啲廣東粉麵粥鋪


粥現在好少

大師傅完全唔掂

我發現坑口一田前面日式麵執左

海皇都要執 細舖生存到都冇人接手[sosad]fn


邊一個議員嚟㗎,喺度搞港獨


xx( 好似有本土兩隻字都可能犯左國安法的…

xx(yup xx(yup xx(yup


想要返多啲廣東粉麵粥鋪


粥現在好少

大師傅完全唔掂

我發現坑口一田前面日式麵執左

海皇都要執 細舖生存到都冇人接手[sosad]fn


海皇本身唔好食

粥好辛苦

要一早起床煲

以前屋企有人煮早餐,四時起身煲

亦喜去牛下之類食白粥加蒸糯米飯


老野先食[sosad]

粵菜就真係老野先食啦
後生識食就會食京滬菜啦


老野先食[sosad]


大家樂多

中式一般唔算多老人

多就發達了


粤菜酒樓要保育[sosad]

荃灣開友間腸粉店


巿場決定,有咩客就有咩鋪頭。。。


唔講食物質素 入到去成堆廢老拎住份馬經日咳夜咳見到都掉頭走


唔多啦
班低端廢老去晒大家樂大快活
去酒樓飲早茶果班通常企理d


而家先講 肺炎前已經入侵緊又唔講#ng#

龍翔燒肉執左變農耕,搶左樓下翠園好多生意


酒吧少真係玩完


元朗多粥店O:-)


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 14:39
今天貼文總數: 426 | 累積文章數目: 7,503,053

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.