現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
粵式酒樓數目大減 京滬菜反增長 議員倡政府參考鄰近地區經驗保留本地文化
110 個回應
拉得 @_@ @_@


淪陷區


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?


吸引了不少外省遊客來香港,這類的遊客來到香港,其實他們都會找地道,例如湖南、四川或北方食物。

老實講,你吸引呢啲人,傳統中菜就一定無運行
上次有人話食唔起尖沙咀榕哥陳皮燒鵝
去到唔係食燒鵝,係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉
https://forum.hkgolden.com/thread/8055793/page/1

你要保住傳統中菜
就要吸引更多外國人嚟香港飲茶
而唔係吸引呢啲無辣不歡、嫌三嫌四嘅「客」


[img]https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260527/1136296138966568960970856.png/0OcAMiI7qCzKoo7hnsbKB9JljGzR8NS5V-Xoq1fl6Ks?v=w960[/img

Hi呢單唔係無錢,呢個價食得起,係佢話自己唔食鵝:o)

佢本身條題都話「遭不住」,俾得起錢,但覺得唔值,唔係佢哋平日消費水平

佢哋呢啲地區嘅人,好多都只會習慣食佢哋食開嘅嘢
唔肯試其他嘢
特別係廣東菜,佢哋嫌無味
於是去到邊間都係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉呢啲外省濃味嘢

要宣傳廣東菜傳統文化,就要吸引人去食
呢方面外國客接納廣東菜嘅程度,好多都高過外省人


榕哥係小紅書捧,靠外國客無可能捧到

https://upload.hkgolden.media/comment/p3210lfv.445pyop0oa3.l4n4x4k3eej.mu0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/l41pgpsx.dox0ynuaewd.bgxdwesenwd.kkx.jpg


https://scontent-hkg1-2.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/491901531_10161477016663425_6021841851514061737_n.jpg?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx960x540&ctp=s960x540&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=mlW7UPHOdWYQ7kNvwHEN6i7&_nc_oc=AdpGuVDhhTnXhLjtZHqkE2Y1JFF78ONlbSghGv7dnbQkGzUQgEnjTL40uFRiKI8zqFs&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg1-2.xx&_nc_gid=Vh9dgw3SEYLrv5Blaqc5tg&_nc_ss=79289&oh=00_Af9MkZnUQiKMhzqLblrzclo53SquqcoWopE2ARpLOFIFyQ&oe=6A400AAB


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(

咁京滬菜都唔係重辣重油
係宜家乜勁野中菜都變左川菜湘菜姐

原本就唔係,但依家果班人食到變咗樣。
江浙滬果一帶本身就濃油赤醬。
我係北京生活咗半年,有次係香港帶班北京客食大排檔,清蒸花蟹佢哋攞醋點嚟食,蝦仁炒蛋叫廚房落泰椒落去炒。:o)


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?

其實川菜係麻,並唔係辣


即係代表而家係香港外省向左走向右走多過本地向左走向右走囉


飲茶=智商稅


香港原本係客家菜潮州菜蛋家菜

加上原來的漁村菜

即海鮮

再加上海


不過現在白粥都不是主流了


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?

其實川菜係麻,並唔係辣

唔知幾時開始中菜變左麻辣,加埋social media 搞到外國人宜家都覺得真正既中菜係多油多辣


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?

其實川菜係麻,並唔係辣

唔知幾時開始中菜變左麻辣,加埋social media 搞到外國人宜家都覺得真正既中菜係多油多辣


譚仔


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(

咁京滬菜都唔係重辣重油
係宜家乜勁野中菜都變左川菜湘菜姐

原本就唔係,但依家果班人食到變咗樣。
江浙滬果一帶本身就濃油赤醬。
我係北京生活咗半年,有次係香港帶班北京客食大排檔,清蒸花蟹佢哋攞醋點嚟食,蝦仁炒蛋叫廚房落泰椒落去炒。:o)

就係
靠佢哋、就佢哋,廣東菜都會變晒樣

杭州菜都唔係樣樣濃味,龍井蝦仁最重要係鮮,乞兒雞係食鮮嫩,蒓菜湯又清又香
傳統川菜有六成都唔辣,我帶過人去食完全唔辣嘅川菜

本身好多地方菜式都唔係靠香辣刺激
但食開辣嘅人就食唔慣
搞到而家啲人諗起川菜就諗起麻辣......


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point



印象中八大菜系得川湘最多辣,點解其餘五個菜系好似講到同化晒?

其實川菜係麻,並唔係辣

唔知幾時開始中菜變左麻辣,加埋social media 搞到外國人宜家都覺得真正既中菜係多油多辣

呢啲可以話特定地點飲食習慣造成嘅偏見
以前外國唐人街,中菜就等於甜酸/咕嚕,一樣係偏見
但鬼佬嚟到都會食唔係甜酸嘅傳統菜式,知道點心係好嘢,識得食蝦餃

而家麻辣變成中菜「特色」
但外省人嚟到好多都唔會食傳統廣東菜,嫌唔夠味......
所以我一路都講,食慣咗麻辣酸辣,無辣不歡嘅人,吸引佢哋嚟香港,對傳統粵菜市道甚至傳承無幫助


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


現在多左點心店

我現在在tko 已有一間


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


呢個係結構性問題
酒席係最賺錢,但小家庭就唔擺酒席
不過母親節前後、佛誕前後我有去酒樓食晚飯,感覺比起年頭多咗人擺一兩圍


飲茶=智商稅

正宗點心根本好向左走向右走好食#cn#


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


現在多左點心店

我現在在tko 已有一間


點心店有時反而貴過酒樓同唔一定好食[sosad]


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


現在多左點心店

我現在在tko 已有一間


點心店有時反而貴過酒樓同唔一定好食[sosad]


酒樓好多預製

我學過整點心


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


呢個係結構性問題
酒席係最賺錢,但小家庭就唔擺酒席
不過母親節前後、佛誕前後我有去酒樓食晚飯,感覺比起年頭多咗人擺一兩圍


酒樓最賺錢都係月餅尾芽同開年飯,中間靠小小節日酒席頂住


淪陷咗先來扮緊張


咁見到仇人重傷係等佢斷氣先嚟急救㗎嘛。


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


茶市可以釣命既,當然賺錢係酒席但唔多


現在多左點心店

我現在在tko 已有一間


點心店有時反而貴過酒樓同唔一定好食[sosad]


酒樓好多預製

我學過整點心


其實睇你食唔食得出預製,食唔出咪當正常[sosad]

有D又唔可以預製例如蛋散,係觀塘鱷魚仔大廈食過間好L好食


如果班北佬識食
就唔會比人拎D變壞晒既鴨脾當做鵝脾啦
佢地果種煮野法
落重料搞到食紙皮都分唔到啦
你迎合佢地口味?
食屎啦
一見到間野,門口寫咩酸菜魚
Hi Auntie,貼錢比我都唔會入去食


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 15:37
今天貼文總數: 437 | 累積文章數目: 7,503,064

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.