現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

跳至第

發起人
《BLEACH 死神》久保帶人將以「地獄篇」的形式回歸少年Jump
108 個回應
又黎
完左佢好地地咪算
好似隔離咩博人傳咁死唔斷氣畫埋d垃圾xx(


藍染未出卍解 今次畫唔畫

佢始解都勁過晒其他人嘅卍解,都唔知要點作好[sosad]lm

出卍解個始解會解除 咁就唔洗作#yup#



同火影動天一樣咁有代表性#yup#

https://m.youtube.com/watch?v=taVyTMTA7Vo
然後死神咁多首OP最正嘅當數亂舞的旋律#yup#lm

https://m.youtube.com/watch?v=ZbbBl9RBki4&pp=ygUPQmxhY2sgc3dvcmRzbWFu
Btw, 提起烙印戰士,2016版烙印戰士嘅OST同死神嘅OST一樣都係由鷺巢詩郎創作#good#lm


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

機制問題 佢啲𡃁只係債仔[sosad]

久保啲組織勢力全部都有病 死神山本時代比四十六室舞 京樂上位就推卯ノ花去死 藍染亦冇當過十刃係一回事 浦原整兩件豆丁都係人棍替補方案[sosad]


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作

Boss來講最型始終都係小烏#yup#


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作

咁係你唔理解藍染 藍染篇入面由頭到差唔多尾都係佢既餘興 一護無月同佢打完手就理解到藍染心入面其實有做過普通死神就算既諗法 同前面雛森桃出現既動搖夾番#yup#


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作

咁係你唔理解藍染 藍染篇入面由頭到差唔多尾都係佢既餘興 一護無月同佢打完手就理解到藍染心入面其實有做過普通死神就算既諗法 同前面雛森桃出現既動搖夾番#yup#

對上又唔夠強取代靈王,對下又唔肯做番個普通死神,即係成千年既所謂計劃都係注定失敗,食飽飯冇屎屙無世藝既中二搞亂檔#yup#


藍染未出卍解 今次畫唔畫

佢始解都勁過晒其他人嘅卍解,都唔知要點作好[sosad]lm

無限月讀 幻想變成事實[slick]lm

星十字騎士團嘅V咪已經係呢個能力[sosad2]lm

字母軍記唔到能力[sosad]
係咪劍八殺果件?


藍染未出卍解 今次畫唔畫

佢始解都勁過晒其他人嘅卍解,都唔知要點作好[sosad]lm

無限月讀 幻想變成事實[slick]lm

星十字騎士團嘅V咪已經係呢個能力[sosad2]lm

字母軍記唔到能力[sosad]
係咪劍八殺果件?

Yes, 而且嚴格黎講都唔係劍八殺佢,而係佢嘅身體抵受唔到佢所想像嘅劍八力量嘅強度崩潰而亡,算係自取滅亡[sosad2]lm


https://m.youtube.com/playlist?list=PLxSscENEp7JjESRYoluizbfS2sZGm_1Bi
BTW羚邦個channel可以重溫晒全套死神動畫#good#lm


藍染未出卍解 今次畫唔畫

佢始解都勁過晒其他人嘅卍解,都唔知要點作好[sosad]lm

無限月讀 幻想變成事實[slick]lm

星十字騎士團嘅V咪已經係呢個能力[sosad2]lm

字母軍記唔到能力[sosad]
係咪劍八殺果件?

Yes, 而且嚴格黎講都唔係劍八殺佢,而係佢嘅身體抵受唔到佢所想像嘅劍八力量嘅強度崩潰而亡,算係自取滅亡[sosad2]lm

識幻想自己復原受既傷,唔識幻想自己不死身,個陣真係覺得佢好有想像力啊


藍染未出卍解 今次畫唔畫

佢始解都勁過晒其他人嘅卍解,都唔知要點作好[sosad]lm

無限月讀 幻想變成事實[slick]lm

星十字騎士團嘅V咪已經係呢個能力[sosad2]lm

字母軍記唔到能力[sosad]
係咪劍八殺果件?

Yes, 而且嚴格黎講都唔係劍八殺佢,而係佢嘅身體抵受唔到佢所想像嘅劍八力量嘅強度崩潰而亡,算係自取滅亡[sosad2]lm

識幻想自己復原受既傷,唔識幻想自己不死身,個陣真係覺得佢好有想像力啊

貧窮限制想像[sosad2]lm


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作

咁係你唔理解藍染 藍染篇入面由頭到差唔多尾都係佢既餘興 一護無月同佢打完手就理解到藍染心入面其實有做過普通死神就算既諗法 同前面雛森桃出現既動搖夾番#yup#

對上又唔夠強取代靈王,對下又唔肯做番個普通死神,即係成千年既所謂計劃都係注定失敗,食飽飯冇屎屙無世藝既中二搞亂檔#yup#

馬沙咁好似好勁但其實迷迷茫茫唔知做乜 所以先有魅力[sosad]


藍染 變左 藍Seven
就已經放棄

坐喺張凳都贏到友哈哈哈[sosad]

友哈作為最終大 boss 真係唔掂

又唔睇住班細既, 好啦做下屬捱多陣騾仔應該有得上位, 點知無神神比個街外人石田做到咁高職位 head 住自己, 但條友又信唔過又反骨, 一個唔該呀老細仲食埋你份 MPF 迫你去死, 跟著呢 d 大佬仲衰過跟住無慘

唯一暗爽就係睇住友哈比個豆釘一野打死, 食屎啦

https://pbs.twimg.com/media/GXmAp5EaIAAVAAF.jpg
藍染之後都冇一個boss係掂[sosad]

好大問題係友哈示範左點樣速攻瀞靈涎,藍染搞咁多年連山本老伯都殺唔死,上面靈番隊冇中過佢始解更加唔驚,反正可以隨時死完再翻生,咁想問鋪左成千年,吹到自己點勁,都係白費心機,一味就係始解做埋啲小動作

咁係你唔理解藍染 藍染篇入面由頭到差唔多尾都係佢既餘興 一護無月同佢打完手就理解到藍染心入面其實有做過普通死神就算既諗法 同前面雛森桃出現既動搖夾番#yup#

對上又唔夠強取代靈王,對下又唔肯做番個普通死神,即係成千年既所謂計劃都係注定失敗,食飽飯冇屎屙無世藝既中二搞亂檔#yup#

馬沙咁好似好勁但其實迷迷茫茫唔知做乜 所以先有魅力[sosad]

第一個就係,藍染就…..我寧願佢唔兜,成個package 係死雞撐飯蓋,大哥沒有輸,孔乙己D fd


[死神] 死神20年紀念篇章解析及靈王真相
https://www.pttweb.cc/bbs/C_Chat/M.1631442422.A.53F

今天這篇文,會大概分成兩個部分


前面會先講講死神的20週年紀念篇章,「獄頤鳴鳴篇」

會跟我之前的文章比較不同,比較像是心得文吧,單純看到什麼就說些感想這樣

畢竟這篇章才剛開始,能獲取的訊息量有限,要我像以往整理出完整的設定是不可能的不過,我還是會解釋這篇章很多值得注意的地方,或是被久保暗藏的小細節

也因為之前已經有很多人發過心得,大多數人也都看過篇章內容了,所以有些部份我會比較草草帶過



至於文章後半段,我會講完本傳未詳細畫出,關於屍魂界完整的靈王黑幕及歷史真相(是來自死神後續官方小說《can't fear your own world》有解釋出來的劇情)


從靈王是誰、屍魂界過去曾做了什麼勾當,我會一五一十的全部講完

其實我過去發浦原的上下篇解析文時,就曾在下篇講過類似的東西,講述我所預測久保未畫出的伏筆有哪些

不過那也是3年多前的事了,估計大家也都忘光,而如今小說寫了更完整的確切內容(其實跟我當時預測的相差不遠),就在這篇文跟大家講解清楚吧


如果你曾經很愛死神,對死神的終章感到不解及失望,那一定要看完後半段

...
...
...

從以前連載時,死神漫畫的靈魂流動一直讓人感到非常混亂

說現世的靈魂在死亡後會跑到屍魂界,然後等待輪迴後回到現世,但卻又有能在屍魂界獨立生活繁衍後代的原生貴族,那原生貴族死了又會去哪呢?

另外又有著犯下罪惡就會被永生永世關著的地獄存在,如果進入地獄便無法出來,那地獄的靈魂又要如何宣洩呢?



久保一直沒有解釋如此混亂的靈魂系統,直至現在我們才明白了,這些都是過去的死神為了分立世界亂搞所搞出來的爛攤子

如今地獄被撐開可以說就是業力引爆,一直不斷把人往地獄丟,結果就是罪人要從裡面滿出來了


我們知道了屍魂界的黑暗,知道了靈王誕生的原因,知道為何藍染和友哈都想摧毀靈王

即便當初五大貴族的五位始祖都已經不在了,大多數人也不知道真相,屍魂界卻還是依然憑藉著罪業在運作著



當初五大貴族,綱彌代、朽木、志波、四楓院,之所以分立世界是各有各的動機,那麼在本傳跟後續小說當中都沒有說出姓名的那剩下一個貴族,想要"掩蓋住被稱為「地獄」的「深淵」"


究竟那一貴族是誰?目的是為何?魂葬禮祭的真正用途到底又是什麼?

我認為就是這次紀念篇章要畫的內容


[死神] 淺談全知全能,及哈斯沃德與巴茲比的故事
https://www.pttweb.cc/bbs/C_Chat/M.1660727656.A.7DE

Re: [死神] 其實卯之花根本可以不死的吧!
https://www.pttweb.cc/bbs/C_Chat/M.1670762439.A.5C6

[死神] 冰雪系最強天才兒童 日番谷冬獅郎
https://www.pttweb.cc/bbs/C_Chat/M.1693810478.A.5BC

[死神] 護廷十三隊的對比描寫及設定
https://www.pttweb.cc/bbs/C_Chat/M.1707445470.A.54E


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

https://upload.hkgolden.media/comment/vrfza0o5.iyx0yk5blmw.ionqhz1djbb.wfq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/dlbfl5ad.11rcnrwnz1g.ep54hmevmjl.vlq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fzcsqjul.vjovpopmvln.tnca23dzegm.hv1.jpg
貧乳點可能贏到巨乳[369]lm


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

https://upload.hkgolden.media/comment/vrfza0o5.iyx0yk5blmw.ionqhz1djbb.wfq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/dlbfl5ad.11rcnrwnz1g.ep54hmevmjl.vlq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fzcsqjul.vjovpopmvln.tnca23dzegm.hv1.jpg
貧乳點可能贏到巨乳[369]lm

https://upload.hkgolden.media/comment/m1izrfwx.3eeablwatw5.r2jwwqxqcu2.nq2.png
https://upload.hkgolden.media/comment/oyx21v3d.bfremtwzt51.n222dl2w10z.dsr.png
#yup#


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

咁向左走向右走大 根本冇可能冇#ng#


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

https://upload.hkgolden.media/comment/vrfza0o5.iyx0yk5blmw.ionqhz1djbb.wfq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/dlbfl5ad.11rcnrwnz1g.ep54hmevmjl.vlq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fzcsqjul.vjovpopmvln.tnca23dzegm.hv1.jpg
貧乳點可能贏到巨乳[369]lm

胸不平, 何以平天下


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

當年有人燒書[sosad]


最近又看到有些人在發死神結局
一護不是配露琪亞的爆氣文
有種文藝復興的感覺

記得以前我也是超級氣
也不是說一定要他們兩個配
但一護跟織姬配就很奇怪啊
從頭到尾就織姬單戀而已
根本看不出一護對她有任何一丁點意思
98跟隔壁岸本一樣
漫畫裡的感情戲根本一大坨
都只是最終回讓所有人發情配對而已

不過後來有幾個點讓我比較釋懷
像我自己都叫一護
耳包 超級大雜種 地毯
這樣的傢伙配不上我最愛的露琪亞

然後是後來小說有補充
戀次跟露琪亞結婚的經過
那好吧 這部分至少還算有點交代
戀露給過

再後來又想到
其實他們種族也不一樣(大雜種自成一族)
他們終究就不是對方那個世界的人
很勉強說服自己這樣不會幸福

再再再後來看到20週年短篇
露琪亞當上隊長 生了女兒
看起來過得挺幸福的 就算了吧

當年有人燒書[sosad]

一露真心似戰友多啲 feel唔到愛
反而一護次次都係為咗織姫推到自己上極限
其實都好明顯[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 6:14
今天貼文總數: 312 | 累積文章數目: 7,502,939

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.