現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
京東:未來用機械人送貨不需速遞員 推「涅槃計劃」再培訓70萬人
56 個回應
現在小學生近半煲冬瓜


個計劃叫涅槃好嚇人, 即係送曬快遞員上西天??@_@


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

冇咁易? 家陣未有機械人流行.
洗唔洗睇下大陸家陣咩失業率?

嗰啲人失業係因為機械人咩?佢地本身就失業


個計劃叫涅槃好嚇人, 即係送曬快遞員上西天??@_@

老衲貧僧策劃 :-]


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


機械人可以換更充電or駁電纜基本上7*24咁工作都無問題又唔會勞損,你瞓緊覺佢已經係門口派埋貨了#yup#

唔會勞損?你屋企架lift都成日要check啦,機械野,一向用大量人力物力 維修檢查換零件,成堆人類係後面做backup架


中華真為人類文明
點同閪謊#hoho# #hoho# #hoho#
社會責任#hoho# #good#


安心做器官


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

冇咁易? 家陣未有機械人流行.
洗唔洗睇下大陸家陣咩失業率?

嗰啲人失業係因為機械人咩?佢地本身就失業


炒散(隱形失業)班人俾機械人夾擊


個計劃叫涅槃好嚇人, 即係送曬快遞員上西天??@_@

#ng#yup #ng#yup #ng#yup


中華真為人類文明
點同閪謊#hoho# #hoho# #hoho#
社會責任#hoho# #good#

中華量子涅槃#good#yup #good#yup #good#yup


個計劃叫涅槃好嚇人, 即係送曬快遞員上西天??@_@

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8062279


個計劃叫涅槃好嚇人, 即係送曬快遞員上西天??@_@

老衲貧僧策劃 :-]

[sosad]


無人機 國家是否開放空域都成問題
機器成本唔平成得用人 尤其是國內搵得幾千元唔算高


有機械人雞先叫我


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

冇咁易? 家陣未有機械人流行.
洗唔洗睇下大陸家陣咩失業率?

嗰啲人失業係因為機械人咩?佢地本身就失業


炒散(隱形失業)班人俾機械人夾擊

可以轉型做自爆兵
攻台用得著:)


正常商業邏輯

AI+機器人 最易失業唔係低下階層工種反而係中及上階級
班人唔敢講出來 怕自己飯碗被打爛
業務過程成本最高才是更需要業務取代方案解決
AI咩機器人始終有個成本 無人做係人工低成因 加錢個成本仲平過搵這些東西


將個70萬人改造變機械人#yup# #yup#


機器人 要入油
但人員可以唔駛出糧

O:-) O:-)


個名都痴向左走向右走線 #ng#


傻的嗎 部車加隻機械臂咪得
做咩機械人


速遞員涅槃計畫


做得送貨會學得識整機?


藉口啫,直接話大規模炒人可能會俾人約談。依家話俾佢地培訓之類,顯得佢有社會責任、又可以拖時間丟淡件事。之後抬高個畢業/入職門檻,唔俾佢地畢業咪搞掂。


將來都是機器人維修,根本不需要維修員。:-(


做得送貨會學得識整機?


藉口啫,直接話大規模炒人可能會俾人約談。依家話俾佢地培訓之類,顯得佢有社會責任、又可以拖時間丟淡件事。之後抬高個畢業/入職門檻,唔俾佢地畢業咪搞掂。

其實都係流水線咁,裝拆零件,塊底版晶片唔會畀你整。
富士康啲員工都唔識做部iphone出黎。


做得送貨會學得識整機?


藉口啫,直接話大規模炒人可能會俾人約談。依家話俾佢地培訓之類,顯得佢有社會責任、又可以拖時間丟淡件事。之後抬高個畢業/入職門檻,唔俾佢地畢業咪搞掂。

其實都係流水線咁,裝拆零件,塊底版晶片唔會畀你整。
富士康啲員工都唔識做部iphone出黎。


https://upload.hkgolden.media/comment/a2aooaam.d2mg315omaz.gvzxgakrcuj.v1m.jpg

可以係水喉佬冷氣佬level,未使到陳梓維識整𨋢嗰種智力都夠#yup#cl


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:45
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,363

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.