現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 體育台內。

跳至第

發起人
2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (9)
860 個回應
牙朗一定睇緊[sosad]


大佬又典蒜[sosad] #bye#


https://upload.hkgolden.media/comment/qtpyymet.yozbsn0oj5t.ldaxgrwmlm5.tye.jpg


美斯可否不要老 #adore# #adore# #adore#


真係勁~ 90幾分鐘仲跑得郁
邊線出完波, 跑番入中路執隻靚雞#adore#

美斯行行企企留咗成場力,就係為咗間唔中變速爆一次博入波


呢場應該算跑得多[sosad]


成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲


高普:O


吳中立

Logo

高登職員
Why messi:~( :~( :~( :~( :~(


成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲

佢都想助攻比蜘蛛仔開齋,點知佢miss 左


如果12碼唔炒係hat trick combo


佛得個組第2名對亞根廷[sosad] [sosad] [sosad]


反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]


成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲

佢都想助攻比蜘蛛仔開齋,點知佢miss 左

all time assist 無左[banghead]


呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下


C朗:......唔好向左走向右走搞我後面!!!


反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]

咪好似老馬個時咁又沉淪返幾廿年囉[sosad] [sosad] [sosad]



梗係扮[sosad]
上次嚟香港,搵佢嗰班𡃁仔就係真傻[sosad]


成隊阿根廷得一個識入波:o)

馬體個艾華利斯入左,佢係咪學上屆國米同阿根廷兩個馬天分身[banghead]


呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波


大佬又典蒜[sosad] #bye#

下場入5球咪得,練準對家隻手省埋去

烏支別克亞洲垃圾隊,又有個踢過祖記皇馬名宿做教頭,放水比朗哥是常識吧[smoke]cl


呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波

但其實今場佢傳失幾多波,有球右腳傳比對方反擊:o) 不過狀態6成都夠做


呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波

真係唔到你唔服,d長傳,直傳好到位
臨老仲發明埋散步前峰既打法


反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]

咪好似老馬個時咁又沉淪返幾廿年囉[sosad] [sosad] [sosad]

好似有個明日之星Paz, 都係打10號位, 美斯都讚佢


麥總應該仲有得破入球紀錄


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 4:59
今天貼文總數: 306 | 累積文章數目: 7,502,374

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.