現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 體育台內。

跳至第

發起人
2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (9)
856 個回應
漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算


奧地利回防速度仲衰過贏緊4球既日本


:D7wc


Messi#yup# #hoho#


已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#


成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

[sosad]


成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

都要佢自己射得入先得[sosad]


漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算

大哥:因為你地唔為我踢波:-[ :-[ :-[


球王真係球王
見少賣少
:-(sg


成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

呢d 波要穩入唔易架


咁都唔射? 冇左腳?

等埋梅叔

點都要留比佢


有火藥味就好睇


奧地利開始殺人足球


有火藥味就好睇

想睇小花隊對球玉隊:-(
希望牙朗晉到級:-(


球證死都唔出牌
想兩隊打交


踢美斯 睇嚟要開片 [nuts369]


已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒


已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒

Hi佢 下場5點先踢


C朗大哥情可以堪


而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?


Goal!
1:1


而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?

因為中間多咗飲水時間


仲無牌[sosad]


明明半場太公波
球證控制唔到比賽
搞到鬥矛


個球證好惡


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:56
今天貼文總數: 301 | 累積文章數目: 7,502,369

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.