現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
呢個人講香港係無鮮奶的都係奶粉加水沖 真唔真?
100 個回應
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔向左走向右走平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比


有時啲台狗好似未開化咁


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

即係條友講嘅係假㗎啦 見佢講到實牙實齒咁仲同其他人嘈 差啲被佢呃到 :-(


以前較多即日送上門


日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔向左走向右走平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比

我去咗64日
環繞咗北海道三個圈
起碼有五支係好飲
俾自己傻的嗎買uht/成份調整牛奶
怪得邊個?

講咗牛奶就係科技與狠活/忒修斯之船
基本上tune過哂成份,再均質化先至入樽
唔係正常人諗住消毒完就入樽禁天然


hk 好似有羊奶


東張西望咪報導過,carousell 有人奶賣囉


東張西望咪報導過,carousell 有人奶賣囉


伍姑娘


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

xx(yup xx(yup xx(yup xx(yup


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪


而家超市已經好向左走向右走興
將啲uht牛奶擺落雪櫃扮巴士得鮮奶呃傻仔

xx(yup xx(yup xx(yup xx(yup


hk 熱,奶室温放一陣都變壞

同腐竹雞蛋一樣


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg


有啲傻的嗎港人唔知頭唔知路好鍾意去台灣人度獻醜:o)


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

#adore# #adore#


無人Hi7佢?[sosad]


自己落去百佳睇下成份, 標明係牛奶就係牛奶, 其他用奶粉沖既只可以標示為 "奶類飲品" 或者 "milk beverage", 最出名就係 Dutch Lady 子母牌.

btw 台狗弱智唔係扮出黎. 班人真係弱智的.


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友勁 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩


香港啲乳牛喺邊?


基本上係兩類,一類係要雪,另一類係室溫


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友勁 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品


台狗正弱智
而家越黎越多人知真好

早幾年未開關仲好多人撐啲死台狗


日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔向左走向右走平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比

我去咗64日
環繞咗北海道三個圈
起碼有五支係好飲
俾自己傻的嗎買uht/成份調整牛奶
怪得邊個?

講咗牛奶就係科技與狠活/忒修斯之船
基本上tune過哂成份,再均質化先至入樽
唔係正常人諗住消毒完就入樽禁天然


等等先,你唔會係未去過歐洲澳洲紐西蘭呀嘛?_?cl


咁「十字牌牛奶」係咪向左走向右走嘢來?[sosad]

舖頭凍櫃 (巴士德消毒) 同架上盒裝 (超高溫消毒) 嘅都係鮮奶
寫 "牛奶飲品" 嘅先係粉劑再沖水, 但會係因為要調成特製味道, e.g. 朱奶

只要有信從,就有十字鮮奶
阿里lu ya


。元朗的牛奶廠一直由修士打理至1980年代末期,其後交由立基集團管理,由於原在香港設有乳牛牧場的三家主要乳製品公司在1980年代起不是未有向漁護處續牌,就是未能續牌,故此奶源從境外輸入,再於香港的牛奶廠消毒、裝瓶及封裝[8]。


條傻閪係咪含台狗向左走向右走含傻咗[sosad]

肯定係
台灣牛奶真係好向左走向右走貴
明明本土有養牛d奶都咁貴根本唔正常


牛奶以前都有分金蓋銀蓋
個分別,你地問返間公司


金蓋奶粉沖銀蓋鮮牛奶,但飲落差不多[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 20:26
今天貼文總數: 491 | 累積文章數目: 7,502,298

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.