現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
哈馬斯公開集體處決加沙平民現場
31 個回應
睇錯馬斯哈


有冇數字睇下
哈馬斯殺平民
會唔會多過以色列100分之一?

有冇數字睇下

以色列公開處決平民

有冇蛤螞蟖1000分之一?#yup#


你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?

從來冇人講過哈馬斯唔係Hi Hi
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯Hi Hi一百倍

你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有Hi Hi野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線


你地講D野
永遠係成班小學雞咁
好似對成個國際版圖,對國際新聞完全無知
你地HiD左膠0N9
其實你地講D野
有時仲0N9過D左膠
只係你地自己唔發覺


你地講D野
永遠係成班小學雞咁
好似對成個國際版圖,對國際新聞完全無知
你地HiD左膠0N9
其實你地講D野
有時仲0N9過D左膠
只係你地自己唔發覺

用番你嘅logic, 以色列Hi Hi唔代表哈馬斯唔係大Hi Hi, 但係D左癌就睇唔到甚至支持佢哋


你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?

從來冇人講過哈馬斯唔係Hi Hi
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯Hi Hi一百倍

你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有Hi Hi野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線



所以話你都發神經

人地斬9我, 所以我斬9佢

然後我試圖用人地斬我呢件事去合理化我斬9佢呢個事實?


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 9:42
今天貼文總數: 305 | 累積文章數目: 7,502,112

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.