現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

跳至第

發起人
Galgame討論區[2126]Goyim人們你�
394 個回應
訓唔著




wocao
918改下車就幾百萬 傻向左走向右走左?


dllmyy


https://x.com/onimushi/status/2068623008428859536
終於有adv玩下


https://x.com/shortmagsmle/status/2068795939435802846
goyim比jews話係畜生 仲要比人話歧視
insane jews


当年我离成为世界首富只差一点,那天我和马斯克坐村口抽烟,他问我一句“我们做AI吧”,我回他“我们两个糙大汉怎么能做到呢”,于是马斯克自己单干了。数年后看到他成名的那一刻,我才知道他说的不是拼音


https://x.com/onimushi/status/2068623008428859536
終於有adv玩下

玩過上作? 只記得上作有harmsub vtuber介紹


https://x.com/onimushi/status/2068623008428859536
終於有adv玩下

玩過上作? 只記得上作有harmsub vtuber介紹

玩過 幾好


https://x.com/onimushi/status/2068623008428859536
終於有adv玩下

玩過上作? 只記得上作有harmsub vtuber介紹

玩過 幾好




当年我离成为世界首富只差一点,那天我和马斯克坐村口抽烟,他问我一句“我们做AI吧”,我回他“我们两个糙大汉怎么能做到呢”,于是马斯克自己单干了。数年后看到他成名的那一刻,我才知道他说的不是拼音

E向左走向右走都係AI AI咁讀啦,short form要串出嚟係常識吧
點會係アイ咁讀。。。


当年我离成为世界首富只差一点,那天我和马斯克坐村口抽烟,他问我一句“我们做AI吧”,我回他“我们两个糙大汉怎么能做到呢”,于是马斯克自己单干了。数年后看到他成名的那一刻,我才知道他说的不是拼音

E向左走向右走都係AI AI咁讀啦,short form要串出嚟係常識吧
點會係アイ咁讀。。。

give some funny


https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000001538.000030865.html

原來會出呢種傻仔樣既ぬいぐるみ


https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000001538.000030865.html

原來會出呢種傻仔樣既ぬいぐるみ

入坑玩娃活未


https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000001538.000030865.html

原來會出呢種傻仔樣既ぬいぐるみ

入坑玩娃活未

買隻玩下


https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000001538.000030865.html

原來會出呢種傻仔樣既ぬいぐるみ

入坑玩娃活未

買隻玩下

記得買娃袋[bouncer]


https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000001538.000030865.html

原來會出呢種傻仔樣既ぬいぐるみ

入坑玩娃活未

買隻玩下

記得買娃袋[bouncer]

ho


#good#hey


#good#hey

原來隻兔女郎咁大隻

https://x.com/mamemarujp/status/2068647307848093895?s=46


#good#hey

原來隻兔女郎咁大隻

https://x.com/mamemarujp/status/2068647307848093895?s=46

無買#yup#hey


#good#hey

原來隻兔女郎咁大隻

https://x.com/mamemarujp/status/2068647307848093895?s=46

無買#yup#hey

Thinking白線:-(lm



右上個日期好熟口面#good#


https://x.com/meow256meow/status/2068603605054283961?s=12

jm9


https://x.com/meow256meow/status/2068603605054283961?s=12

jm9

原po咁樣都敢直接po 是有點牛



右上個日期好熟口面#good#

呢隻啲女好有特色#yup#lm #yup#lm
[offtopic]lm
要撳返全年齡制先 gen到。。。
Google太敏感了吧。。。


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:30
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.