現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學校睇四強
73 個回應
要培養體育精神既話 就叫班學生全年每天05:00 起身綀波 :o)

唔係人人鍾意足球#cn#


須穿著整齊夏季體育服或球衣

哩種人最低賤 又唔係踢波 着乜鬼球衣 你老鼠


:o) :o) 英超每場幾萬人去球場睇波,著波衫,又低賤?

你有冇離譜D


點會玩謝當值老師
放暑假隨時老師癲過你
何況地區雞校學生個個住附近,洗鬼地鐵?
只要老豆肯一定玩就得

可能當值老師本身約晒學生妹係學校四圍扑 而家扑少日 玩死


須穿著整齊夏季體育服或球衣

哩種人最低賤 又唔係踢波 着乜鬼球衣 你老鼠


:o) :o) 英超每場幾萬人去球場睇波,著波衫,又低賤?

你有冇離譜D

係架^3^bg


須穿著整齊夏季體育服或球衣

哩種人最低賤 又唔係踢波 着乜鬼球衣 你老鼠

咁你落巴睇波都著波衫啦有咩低唔低賤:o)


幾正wo,當小六畢業旅行咁玩一晚#yup#


須穿著整齊夏季體育服或球衣

哩種人最低賤 又唔係踢波 着乜鬼球衣 你老鼠

咁你落巴睇波都著波衫啦有咩低唔低賤:o)

我唔落巴的 更唔睇波=.=


老師學生一齊
Hi~~~~~~~


有冇啤酒供應?


須穿著整齊夏季體育服或球衣

哩種人最低賤 又唔係踢波 着乜鬼球衣 你老鼠

咁你落巴睇波都著波衫啦有咩低唔低賤:o)

我唔落巴的 更唔睇波=.=


有出街嘅話見唔見到條街有唔少低賤嘅波衫人:o)cn


點會玩謝當值老師
放暑假隨時老師癲過你
何況地區雞校學生個個住附近,洗鬼地鐵?
只要老豆肯一定玩就得

無煙無酒睇波重唔係玩勁班老師

係玩老師同家長要接送啫 學生幾happy[sosad]

呢啲豬頭骨一定係傾好有人唔介意幫手先搞得成
如果係校長夾硬點人做一定反枱,就算射波都玩死你
而家長如果介意,只要簽不出席就搞掂
學校角度,家長絕對有權override個細路嘅決定
如果搞得成,出席嘅應該全部happy
最多到時啲老師全部用保溫杯隊啤[sosad]


#hoho#dw


好正[sosad] 金色記憶球#yup#


班細路應該幾開心,辛苦班老師


點會玩謝當值老師
放暑假隨時老師癲過你
何況地區雞校學生個個住附近,洗鬼地鐵?
只要老豆肯一定玩就得

無煙無酒睇波重唔係玩勁班老師

係玩老師同家長要接送啫 學生幾happy[sosad]

呢啲豬頭骨一定係傾好有人唔介意幫手先搞得成
如果係校長夾硬點人做一定反枱,就算射波都玩死你
而家長如果介意,只要簽不出席就搞掂
學校角度,家長絕對有權override個細路嘅決定
如果搞得成,出席嘅應該全部happy
最多到時啲老師全部用保溫杯隊啤[sosad]

教師喺學校睇爆下粗都唔得 就住就住邊過癮[sosad]


學校嗰晚早啲開,跨區返學又想睇嘅同學入咗學校先,未夠鐘又可以恰陣先
睇完波嗰朝仲要返學嘅話,直接睇完波喺學校瞓,等朝早上堂
呢啲真係一生人都未必有嘅經驗[sosad]


簽回條既係家長
即係家長想做而小童唔想做既話都會被家長迫參加

如果到時美國對日本 學校又會唔會俾人話唔愛國


學校嗰晚早啲開,跨區返學又想睇嘅同學入咗學校先,未夠鐘又可以恰陣先
睇完波嗰朝仲要返學嘅話,直接睇完波喺學校瞓,等朝早上堂
呢啲真係一生人都未必有嘅經驗[sosad]

放暑假架啦


[quote]
https://live.staticflickr.com/65535/55328787237_6f2562367f_b.jpg

四年一度的世界盃決賽周今日開鑼,土瓜灣保良局林文燦英文小學今早轉播兩場賽事。保良局教育總主任(小學及學前教育)暨顧問校長文詩詠稱將體育盛事帶入校園,可以培育小朋友成為「具國際化愛國公民」,並指前年曾帶學生到杭州觀賞亞運賽事,見證港足擊敗伊朗。她指小朋友現場觀看賽事,更能體現國情教育,「身體力行咁樣感受到國民身份認同嘅重要性」。

校方容許學生穿上自己喜歡球隊的球衣,並安排學生分兩個校舍觀看賽事,其中一個室內場地鋪上人造草地,掛上中國國旗、特區區旗,及世界盃參賽球隊國旗,及貼出不同國家的球員海報,10個螢幕同步播放賽事,並準備水果、爆谷、雪糕、雞蛋仔及即沖飲品,讓學生邊食邊睇波。

小學生:「呀蛇miss,典解無中國隊比賽既[sosad] [sosad] [sosad] ,呢隊日本咁好波,細粒過人都數人4粒#good# #good#


到時播中國對北韓咪得囉#ng#


咁中國都踢到第二輪外圍賽既


凌晨2點集合[noic]cl
不如直接前一晚喺學校搞party玩到2點睇波仲好啦#yup#


之後唔洗返學上堂就得#yup#


點會玩謝當值老師
放暑假隨時老師癲過你
何況地區雞校學生個個住附近,洗鬼地鐵?
只要老豆肯一定玩就得

無煙無酒睇波重唔係玩勁班老師

係玩老師同家長要接送啫 學生幾happy[sosad]

呢啲豬頭骨一定係傾好有人唔介意幫手先搞得成
如果係校長夾硬點人做一定反枱,就算射波都玩死你
而家長如果介意,只要簽不出席就搞掂
學校角度,家長絕對有權override個細路嘅決定
如果搞得成,出席嘅應該全部happy
最多到時啲老師全部用保溫杯隊啤[sosad]

教師喺學校睇爆下粗都唔得 就住就住邊過癮[sosad]

實有啲忍唔住口爆粗
以前的話,個老師會係學校出名,跟住同一堆同學會越來越friend,日日互笑
而家⋯⋯會因為一單野,燒埋去以前做過嘅各大小錯事,直至冇得撈為止


去啦#yup# 日本入四強


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:56
今天貼文總數: 301 | 累積文章數目: 7,502,369

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.