現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
中国人自誇「重慶遠超台北10年」台人:關台灣x事
7 個回應
蘭尼斯特

Member
https://s.yimg.com/lo/mysterio/api/65d8c1727d1fe19ef9575cdfd574ec02c7c21b2394f391adb62c47fa1a0a075c/lightyear_networkapi/resizefill_w640;quality_80;format_webp/https://media.zenfs.com/en/ftvn.com.tw/2e046dce34d493d7ee5e4bdfa9eaf852

https://s.yimg.com/lo/mysterio/api/1d6a947b46356c5a36e5bac35559960ff207357e9a49dc5283d916094e249973/lightyear_networkapi/resizefill_w640;quality_80;format_webp/https://media.zenfs.com/en/ftvn.com.tw/001d464087b71de45c1138d1e52049c3


#good2#3    #bad#0  
標籤:
代價: 截至2025年底, 重慶市政府負債1萬6千億:D


https://www.youtube.com/watch?v=SLgHpizlg9Y

喺中國,樓係起嚟拆的 :)2fn


代價: 截至2025年底, 重慶市政府負債1萬6千億:D

憑本事借嘅#hoho#


北京上海都一早超越香港好多年...唔知邊到
但Hi Auntie...樓價都仲係追唔到香港...加油啦


佢冇話乜嘢超越台北10年
可能指貪官數目呢O:-)


佢冇話乜嘢超越台北10年
可能指貪官數目呢O:-)

負債掛...[sosad]


北京上海都一早超越香港好多年...唔知邊到
但Hi Auntie...樓價都仲係追唔到香港...加油啦

我啲上海客都同我講,香港繁榮好多[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 8:42
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,102

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.