現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
中國考生針孔攝錄機入考場 全級700人重考
33 個回應
[???] 點作弊


點易就買到針孔攝錄機#adore#


點易就買到針孔攝錄機#adore#

唔係高科技, 唔使領牌照, 分分鐘又係 "淘寶大把"[sosad]


點易就買到針孔攝錄機#adore#

唔係高科技, 唔使領牌照, 分分鐘又係 "淘寶大把"[sosad]

遲些加埋ai 及由太空科技傳送答案回地球


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦

應該係強國人慣左出貓
大陸考試睇得好實 澳洲反而容易d

你估得悉尼一個人行為咩,
美國冇?英國冇?香港冇?
根本好多水份


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦

應該係強國人慣左出貓
大陸考試睇得好實 澳洲反而容易d

你估得悉尼一個人行為咩,
美國冇?英國冇?香港冇?
根本好多水份

全球同日舉辦嘅日本語能力試驗 (JLPT) 出咗事幾屆啦, 玩埋時差㖭
根本西戎喱能騙就騙


[???] 點作弊

無睇逃學威龍?


https://upload.hkgolden.media/comment/v4gxqvxn.sj4wtrkcbz2.fyswqrdumom.qcf.jpg


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 18:37
今天貼文總數: 444 | 累積文章數目: 7,502,251

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.