現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
無條件投降 日媒:中国重啟赴日旅行團 業者稱政府默許
65 個回應
Hixx(


唉,一多蝗就少咗去嘅樂趣:-(


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


都話咗,大陸呢d威嚇人哋嘅嘢,永遠都係得個樣頂一陣,俾人民打吓飛機,陣風過咗又當冇件事:o)


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]


躝啦


輸出黃禍[yipes]


咁可以比返多啲日本SHOW開未


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸文革思維,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老竇老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎勁,比香港人排擠,再跟老竇老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,融入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]


なるほど。


真人ddos攻擊[sosad]



五毛狗 弱智藍屍 徒手剝榴槤 咁樣詆譭佢同胞[sosad] :~(

下,係你同胞喎[sosad]

個個都知你係大陸仔,一邊力撐比亞迪,一邊恥笑比亞迪係大陸仔先用嘅垃圾,得你話自己唔仔咋喎。#bye#

美洲大陸:)


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]

我係加拿大長大的:)


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]

我係加拿大長大的:)


https://upload.hkgolden.media/comment/u1b3sna0.vldt0oqbs0h.wlgboejvhum.23h.jpg

米國人の公民を自称したドリアン君は嘘付きの者だけである。


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]

我係加拿大長大的:)


https://upload.hkgolden.media/comment/u1b3sna0.vldt0oqbs0h.wlgboejvhum.23h.jpg

米國人の公民を自称したドリアン君は嘘付きの者だけである。

同你上律師樓認證?:)


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]

我係加拿大長大的:)


https://upload.hkgolden.media/comment/u1b3sna0.vldt0oqbs0h.wlgboejvhum.23h.jpg

米國人の公民を自称したドリアン君は嘘付きの者だけである。

同你上律師樓認證?:)


最低限の投資でも弁護士のお母さんに許可されることがかかります。

誰でもドリアン君が弁護士のお母さんに養育された巨大なる赤ちゃんである事を知っています。


你叫班5毛手足情何以堪#ass#

:~(yup :~(yup :~(yup


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]

我係加拿大長大的:)


https://upload.hkgolden.media/comment/u1b3sna0.vldt0oqbs0h.wlgboejvhum.23h.jpg

米國人の公民を自称したドリアン君は嘘付きの者だけである。

同你上律師樓認證?:)


最低限の投資でも弁護士のお母さんに許可されることがかかります。

誰でもドリアン君が弁護士のお母さんに養育された巨大なる赤ちゃんである事を知っています。

我就6歲前全家都係美國,之後跟屋企人過左香港,我讀完個國際小學又全家移民去加拿大,我就歡迎高登仔同我上律師樓認證,如果我講既野全部屬實,你只要拎住張紙寫「我xxx(真名)+高登名,屈高登會員徒手剝榴槤,對唔住」,然後我幫你影相,你自己post上高登,所有律師費用由你比,玩唔玩?[369]


唔反日呀[369]

匯率比較吸引#good#


oh shit


唉,去日本旅遊要同班Hi Hi迫 #ng#


當地營商既中國人頂唔順,冇生意做

連支付寶都俾日本 cut 埋,制裁日本效果甚微。


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]


其實佢先係精日份子[sosad]
呢度已經有人示範緊, 果頭話自己唔渣比亞迪, 渣tesla, 轉頭就話比亞迪有幾好幾勁O:-)


中国人, 俾D骨氣, 學下你地既外長王毅
https://n.sinaimg.cn/translate/w494h322/20180308/dXer-fxpwyhv9956319.gif

但係條友自己都主修日文[banghead]


[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

人は笑わなくても

イヌも吠えたいです。

你有無聽過佢講日文?可能就係大陸仔品性
去到日本都只係學到半桶水,結果比日本仔排擠,心理有障礙,加埋大陸民革思為,所以特別癲狗
同隻榴槤狗一樣,佢老逗老媽咁幸苦來到香港,帶埋佢,點知佢傻的嗎9,比香港人排擠,再跟老逗老媽出國
但佢仍然又係一條廢柴,容入唔到,只識貶低自己人抬高自己,同小紅書D大陸走狗一好樣[sosad] [sosad]


其實佢先係精日份子[sosad]
呢度已經有人示範緊, 果頭話自己唔渣比亞迪, 渣tesla, 轉頭就話比亞迪有幾好幾勁O:-)

下,幾時有話byd勁,又老屈,同埋精日分子係解精神日本人,姐係唔係日本人但當自己日本人,好似黃絲咁就係精神美國人[sosad]


五毛: 噤嘅係 反唔反日呀~? 我好亂呀!?


早苗應該玩大D,話現時未有計劃放寬某國入境簽証,以避免治安問題惡化。


喂 又唔仇日喇[369] [369]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 8:16
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,102

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.