現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
「快樂蕃薯」被前員工踢爆鼠患成災 仲涉嫌請黑工做後廚
38 個回應
@咖哩狗請進


唔係黃店所以放任不處理#yup#


人人和平早排每日一巡O:-)


D老鼠多數都好乖,多數關左舖先出黎活動,識得d賣菜嘅話老鼠咬d瓜都係食晒一舊先食另一舊,所以都會放佢地一條生路,如果亂咁咬就死硬

養鼠防賊#yup# #yup# #yup#


好似之前個幾月前有人講過 但無開名
又再講多次?

等睇東張再講 [sosad]

大陸連鎖品牌,東張會唔會報呢?[sosad]


y?


食環好忙㗎,日日要去查某啲舖頭,邊得閒搞你啲大陸店,自求多福啦#no#


D老鼠多數都好乖,多數關左舖先出黎活動,識得d賣菜嘅話老鼠咬d瓜都係食晒一舊先食另一舊,所以都會放佢地一條生路,如果亂咁咬就死硬

養鼠防賊#yup# #yup# #yup#


希望菜檔老鼠教一教錢大媽既老鼠
唔好隻隻豬都爬上去咬:-(


快樂老鼠


First time? #hehe#


食環 唔關我事
入境 唔關我事


前排先有院友吹奏呢間嘢[sosad]

一望個架步都知內地野....同間咩向左走向右走德克炸雞一樣...

咁人地都無扮過唔係大陸野
佢宜啲其實個目的應該同蜜雪差唔多,都係想刷身分證

佢啲野個味道好過蜜雪冰城,但要減價先抵


食環 唔關我事
入境 唔關我事



哦!點解““善心小館”” 日日有不同政府部門上門 關佢哋事呀?_?


食環 唔關我事
入境 唔關我事



哦!點解““善心小館”” 日日有不同政府部門上門 關佢哋事呀?_?

https://upload.hkgolden.media/comment/anlntc3s.wotvk4u40pr.u3y55ta1jbt.bbp.jpg


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 8:31
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,102

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.