現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
蜜雪冰城個雞棚都要壽味,月賣1.67萬杯才夠頂租金
67 個回應
唔係Stop la
係已完成走資任務

似係落黎水人做franchise 跟手割韮菜


食屎。。。


每月要賣至少1.67萬杯果茶

一日賣 539 杯,一個鐘賣 23 杯


24h

值得一提的是,英偉達行政總裁黃仁勳早前到訪北京時,曾購買蜜雪冰城的蜜桃四季春,僅花費7元人民幣,而蜜雪冰城香港分店產品整體定價比內地貴約一倍。


瑞幸


開心
一開頭mk銀行中心勁多人塞住
依家收晒皮
起碼證明啲人傻唔晒


兆萬開咗分店,同埋加咗(兩次)價
要睇是但一間執勁咗之後咩款


咁係佢賣得平咋

若以蜜雪冰城招牌果茶蜜桃四季春一杯定價15元計算
大陸嚟講15蚊算唔平啦
貴無人飲

大把珍珠

喜茶 ..


因為佢 Cheap
如果轉飲蜜雪冰城會唔會比人笑 :D

叫萬歲又好似唔合識 :D


天仁都靜左,可能誠品死死地


以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己 [sosad]


大劣野就係咁


開頭係威係勢, 時間一耐就見真章[sosad]


[面積約613平方呎]係咪勁UP?

哩D鋪不嬲都豆腐䦞咁細, 點會咁向左走向右走大?


以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己 [sosad]

飲食可能最盡得5-10%利潤
果d旺區大鋪都係用嚟做宣傳賣franchise 先袋幾十萬經營費


平有向左走向右走用咩:o) 難飲到Hi Hi:o)


飲呢間野不如直接食屎 [sosad]


返大陸拜山坐車
個司機外省/本地都好
我都會話去香港玩
見到食肆係大陸都有既可以唔洗去
因為一定貴[sosad]


財技演完?


賺加盟商錢之麻:o)lm


洗白白


[面積約613平方呎]係咪勁UP?

哩D鋪不嬲都豆腐䦞咁細, 點會咁向左走向右走大?


上次沙田石門又係


垃圾化。學水//


1日賣500幾杯,應該唔難


有左對外投資新規後,大陸公司來香港走資應該會收斂D


其實間嘢嘅水準係點?


1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到


1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到



我咪日日都係要打咁多 雪糕漿 ~~~ [sosad] [sosad]


以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己 [sosad]

飲食可能最盡得5-10%利潤
果d旺區大鋪都係用嚟做宣傳賣franchise 先袋幾十萬經營費

同夾公仔一樣都係靠啲人發夢做老闆既錢[sosad]


1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到

500幾杯夠交租咋,都未計燈油蠟人工同食材成本[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 16:37
今天貼文總數: 420 | 累積文章數目: 7,502,227

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.