現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 上班台內。

跳至第

發起人
月入6萬失業劈價求2萬工遭狠拒 42歲港爸崩潰
51 個回應
唔結薰生仔咪冇煩躁:Ofn


中年人你無專業技術,會好難揾工,公司多數請後生,
請得中年人就係唔想訓練你,如果份工做一兩個月就上手,
公司一定請後生

所以中年大量賣菊花[sosad]cry


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

外買都峿請點算#ng#cry


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街


如果你本身無家庭,好少會單身買樓

任何人都唔應該覺得收入係老奉,你冇廿年儲備 真係唔好生仔 冇三十年儲備 就唔好買樓

供車果啲仲戇居,根本係蝕硬

根本full play先適合買瘤
借3O年綫,你保正有30年命先算[sosad]cry


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.

我嚟嚟去去淨係坐Toyota :-(

我只可以坐大比:~(fn


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

想問下開過下公司仔規模兩三個員工嗰啲點睇?
都幾多FD摺咗間公司出返去打工


後生有能力 愈跳愈上就可以
人到中年降級搵工就唔係咁易
Hi 請條靚番黎
資歷年紀經驗隨時仲高過阿頭 點搞啊
同埋就算有位 都比左內部人升先喇


失業五個月都仲生存到
其實唔容易:-(lm

發文嘅老細,根本幾個單位收緊租喇,返工只係為興趣咁架咋?
:) :) :)


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<


x 2


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<


x 2

飯可以唔食
雞唔可以唔叫:-(lm


酒樓洗碗揸加揸uber 3皮冇難道


暑假就到
人事顧問又開工了


我係老細都唔會請啦下話
都99%肯定只會係騎牛搵馬:)


直接自閹啦


揾咁少都生


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.

我嚟嚟去去淨係坐Toyota :-(


我坐歐洲車,雙層的[slick]


睇下奴供處d工
平均都係萬5左右ja ma


月入6萬揾唔返6萬原因係乜


透過 HKG Web 分享一則貼文:【時事台】消息人士:政府擬將輸入外勞確立為長遠勞工政策
https://forum.hkgolden.com/thread/8060232/page/1


答案: 點解唔去做差人?


月入6萬揾唔返6萬原因係乜

果行收咗皮囉


面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦


所有唔係投胎達人嘅人類, 3 字頭全部要有呢個心理準備
呢個就係超級渦卷大法


面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦

上邊啲4字頭無人請個班人其實點過?

正常呢個歲數係家庭支柱

成家人jump?


面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦

上邊啲4字頭無人請個班人其實點過?

正常呢個歲數係家庭支柱

成家人jump?

https://image.hkhl.hk/f/640p0/0x0/100/none/99a869cc8b511447e1747307481baa9f/2025-04/20250424_life___si.png

不解釋


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 27/6/2026 3:57
今天貼文總數: 365 | 累積文章數目: 7,503,597

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.