我過去 3 年睇左唔少 CV
發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間
依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工
我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪
我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」