現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 上班台內。

跳至第

發起人
月入6萬失業劈價求2萬工遭狠拒 42歲港爸崩潰
51 個回應
Siri !

https://upload.hkgolden.media/comment/razrv3hr.2rrfmxtbeko.pzthkpcaivx.f0h.png

一名42歲的失業港爸在網上發文,鉅細無遺地剖白自己失業五個月以來的辛酸史與內心掙扎,引發網民極大迴響,他由昔日月入五、六萬元的風光,跌至如今連劈價至兩萬多元的基層工作都「求之不得」,他透露了在面試時被恨拒的情況,字裡行間充滿了絕望與無力感,甚至心酸地說:「喺個仔面前完全係一個負面嘅教材!」
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/13be6523e918d80726b1bb52f775d50d/2026-06/2026-06-16_081857_.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/a4919a702e219b49298f571688e69a9f/2026-06/2026-06-16_081922.png

這位港爸在帖文中崩潰表示,自己目前42歲,已經待業了整整五個月,他憶述以往的風光:「之前人工五萬幾,六萬蚊」,但殘酷的現實是「而家搵份兩萬幾蚊嘅人工都搵唔到」。他透露自己毫不懈怠,已經狂「send 咗50份CV」,但見工機會「都係得個四、五份」。

長時間的待業與不斷的被拒絕,令他心情直插谷底,甚至出現了嚴重的社交退縮,直言自己「極度唔想面對朋友,亦都唔想出門口,朋友搵我,都唔想理,想收埋自己!負面情緒爆晒燈!」
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/204cec805a62b58f2610752a278f1e0b/2026-06/2026-06-16_081930.png

在與網民的後續交流中,他進一步吐露了這種自我封閉背後的苦衷,坦言並非一開始就放棄社交,起初也有嘗試靠人脈自救:「我都有問身邊啲朋友有冇工介紹,但係佢哋話真係好靜。」面對朋友同樣無能為力,加上自身狀態極差,他最終選擇了逃避:「我都費事令到自己啲負面情緒影響佢哋,所以都少咗同佢哋接觸。」
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/2fcde595807da25557be146b00d71bfc/2026-06/2026-06-16_081941.png

崩潰嘆「係個仔負面教材」!劈價求職遭面試官殘酷理由狠拒
最令他感到痛苦的,是這份無力感對家庭的打擊,作為人父,他深感自責,慨嘆自己「喺個仔面前完全係一個負面嘅教材」,更坦言「好清楚知道再係咁,可能另一半都可能頂唔順」。為了解救這場家庭與人生的危機,他決定放下身段,委曲求全去應徵低一級的職位,怎料卻換來更殘酷的現實。

港爸表示,面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

痛定思痛欲「洗底」刪去7年履歷:「根本上唔畀機會我呢一輩嘅人」
這讓他無奈感嘆,並非自己不肯做低薪工作,而是「人地根本上好似唔畀機會我呢一輩嘅人」,他在回應網民安慰時,更直認自己正身處一個「高不成低不就」的尷尬死局。
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/c047b1009d80e29e463227024e60008c/2026-06/2026-06-16_081909.png


#good2#10    #bad#1  
標籤:
面對看似毫無出路的困境,他甚至萌生了極端且令人心酸的想法,向網民請教:「Last份工做咗7-8 年,我真係有諗過不如唔好寫落CV度,當真空咗嗰段時間,睇吓會唔會易搵工啲。」

網民分享中年失業悲局:連麵包舖都唔請
帖文引發極大迴響,海量的溫暖打氣留言湧入,有網民直指小朋友的快樂並非建立在金錢之上:「其實仔仔唔需要一個月入五萬嘅老豆,而係需要一個跌低咗仲識笑嘅老豆呢。」

不少中年失業的過來人紛紛分享自己跌落谷底再反彈的經歷,有網民憶述自己曾在跨國公司做管理層,月薪高達八萬多,突然被裁後失業了八個月,最終也要降低要求接受五萬多元的本地公司職位,但失業期間卻贏得了每天接送兒子放學、陪伴溫習的寶貴時光。

有網民更分享自己曾瘋狂寄出過千份CV皆石沉大海,甚至連去麵包舖見時薪工都被拒絕,那種被世界遺棄的感覺確實非筆墨能形容。有過來人亦分享自己年薪曾達七萬元,移民後也要由洗廁所做起,最終憑毅力考牌重回本行。
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/39b8d0a626c33e07b2f50a5cf6b47b58/2026-06/2026-06-16_081954.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/6407e8f84aafc0bdcdba03f964865ddf/2026-06/2026-06-16_081958.png

職場老手勸勿洗底 教路中高層轉型自救
許多職場老手級的網民亦留言指出市場的殘酷真相,直指現時大環境下,企業對高薪職位需求大減,聘用高資歷人士做基層工作又怕對方「騎牛搵馬」做不長。他們又建議樓主千萬不要抹去7至8年的寶貴經驗,反而可以準備多一份「資歷普通」的履歷表,並加上自我介紹表明心跡,解釋為何願意「降級」以釋除僱主疑慮。
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/20bab79a3f612a9a522cec11783f0f0f/2026-06/2026-06-16_082009.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/c9a82df742c0e45207ce7225c5c5ac2f/2026-06/2026-06-16_082021.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/4982a835c0696ebd69e91e77566e4b31/2026-06/2026-06-16_082025.png


不少網民亦鼓勵樓主改變固有的打工模式,例如轉型做自由工作者、進修人工智能(AI)等新興技能,甚至先從事保安、餐飲或外賣行業,以「能屈能伸」的心態先解決現金流問題。
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/e3751dc8c57fe7a44be663374c547deb/2026-06/2026-06-16_082004.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/323639a07941b6f988bf3916975ed008/2026-06/2026-06-16_082032.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/3aa9a47454e05980b92f64809f4a974a/2026-06/2026-06-16_082037.png

事主最新回應!行山散心悟透人生:香港依然好靚...
面對網民們的鼓勵與真誠分享,樓主在翌日再度發文回應,表示自己完全意想不到會有這麼多人有同感,他感謝大眾的支持,並聽從了部分建議,踏出家門走到昔日熟悉的行山徑散心。他感觸地寫下:「今日去咗行山,一樣係以前條路,香港仍然好靚,但可惜感覺大不相同。」
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/d80fa4a0cdcaeeb47d334771def467b7/2026-06/2026-06-16_082016.png
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/lr/sthl/eb230a765705f94f77f450076c50783f/2026-06/2026-06-16_082046.png

來源:tthomas__ho@Threads

O:-)lm


我最近為左請個人工 20k ~ 29k 既下屬, 睇左 200 份 CV

混入左好多唔啱用既 CV

好似依個 Case 咁, 中年搵開 60K , 睇佢以前啲職位名 , 做開經理級既

又點會叫佢嚟 in 啫 ?


中年人你無專業技術,會好難揾工,公司多數請後生,
請得中年人就係唔想訓練你,如果份工做一兩個月就上手,
公司一定請後生


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞


我最近為左請個人工 20k ~ 29k 既下屬, 睇左 200 份 CV

混入左好多唔啱用既 CV

好似依個 Case 咁, 中年搵開 60K , 睇佢以前啲職位名 , 做開經理級既

又點會叫佢嚟 in 啫 ?

一般呢啲一係做開b2b sales一係做經理


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

你見公司無錢賺就好走,年紀越大,越難揾工,廢時做幾年就要揾工


失業五個月都仲生存到
其實唔容易:-(lm


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工


未必要盡力,睇運氣


其實我工作內容辛苦戈時
想間公司快向左走向右走啲炒我

但真係炒,應該都後悔啦
都唔知做乜工[sosad]


失業五個月都仲生存到
其實唔容易:-(lm

你十幾廿萬一個月,又笑窮向左走向右走xx(


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街

可能似強國巴打果類人,大把錢喺手,不過唔想供斷,啲錢擺喺自己度好過還晒俾銀行[sosad]


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。


做乜工又唔講,係咪做蘋果?


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.


呢類ai文
有幾難作?:o)


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街


如果你本身無家庭,好少會單身買樓


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街


如果你本身無家庭,好少會單身買樓

任何人都唔應該覺得收入係老奉,你冇廿年儲備 真係唔好生仔 冇三十年儲備 就唔好買樓

供車果啲仲戇居,根本係蝕硬


考警chak囉


我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.

我嚟嚟去去淨係坐Toyota :-(


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街


如果你本身無家庭,好少會單身買樓

任何人都唔應該覺得收入係老奉,你冇廿年儲備 真係唔好生仔 冇三十年儲備 就唔好買樓

供車果啲仲戇居,根本係蝕硬


冇四十年就唔好退休
因為一個人退休要710萬
#yup# #yup# #yup# #yup#


關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就亞太區有一天成為亞太區得街

可能似強國巴打果類人,大把錢喺手,不過唔想供斷,啲錢擺喺自己度好過還晒俾銀行[sosad]

如果你覺得有升無跌,還息唔還本都得添


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 27/6/2026 4:48
今天貼文總數: 365 | 累積文章數目: 7,503,597

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.