現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
40歲以上速剪$10
21 個回應
‌‌東京熱

https://upload.hkgolden.media/comment/rxn31x52.yvlcfc3gjs4.25aaqgwhfa0.ysn.jpg


#good2#2    #bad#5  
標籤:
$10 抵剪


40就老人,睇嚟20就步入中年


40就老人,睇嚟20就步入中年

大陸元素表差唔多了:)2fn


40就老人,睇嚟20就步入中年

35歲華為就唔請, 合理


40就老人,睇嚟20就步入中年

35歲華為就唔請, 合理

35歲就搵唔到工,仲要捱5年至剪到平髮,慘


7折


$10 冇要求了


https://upload.hkgolden.media/comment/do2qbten.3mjcwou1n23.3k3or0kwnwi.kpc.jpg


全套100?

[sosad] [sosad]


https://hk.on.cc/cnt/news/20190114/photo/bkn-20190114085718424-0114_00822_001_01p.jpg?20190115050723


40就老人,睇嚟20就步入中年

35歲華為就唔請, 合理

35歲就搵唔到工,仲要捱5年至剪到平髮,慘

儲5年先剪,抵[bomb]


入面灰衫係高登叔?[sosad]


40歲以上老人[sosad]
北佬[sosad]


就快老人。。。:-(


人地大陸40歲已經有長者優惠
香港仲咁落後xx( xx( xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/do2qbten.3mjcwou1n23.3k3or0kwnwi.kpc.jpg

耳仔呢


抵剪,可能個師傅都係為興趣而剪


$8 我刀大陸剪過,湖南仔理髮學校,不過係坐在路邊剪...快令正


您夠///


https://upload.hkgolden.media/comment/do2qbten.3mjcwou1n23.3k3or0kwnwi.kpc.jpg

耳仔呢

剪埋[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq


https://upload.hkgolden.media/comment/do2qbten.3mjcwou1n23.3k3or0kwnwi.kpc.jpg

耳仔呢

剪埋[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq

唔怪之睇到幅圖覺得好恐怖


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 13:04
今天貼文總數: 360 | 累積文章數目: 7,502,167

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.