現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
​西九文化區多場地7.1起設自助捐款機 推動文藝發展及育才
39 個回應
洗白錢新方法


乞兒


都係嗰句啦,政府開咁向左走向右走多職位,個向左走向右走個幾十萬人工一個月,你依家扮窮同市民乞錢?

我捐Auntie個臭閪呀,攞市民啲捐款嚟加人工:o)

再嘈就拎埋你交d 稅去補貼文化中心:)2fn


康文署搞文藝都賺唔到錢
西九咁大洗就更加唔洗講[sosad]


應該係連裝機嘅錢都收唔返


電子乞衣:o)


好先進呀
世界第一 #yup#


有冇得退稅先


公墓園有得加薪,我冇O:-)


其實整啲紀念品盲盒機賣錢好過啦


電子乞衣:o)

唐牛tone 咪即係乞食


問題浮面了


[quote]https://upload.hkgolden.media/comment/cdvwfn15.ltambjms2hm.lump3isaslv.ykw.jpg


倒錢落海#ass#


部機+個系統既錢有無可能返本?[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 11:58
今天貼文總數: 347 | 累積文章數目: 7,502,154

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.