現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
中國未來5年投資2萬億建全國數據中心 八成技術用華為 趕走Nvidia
37 個回應
豆汁黃飲埋豆汁都冇用
下次會唔會食屎


2萬億夠唔夠香港政府十年出比公務員既退休金

一年500億 十年都係5000億姐O:-)


2成係核心技術(用 N卡) ,其餘8成係周邊無關痛癢既技術(用 H卡) 。。。


到時全國hand機都係全體性O:-)


強國最勁粒gpu實際做野有老黃30%水準未[sosad]

又係以量取勝囉。

用地方空間換製程差距#good#


3d晶餅,24nm疊3層等於7nm 1層:D


強國最勁粒gpu實際做野有老黃30%水準未[sosad]

又係以量取勝囉。

用地方空間換製程差距#good#


3d晶餅,24nm疊3層等於7nm 1層:D

老黃都有3d封裝


強國最勁粒gpu實際做野有老黃30%水準未[sosad]

打開機門,裡面既gpu都係nivdia amd[sosad]

強国大外宣都信??


繼續印$,一百套同號?


2萬億夠唔夠香港政府十年出比公務員既退休金

一年500億 十年都係5000億姐O:-)

2萬億夠吾夠攪國安呀


強國最勁粒gpu實際做野有老黃30%水準未[sosad]

又係以量取勝囉。

用地方空間換製程差距#good#


3d晶餅,24nm疊3層等於7nm 1層:D

到時打直個數要3nm,3層3nm,又得唔得


之前已經有人話, 華為無啦啦勁 up 出黎既韜定律, 係用黎老點阿爺揼錢比佢地, 華為搞得掂 d 晶片架, 唔好買 N 記喇.

結果阿爺真係信.

事實係冇得唔信,明知佢吹水都要信。如果唔係就會冇理由郁啲錢全部人都冇著數冇得落自己袋。

咁華為真係做到啲新電話係聲稱用7nm製程.冇得唔信


8年前台積電已經做到量產7nm, 習大大都深信比人落後5-8年.



[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm


強國最勁粒gpu實際做野有老黃30%水準未[sosad]

又係以量取勝囉。

用地方空間換製程差距#good#


3d晶餅,24nm疊3層等於7nm 1層:D

到時打直個數要3nm,3層3nm,又得唔得


日本Rapidus已在2025年7月完成2nm的製程

據聞準備在2026年上旬開始量產2nm的晶片


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 16:07
今天貼文總數: 420 | 累積文章數目: 7,502,227

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.