現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
指劍星:血雨新女角太過童顏 西方網民質疑未成年 亞洲粉絲反擊
90 個回應
西豬女權內心深處妒忌亞洲女性生得比佢地年輕
西豬女權一到年紀就變大媽款


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味

雌小鬼一定要係串咀,暫時睇唔到個味有呢個傾向


TLOU2 14歲搞女同就得:o) :o) :o)


西方都係睇返黑鬼力架嘅醜人魚、黑雪公主啦:D


覺得未來買劍星2要強制實名認證 極危險


搞完ai就想搞遊戲
lgbt兒童變性佢地最buy
遊戲有莉莉唔得, 但現實可以兒童變性+包頭佬強網無罪
講一套做一套, 不斷逼害毒向左走向右走
之前搞完ai依家又搞遊戲

得啖笑啦, 歐豬 d game 兩個未成年玩 french kiss 你仲可以控制條脷了黎了去, 人地 IGN 話好向左走向右走創新大膽呀

歐美左向左走向右走仇恨亞洲唔係因為個主角未成年, 佢地係老屈你個主角未成年先可以合理化自己既仇恨

都係果句, 而家歐美人種比蛔蝻真正男殺女姦, 當街斬頭, 係自己攞黎, 唔洗可憐.


鬼婆無果種身材同樣,悲哀
劍星第一代我都係麻麻地,樣未合我要求。呢一代樣好左,打法又好左,而且係致敬我最中意的角色,銃夢加里


劍星新作因女主幼態臉再度爆發政確爭議!Asmongold不滿伊薇設計而慘遭玩家炎上?韓國Shift Up團隊新作【劍星 血雨 Stellar Blade Blood Rain】的爭議事件
https://www.youtube.com/watch?v=YWLKfkfkf8A

Asmon, just take the L.[sosad]



assman前度係亞洲人
比條女傷得深搞到對所有東亞文化都有股恨意
次次同東亞野有關都上曬頭

唔係好同意
佢成日都讚亞洲人整啲game好


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味

雌小鬼一定要係串咀,暫時睇唔到個味有呢個傾向

近年最紅嘅雌小鬼應該係斷頭台阿烏拉[sosad]


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味

雌小鬼一定要係串咀,暫時睇唔到個味有呢個傾向

近年最紅嘅雌小鬼應該係斷頭台阿烏拉[sosad]

我仲停留係水星魔女[sosad] [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/ihguaiag.1sfftakjg4a.xjaqbnzwdfr.hkb.jpg


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味

雌小鬼一定要係串咀,暫時睇唔到個味有呢個傾向

近年最紅嘅雌小鬼應該係斷頭台阿烏拉[sosad]

我仲停留係水星魔女[sosad] [sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/ihguaiag.1sfftakjg4a.xjaqbnzwdfr.hkb.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/f0t4jzf1.3aiujmmdoe1.uyfkh0s212e.5kb.jpg
出場兩集
人氣重高過主角[sosad]


算唔算雌小鬼[sosad]

乜唔係 <巴渣串咀> + <死妹釘/蘿莉> 先叫mesugaki?[sosad]

Evie偏近tomboy/王子系, 類似《奇諾之旅》奇諾 or 《美少女戰士》天王遙
#個人意見


tomboy 加 雌小鬼味

雌小鬼一定要係串咀,暫時睇唔到個味有呢個傾向

近年最紅嘅雌小鬼應該係斷頭台阿烏拉[sosad]

但上網見過有KOL打千字文話佢唔係雌小鬼[sosad]
佢就算外型唔100%係,其他指標都中晒
過份自信、嘲諷對手、雌小鬼bad end、有求饒


https://upload.hkgolden.media/comment/ichjy5mk.m0z2zdqgywp.w3ox5ytkfsl.a1c.jpg

[bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm


劍星新作因女主幼態臉再度爆發政確爭議!Asmongold不滿伊薇設計而慘遭玩家炎上?韓國Shift Up團隊新作【劍星 血雨 Stellar Blade Blood Rain】的爭議事件
https://www.youtube.com/watch?v=YWLKfkfkf8A

Asmon, just take the L.[sosad]



assman前度係亞洲人
比條女傷得深搞到對所有東亞文化都有股恨意
次次同東亞野有關都上曬頭

唔係好同意
佢成日都讚亞洲人整啲game好



但驚以外嘅東亞野就充滿偏見
特別對idol文化極度痛恨


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 11:00
今天貼文總數: 338 | 累積文章數目: 7,502,145

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.