現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 體育台內。

跳至第

發起人
[ARSENAL FOREVER] 阿仙奴球迷討論區 MDCLXXIX
191 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/jvr5n2sr.iqoddqnohv5.1mvyvvgopo2.bbu.jpg

頭幾場已經唔容易:o)4lm

頭五場攞唔攞到六分xx( xx(


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large

要補強是咪應該世界盃前?
想買嘅打起左又要食炒價


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large

要補強是咪應該世界盃前?
想買嘅打起左又要食炒價

賣方唔係咁諗。冇乜表現原價賣,有表現就再賣貴啲:o) :o)


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large

要補強是咪應該世界盃前?
想買嘅打起左又要食炒價

賣方唔係咁諗。冇乜表現原價賣,有表現就再賣貴啲:o) :o)

買方見冇乜表現應該唔買:o)4lm


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large

要補強是咪應該世界盃前?
想買嘅打起左又要食炒價

賣方唔係咁諗。冇乜表現原價賣,有表現就再賣貴啲:o) :o)

買方見冇乜表現應該唔買:o)4lm

真 見你廢可以慳返


https://pbs.twimg.com/media/HLKksBhWUAAgdc_?format=jpg&name=large

要補強是咪應該世界盃前?
想買嘅打起左又要食炒價

賣方唔係咁諗。冇乜表現原價賣,有表現就再賣貴啲:o) :o)

買方見冇乜表現應該唔買:o)4lm

真 見你廢可以慳返

今年做的全部都會係大交易 無得急


耶迪斯 超級水貨


耶迪斯 超級水貨

喺咪獌買?幾錢交易#hehe#


耶迪斯 超級水貨

喺咪獌買?幾錢交易#hehe#

分組賽出局,唔慌賣得貴:o) :o)


耶迪斯 超級水貨

喺咪獌買?幾錢交易#hehe#

分組賽出局,唔慌賣得貴:o) :o)

祖記話係非賣品黎


喺日本好少wifi, 睇唔到世界盃:-(lm :-(lm


喺日本好少wifi, 睇唔到世界盃:-(lm :-(lm

世界梗係去美國睇啦:o) :o)


喺日本好少wifi, 睇唔到世界盃:-(lm :-(lm

世界梗係去美國睇啦:o) :o)

世界盃


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?

好似話買摩洛哥嗰個


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?

好似話買摩洛哥嗰個

放唔放到耶蘇先?


話時話懷斯又係背傷之前又傷住踢,上場杜曹要換佢出嚟可能英格蘭軍醫有發現


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?

好似話買摩洛哥嗰個

放唔放到耶蘇先?

耶蘇唔係話想一直留阿仙奴咩?其實我廠個名額未爆就唔洗一定趕人走既


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?

好似話買摩洛哥嗰個

放唔放到耶蘇先?

耶蘇唔係話想一直留阿仙奴咩?其實我廠個名額未爆就唔洗一定趕人走既

人工極高,坐多過踢,佢一定要走。要留都留托沙同白賓。托沙平買,人工唔高,就算完約free走都乜損失。White人工唔高,又踢得中堅,做後備一流:o) :o)


https://upload.hkgolden.media/comment/g3g0kx0c.0gs1i4wz4o2.kmu1f4soofj.k3m.jpg
我哋有冇機會買倒依個同懷斯輪換?

好似話買摩洛哥嗰個

放唔放到耶蘇先?

耶蘇唔係話想一直留阿仙奴咩?其實我廠個名額未爆就唔洗一定趕人走既

人工極高,坐多過踢,佢一定要走。要留都留托沙同白賓。托沙平買,人工唔高,就算完約free走都乜損失。White人工唔高,又踢得中堅,做後備一流:o) :o)

咁真係耶穌都留唔住#bye#


https://pbs.twimg.com/media/HLQ8piLXMAAVXwm?format=jpg&name=mehim


isak廢到[sosad]


中後防廢到喊


象牙海岸出Pepe!


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 6:13
今天貼文總數: 312 | 累積文章數目: 7,502,939

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.