現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 體育台內。

跳至第

發起人
[ARSENAL FOREVER] 阿仙奴球迷討論區 MDCLXXIX
191 個回應
D友成日講阿仙奴乜乜物物
其實咪就係西班牙的打法
你有D友特別勁, 咪踢得勁


D友成日講阿仙奴乜乜物物
其實咪就係西班牙的打法
你有D友特別勁, 咪踢得勁

其實哥帥都出名悶啦 唔明鏝城友有咩資格講[sosad]


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]

唔出Raya先最奇:o) :o)


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]

唔出Raya先最奇:o) :o)

龍門用開一個好地地好難會換


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]

唔出Raya先最奇:o) :o)

龍門用開一個好地地好難會換

意思係Raya咁fit都冇正選:o)


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]

唔出Raya先最奇:o) :o)

龍門用開一個好地地好難會換

西蒙今年西甲數據跌得好西利


西班牙一隻阿狗都唔用 抵啦假波狗[sosad]

下半場出咗美連奴啦[sosad] 都有幾腳中龍射門[sosad] [sosad]

唔出Raya先最奇:o) :o)

龍門用開一個好地地好難會換

意思係Raya咁fit都冇正選:o)

好似之前巴西咁,都係用死艾利臣


美欺重好勁:o) :o)


美欺重好勁:o) :o)

美職慳住踢


美欺重好勁:o) :o)

美職慳住踢

第一場已經平咗高路斯最多決賽週16個入球紀錄[shocking] [shocking]


美欺重好勁:o) :o)

美職慳住踢

第一場已經平咗高路斯最多決賽週16個入球紀錄[shocking] [shocking]

呢場瘋狂餵波
最後一屆 就算衛冕失敗都要幫美斯破紀錄


美欺重好勁:o) :o)

美職慳住踢

第一場已經平咗高路斯最多決賽週16個入球紀錄[shocking] [shocking]

呢場瘋狂餵波
最後一屆 就算衛冕失敗都要幫美斯破紀錄

美斯朋友隊


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]

喺背脊有傷患,可能見唔影響踢波就頂埋世界杯,已經講咗開季頭幾個月唔會有沙列巴


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]

喺背脊有傷患,可能見唔影響踢波就頂埋世界杯,已經講咗開季頭幾個月唔會有沙列巴

咁下季咪玩向左走向右走完[sosad] [sosad]


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]

喺背脊有傷患,可能見唔影響踢波就頂埋世界杯,已經講咗開季頭幾個月唔會有沙列巴

咁下季咪玩向左走向右走完[sosad] [sosad]

有摩斯基拉#yup#lm


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]

喺背脊有傷患,可能見唔影響踢波就頂埋世界杯,已經講咗開季頭幾個月唔會有沙列巴

咁下季咪玩向左走向右走完[sosad] [sosad]

有摩斯基拉#yup#lm

White留低囉,反正佢自己都話鍾意踢中間多過踢閘:o) :o)


之前又話Saliba帶傷踢歐冠決賽,又話退隊要做手術根治傷患,但噚晚見到佢踢正選xx( xx(

呢段文字應該係講 Timber

阿木就一定係,唔佢都係喎[sosad] [sosad]

喺背脊有傷患,可能見唔影響踢波就頂埋世界杯,已經講咗開季頭幾個月唔會有沙列巴

咁下季咪玩向左走向右走完[sosad] [sosad]

其實踢完世界盃下季季初都可以預計隊隊都小幾個主力


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 6:13
今天貼文總數: 312 | 累積文章數目: 7,502,939

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.