現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
其實而家香港人仲有無 "資格" 為將來打算?
43 個回應
有錢唔憂柴憂米𠴱班咪有資格
政府淨係識搞國安,民生有邊樣搞得掂?一般人而家有份工冇比人炒都叫好彩,同佢哋講將來?[sosad]


半上岸 隨時去敦煌退休


問得出呢d問題多數廢人黎[sosad]


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇



所有不幸都係自己依一代完就夠
仲去生果堆真係痴向左走向右走線xx(


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇



喂,同一班人嚟咖!


https://upload.hkgolden.media/comment/eqa3d3yf.qs2q53sqgc2.4awrojdzemj.tdj.gif
https://i.postimg.cc/y8QgVqHG/xin-zheng-fu.gif


無, 50 60 70 後 透支完 XG
個個拎住8 位數資產 走佬賣港

留返依個地獄畀 80 90 後 00 後去 suffer


唔向左走向右走再用 「香港」 依個名 , 唔好影響自己心目中 「香港」依個已死去既老地方 既珍貴回憶

#yup3#fn 香港係英籍香港 永遠只有一個:-(lmfn

你班死大陸佬唔好係度強姦沾污曾經嘅香港 Hi Auntie#ng#fn [fuck2]fn


無, 50 60 70 後 透支完 XG
個個拎住8 位數資產 走佬賣港

留返依個地獄畀 80 90 後 00 後去 suffer


唔向左走向右走再用 「香港」 依個名 , 唔好影響自己心目中 「香港」依個已死去既老地方 既珍貴回憶

#yup3#fn 香港係英籍香港 永遠只有一個:-(lmfn

你班死大陸佬唔好係度強姦沾污曾經嘅香港 Hi Auntie#ng#fn [fuck2]fn

中国 xiang gang!!!
#yup#lm #yup#lm #yup#lm


全世界都無
世界劇變中
一年都嫌太長
估嚟都嘥勁氣


#yup#lm #yup#lm #yup#lm


美麗新XIANG GANG

但是旺角可能要換換名字:-(


為自己將來

不是為香港將來


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇


嚴謹啲呢班只係佢地認可嘅韭菜,自己友呢個term太抬舉佢地嘞。

如果個問題年半前問宏福苑死咗個半歲女嘅老母,我諗佢一定答你作為奉公守法嘅順民,喺香港嘅前途一定一片光明。如果而家問佢我就唔知佢點答嘞。


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇


嚴謹啲呢班只係佢地認可嘅韭菜,自己友呢個term太抬舉佢地嘞。

如果個問題年半前問宏福苑死咗個半歲女嘅老母,我諗佢一定答你作為奉公守法嘅順民,喺香港嘅前途一定一片光明。如果而家問佢我就唔知佢點答嘞。

對佢地黎講有邊個唔係韭菜..... 我只係單純由民族認同角度出發去定義佢地個自己友[sosad]


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇


嚴謹啲呢班只係佢地認可嘅韭菜,自己友呢個term太抬舉佢地嘞。

如果個問題年半前問宏福苑死咗個半歲女嘅老母,我諗佢一定答你作為奉公守法嘅順民,喺香港嘅前途一定一片光明。如果而家問佢我就唔知佢點答嘞。

對佢地黎講有邊個唔係韭菜..... 我只係單純由民族認同角度出發去定義佢地個自己友[sosad]


體制內嘅唔係,人地連食嘅都有特別供給、內部食堂。
https://www.youtube.com/watch?v=LammXhqhqZ8


體制內嘅唔係,人地連食嘅都有特別供給、內部食堂。
https://www.youtube.com/watch?v=LammXhqhqZ8


我都想做趙家人:~(


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇


嚴謹啲呢班只係佢地認可嘅韭菜,自己友呢個term太抬舉佢地嘞。

如果個問題年半前問宏福苑死咗個半歲女嘅老母,我諗佢一定答你作為奉公守法嘅順民,喺香港嘅前途一定一片光明。如果而家問佢我就唔知佢點答嘞。

對佢地黎講有邊個唔係韭菜..... 我只係單純由民族認同角度出發去定義佢地個自己友[sosad]


體制內嘅唔係,人地連食嘅都有特別供給、內部食堂。
https://www.youtube.com/watch?v=LammXhqhqZ8


以前出差去國企大樓, 食過一次佢地飯堂, 真心係唔錯. 但果時係唔洗比錢, d人自己入去係包左伙食. 不過食果d野我諗未算得上係特供

反而佢地比左間房我坐做野, 又送左d生果比我食. 我好肯定講d 士多啤梨好食過日本果d. 而出面係落緊雪當時. 我食到我人生中最好食既生果. 就連最簡單既橙, 甜酸度都係岩岩好. 我果陣冇特別諗太多, 後來諗番先醒起係特供野.


Ol無


乖乖做白手套:Dlm #ng#lm #hehe#lm #hehe#lm #hehe#lm


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 15:08
今天貼文總數: 402 | 累積文章數目: 7,502,209

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.