準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑
再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’
依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己
兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇