現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
試伏post 174
908 個回應
https://zh.wikipedia.org/zh-cn/%E6%B3%B0%E5%BC%8F%E5%A5%B6%E8%8C%B6


奶茶味


https://zh.wikipedia.org/zh-cn/%E6%B3%B0%E5%BC%8F%E5%A5%B6%E8%8C%B6


奶茶味

嚴格來講唔算奶茶味,泰茶隻味算獨特


https://zh.wikipedia.org/zh-cn/%E6%B3%B0%E5%BC%8F%E5%A5%B6%E8%8C%B6


奶茶味

:-(

咁..不如紅豆……話時話..香港出過綠豆雪條..幾好食..不過比鳳仙打死咗...80年代D雪條真係..競爭好勁..我印象中幾個月就有新貨..

https://cdn.hk01.com/di/media/images/cis/5de8c10dc0c9dc116d9c229b.jpg/li5qXYeifh7UIP3ecPdg3uUoC8bw5C-SaDIHGGgyBxg
當年
阿波羅vs牛奶公司..真係世紀魔幻級..然後嘉頓又參戰...再之後7-11又參戰..https://upload.hkgolden.media/comment/eagjzes2.5sxjijb25mf.ojwhyw5ckp5.emy.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/k1v0pv5c.ect0kg40ufy.o3aolkvwkve.ohe.jpg
雀巢好早出戰..不過早期戰..佢唔聲唔聲..低調最後出期係霸者地位..
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQKXDRfV039XoRcAzQZkIU7BITpyUXWKQGc0n0p4BjIw1fQM6AeobaIjNH&s=10
懶...如果認真要開post可能要寫7326個字..算!

https://upload.hkgolden.media/comment/cpw4io4b.lk1a4qejfmh.wpzy4vpjd1k.bgg.jpg

然後O記都曾經參戰出過幾款..不過已經係雪條大戰尾聲..
https://upload.hkgolden.media/comment/s5fk02fb.eykhp2cspdc.lpa0yyt1wiq.kqt.jpg
禮記又有幾多人食過呢..澳門過江龍..曾經踩過香港..秒Stop la[sosad]

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-448137-front-prodcat.jpg
明治..80年代至90年代想踩入香港雪條界..好快Stop la..

..唔寫啦..留D位俾大家回憶吓..


..好多圖出唔到..最憎:-[

限upload ..#fire#


上次翻香港買唔到笨nana


上次翻香港買唔到笨nana

..下次再搵...


角10棒都小學回憶
仲有元祿,歡樂天地...


角10棒都小學回憶
仲有元祿,歡樂天地...

完全唔識[banghead]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 11:34
今天貼文總數: 375 | 累積文章數目: 7,503,002

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.