https://zh.wikipedia.org/zh-cn/%E6%B3%B0%E5%BC%8F%E5%A5%B6%E8%8C%B6
奶茶味
咁..不如紅豆……話時話..香港出過綠豆雪條..幾好食..不過比鳳仙打死咗...80年代D雪條真係..競爭好勁..我印象中幾個月就有新貨..

當年
阿波羅vs牛奶公司..真係世紀魔幻級..然後嘉頓又參戰...再之後7-11又參戰..


雀巢好早出戰..不過早期戰..佢唔聲唔聲..低調最後出期係霸者地位..

懶...如果認真要開post可能要寫7326個字..算!

然後O記都曾經參戰出過幾款..不過已經係雪條大戰尾聲..

禮記又有幾多人食過呢..澳門過江龍..曾經踩過香港..秒Stop la

明治..80年代至90年代想踩入香港雪條界..好快Stop la..
..唔寫啦..留D位俾大家回憶吓..