現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
試伏post 174
906 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/3led5fph.p4x4e04nvhg.gsvejudl0hg.iuu.jpg

小病套餐
奇奇怪怪,個三文治,
熱又唔係,凍又唔係
都唔知舖內整定定工場交貨


個碟人地焗pie用 平野

https://www.walmart.com/ip/Pyrex-Easy-Grab-9-5-Glass-Pie-Plate/19306161

米同香港差唔多 咩米都有 西班牙 印度米硬d 我係普通白米然後隔夜炒底再焗


https://upload.hkgolden.media/comment/emxmhfhb.q0rlwxwcziz.5awj4jqmi0m.3ao.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/s3dtdzdi.5a4ciotxrv2.efbp1odfs1h.ot0.jpg
餓了


https://upload.hkgolden.media/comment/ybjymubn.vexize1xwqe.dqiihbmr3df.1jg.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/x3uylqri.1uesn1zunfz.aq4zvipodrl.qdh.jpg
$73:~(


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

國際城市,多元包容自由


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

(逃學威龍)校長:我唔擔心佢 ge罪名,我剩係想知佢有咩應有 ge處分
卑職覺得如果做野有效率ge話就算數
但番工附近果間漆寨,有條 big6 , 番左幾個月都有,仲係唔醒目,兼且當有客入舖,仲匿係到扮整貨唔去收錢[sweating]cl


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

國際城市,多元包容自由

唐氏我冇問題,最多做嘢慢少少
反而用外勞嘅鋪頭依家我會盡量避開唔幫襯


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

國際城市,多元包容自由

唐氏我冇問題,最多做嘢慢少少
反而用外勞嘅鋪頭依家我會盡量避開,唔幫襯佢地



咁多年而家先知間嘢叫亞美橫丁[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/hmzgotfn.qde0wbsiwpr.0ohuml3qv34.525.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rtyzvoox.iildqwwumfl.zf22ctc5u2k.huw.jpg
香港早晨


https://upload.hkgolden.media/comment/rtyzvoox.iildqwwumfl.zf22ctc5u2k.huw.jpg
香港早晨

甘甘咁早#oh#


https://upload.hkgolden.media/comment/2v0uhnde.da1hisebcar.gkutmmnwr10.hpk.jpg
:-(


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

國際城市,多元包容自由

唐氏我冇問題,最多做嘢慢少少
反而用外勞嘅鋪頭依家我會盡量避開,唔幫襯佢地

Same ;-)yup
或者係茶記
都唔會 prefer


咁多年而家先知間嘢叫亞美橫丁[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/hmzgotfn.qde0wbsiwpr.0ohuml3qv34.525.jpg

以前有條磨碌同事
問呢間係咪吔拉麵, 傻的嗎 des #ng#agy


https://upload.hkgolden.media/comment/th2lkyom.hh1zxfbfx0t.eknzzebyinh.2eg.jpg


換下口味


呢堆又幾多日[noic]cl


呢堆又幾多日[noic]cl


一個禮拜左右 屋企細路放假有時候帶朋友上來就快d


落街行一轉..佳寶收銀用印度阿婆..O記收銀用唐氏阿姐..

[crash]cl

國際城市,多元包容自由

唐氏我冇問題,最多做嘢慢少少
反而用外勞嘅鋪頭依家我會盡量避開,唔幫襯佢地

Same ;-)yup
或者係茶記
都唔會 prefer

唐。。。。。






[slick]
位極人臣


呢堆又幾多日[noic]cl


一個禮拜左右 屋企細路放假有時候帶朋友上來就快d

Party


呢堆又幾多日[noic]cl


一個禮拜左右 屋企細路放假有時候帶朋友上來就快d

Party

我們是朋友吧.jpg


Thai tea係乜嘢味?_?


Thai tea係乜嘢味?_?

泰茶味


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 10:34
今天貼文總數: 347 | 累積文章數目: 7,502,974

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.