現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
雪糕車主被指歧視支付寶 三語港男:佢鬧我白痴仔
58 個回應
白痴仔[sosad]


支那寶白痴仔#yup#


網上尤其涉及大陸事物短片十條有十條都剪走不利自己部份啦


某國人理解唔到 香港絕大部份人都唔係撈旅遊
你愈Hi香港優越感乜乜SevenSeven
我地愈向左走向右走HAPPY
幫手趕走D人就最好
你地仇港就最向左走向右走好 最好一世都唔好踏足香港
我地多謝你[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


黃宗澤this 傻的嗎仔


而家好多調返轉只收支那寶唔收八達通,係咪可以學佢發癲Hi人


太文雅?_?


今次真係Seven向左走向右走懵懵食甜筒


成身都係G點:o) :o)


支付寶係一個APP,佢無天賦人權嘅概念,咁要點造成歧視??_?


無支付寶就無晒辦法
咁大個人白痴到只有一個辦法?


冇鬧錯[sosad]


用支付寶唔?


香港人先唔會幫襯富豪雪糕:D


都係話用支付寶白痴仔姐
車主又無話係中國人係佢自己拉埋落水:o)


睇完內文,肯肯定佢係白痴仔


差佬睬你都傻的嗎


香港人先唔會幫襯富豪雪糕:D

香港人食老麥雪糕


嚴重歧視支付寶?


用支付寶=中國人?


俾人鬧一句白痴仔就報警?
你估差佬好得閑呀?
你仲話自己香港人?話自己大陸人先有特權架?白痴仔[sosad] [sosad]
你話自己香港人差佬唔塔你返去算你好彩啦。白痴仔。


一開口都已經證實咗白癡


白痴仔


白痴仔,好人好者點會用支那寶
現金八達通方便咁多,大陸仔扮咩港人xx( xx( xx(


[sosad] [sosad] [sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 18:46
今天貼文總數: 444 | 累積文章數目: 7,502,251

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.