現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
阿侵宜家就好似打機卡關咁 本身諗住3月就K伊朗,點知卡關卡到宜家
60 個回應
麻鬼鬼*

本身諗住一個月一單,
一月 委內瑞拉
二月 搞毒梟
三月 伊朗
四月 古巴+強勢訪中國
五月 征服格陵蘭
六月 八十大壽,搞個風光生日,逼跪埋加拿大,搞掂埋俄烏戰爭
七月 美國國慶,印住佢鈔票都可以正式出街,宣布,自己係美國史上最偉大總統,要全球跪佢
八月 逼跪歐盟
九月 搞掂埋亞洲問題 扶日本 台灣 北韓 逼跪埋中國
十月 抖一個月
跟住十一月係美國中期選舉,贏盡

點知宜家伊朗單野卡關卡到五月,古巴佢宜家先岩岩想開局...


#good2#5    #bad#5  
標籤:
係你諗住啫:)


下半年同之後佢會主力搞痴那


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


希望大家聽住呢首歌睇呢個POST
https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k&list=RDCS9OO0S5w2k&start_radio=1


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你試為卡關啫 :o)


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你認為卡關啫 :o)



下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得


委內瑞拉果陣搞咗都兩三個月啦, 係你地策略性無知要由馬杜羅俾人捉到果日前後幾日先計時啫 :o)


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你認為卡關啫 :o)


係,侵唔係一定要伊朗滅亡,佢可以只係想收伊朗做o靚,目的就係想中俄少咗個大朋友


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得


宜家係右膠打完飛機吹一個月一個之後俾左膠拎出嚟秋後算賬啫, 樓主要笑咪笑班右膠, 唔關侵事, 旁觀者e 呀鬆杆關佢春事


俾韓文字同班左膠問侵肯打伊朗未都問咗成個月啦 :o)


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得


宜家係右膠打完飛機吹一個月一個之後俾左膠拎出嚟秋後算賬啫, 樓主要笑咪笑班右膠, 唔關侵事, 旁觀者e 呀鬆杆關佢春事

你係阿侵幕僚?


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你認為卡關啫 :o)


係,侵唔係一定要伊朗滅亡,佢可以只係想收伊朗做o靚,目的就係想中俄少咗個大朋友

可惜宜家都未收到,諗住殺內衣逼到伊朗跪,點知伊朗死都唔跪,仲搞到七國咁亂
想搵人傾都搵唔到個話事


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得

佢事實係諗住秒左內衣全家,伊朗全體跪佢
點知玩到中東七國咁亂,宜家收唔到科


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你認為卡關啫 :o)


係,侵唔係一定要伊朗滅亡,佢可以只係想收伊朗做o靚,目的就係想中俄少咗個大朋友

可惜宜家都未收到,諗住殺內衣逼到伊朗跪,點知伊朗死都唔跪,仲搞到七國咁亂
想搵人傾都搵唔到個話事


你諗住啫, 人地有無咁諗你知春咩, 你喺佢床下底偷聽過?


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得

佢事實係諗住秒左內衣全家,伊朗全體跪佢
點知玩到中東七國咁亂,宜家收唔到科


你事係係諗住老屈啫, 無論點都要唱衰咖啦


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩

係你認為卡關啫 :o)


係,侵唔係一定要伊朗滅亡,佢可以只係想收伊朗做o靚,目的就係想中俄少咗個大朋友

可惜宜家都未收到,諗住殺內衣逼到伊朗跪,點知伊朗死都唔跪,仲搞到七國咁亂
想搵人傾都搵唔到個話事


你諗住啫, 人地有無咁諗你知春咩, 你喺佢床下底偷聽過?

你係佢床下底聽?


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得

佢事實係諗住秒左內衣全家,伊朗全體跪佢
點知玩到中東七國咁亂,宜家收唔到科


你事係係諗住老屈啫, 無論點都要唱衰咖啦

我唔知你點解要話老屈
事實佢係卡關,宜家先敢慢慢打開古巴副本...


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得


宜家係右膠打完飛機吹一個月一個之後俾左膠拎出嚟秋後算賬啫, 樓主要笑咪笑班右膠, 唔關侵事, 旁觀者e 呀鬆杆關佢春事


左膠同大陸媒體成日睇機會踩一腳

侵侵食緊飯行開一陣,都可以唱佢消化不良咁


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜

我點會玻璃心,都冇在意
只係見你咁激動關心下你


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]

叻人先會破產


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:49
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,363

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.